vaikka olen yrittänyt tehdä kaikkeni näiden tunteiden tukahduttamiseksi. Olen yrittänyt hillitä itseäni seurassasi, yrittänyt keksiä miljoonia tekosyitä ja negatiivisiä asioita sinusta, joiden perusteella minun ei saisi olla sinuun ihastunut...mutta tiedätkö mitä...vaikka olenkin keksinyt miinuslistalle pitkän listan syitä, niin yksi merkintä pluslistalla peittoaa ne kaikki...siinä lukee että, SE OIKEA! Miten voisin vain olla välittämättä tunteistani, olisikohan minulla rohkeutta kertoa niistä sinulle...
Mä oon suhun
17
3348
Vastaukset
- sanotaan, että
aina kannattaa yrittää - mikset yritä sinäkin?
- dreamer----)
samanlaisia on sun ajatukses kuin mulla.Sydän aivan pakahtuu,vaikka sitä yrittää pitää paikoillaan hänen seurassaan.Olen huomannut toisen tyyneyden ja se estää minua kertomasta tunteistani.Ei ole helppoa elämä:(
- kun toinen pystyy
olemaan niin tyyni ja viileä vaikka itsellä myllertää vaikka mitä...on se kauhea tilanne vaikka kyllähän sen tietää että ihan turhaa siinä hermoilee
- jäbä
Onko jotain esteitä sille miksi et halua kertoa tunteistasi? En pure, saatat yllättyä.
- rauhatonsielu
ihmeessä tunteistasi.Ajattele,jospa hänkin tuntee samoin ja vain yrittää hillitä tuntemuksiaan järkisyiden ajattelemisella,joiden pitäis olla esteitä.Mutta loppujen lopuksi meillä on vain tämä pieni ainutlaatuinen elämä.Eikös olisi helpottava olo sen jälkeen kun saisi sanottua kaiken sisällä myllertävän tunnemyrskyn hänelle.Kuinka monta senkaltaista ihmistä olet kohdannut elämässäsi,että on tullut tuollainen olo?Toivon sulle rohkeutta tunteittesi kertomiseen.Saisit ainakin mielenrauhan ja en usko hänen ikinä väheksyvän tunteitasi,päinvastoin,tsemppiä sinulle.Mulla on vähän samanlaiset fiilikset,eikä ihan vähänkään..
- täällä
Itsekin tajusin äskettäin olevani ihastunut yhteen mieheen, joka on tähän saakka ollut mulle pelkkää viikonloppuhupia. Tai niin mä ainakin olen luullut. Tuntuu ihan liian hyvältä olla sen ihmisen lähellä, sen sylissä, pitää sitä kädestä, suudella sen kanssa ...
En vain tiedä uskallanko kertoa hänelle tunteistani, koska pelkään säikäyttäväni hänet sillä pois. Mä en voi olla niin onnekas että hän tuntisi samoin. Toisaalta, en mä tiedä voinko mä olla kertomattakaan.
Ihanaa olla ihastunut ... ja samalla niin kamalaa.- on..
muitakin hoitoja samaan aikaan..olet vain ajanvietettä *prinsessa*
- haihtuvaako
sentään saanut olla sylissä ja suudellakin.Mä ihmettelen kyllä et miten, kun olet jo noin lähelle päässyt et niissä tilanteissa ette ole tunteista puhuneet.
- ytrex
on.. kirjoitti:
muitakin hoitoja samaan aikaan..olet vain ajanvietettä *prinsessa*
sulla on vielä paljon opittavaa. ;)
- kiintyä
haihtuvaako kirjoitti:
sentään saanut olla sylissä ja suudellakin.Mä ihmettelen kyllä et miten, kun olet jo noin lähelle päässyt et niissä tilanteissa ette ole tunteista puhuneet.
Ollaan me muutakin tehty kuin halailtu ja suudeltu. ;-) Eli niin kuin sanoin, tämän oli tarkoitus olla ihan vain viikonloppuhupia eikä mitään sen vakavampaa. On mulla tuollaisia samanlaisia "huvittelusuhteita" ollut ennenkin, mutta aiemmin en ole ihastunut sen syvemmin niihin miehiin, saati sitten rakastunut. Mä en ihastu kovinkaan helposti, ja nyt sitten ... voi ei. =(
Vaikka ko. miehellä ei muita naisia olisikaan, niin epäilen hänen juoksevan karkuun jos kerron tunteeni, hän kun on sellainen ikuinen etsijä. Pitäisi ehkä pitää nämä tunteet omana tietona ja jatkaa niin kuin tähänkin asti ... se ei vain tunnu kovin reilulta peliltä. - häntä
kiintyä kirjoitti:
Ollaan me muutakin tehty kuin halailtu ja suudeltu. ;-) Eli niin kuin sanoin, tämän oli tarkoitus olla ihan vain viikonloppuhupia eikä mitään sen vakavampaa. On mulla tuollaisia samanlaisia "huvittelusuhteita" ollut ennenkin, mutta aiemmin en ole ihastunut sen syvemmin niihin miehiin, saati sitten rakastunut. Mä en ihastu kovinkaan helposti, ja nyt sitten ... voi ei. =(
Vaikka ko. miehellä ei muita naisia olisikaan, niin epäilen hänen juoksevan karkuun jos kerron tunteeni, hän kun on sellainen ikuinen etsijä. Pitäisi ehkä pitää nämä tunteet omana tietona ja jatkaa niin kuin tähänkin asti ... se ei vain tunnu kovin reilulta peliltä.mahtaisko huosta. Etsijät tuppaa olemaan aika uupuneita - ei ne jaksa juosta. Saati sitten ikuiset - ne ei jaksa ees kävellä.
- myös
Kunpa ois toisenlainen tilanne. Kunpa ois vähän nuorempi, kunpa vois tehdä mitä haluaa.
Ahdistavaa tälläinen :( Susta se on kiinni, tuut juttelemaan tai sitten et. Omalla vastuulla. En halua loukata ketään. - ??????????
kuulosti hyvälle,mutta se pitkä miinuslista minusta ei kuulostanut kovin kivalle:) Minä kun en saa sinusta niitä miinuksia millään.Olenkohan enemmän rakastunut sinuun kuin sinä minuun.....:)
- -M-(n)
Sama homma! Koen vain että olemme luodut toisillemme...ne oikeat toisillemme=)
- M(n)
kaipailee?
- Vastakyselijä
Ootko mies vai nainen ja kuka on Se Oikea?
- te oikein
pähkäätte. Minä olen se oikea - sille yhdelle hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459