on se niin perkuleen vaikeata noiden koiraihmisten viedä rakkejaan kuselle jonnekin kauemmaksi jalkakäytäviltä. jokainen nurkka, kokkare ja risteys täynnä koirankusta. pitäisi muutama ulkoiluttaja kusessa uittaa, niin eiköhän jossakin vaiheessa muutkin oppisi.
taas koiraihmiset pilanneet
52
2580
Vastaukset
- on hiukka vaikee
mennä jonnekin missä ei olis taloja tai katujen varsia penkkoineen... ootko muuten huomannu!!!???
- huomannut . .
ja siksi kaikki rakit pitäisi saada pois kaupungeista.
- sitä
tuijottaa niitä kusia ja paskoja? vai käveletkö kenties siel lumihangenpuolella, sillo saattaa ne kengät olla kuses...kävele keskel tietä niin et osu paskaan ääliö.
- olla . . .
tässä tapauksessa kuitenkin se, joka moisia jätöksiä aiheuttaa. sitähän ei edes tarvitse mainostaa, nämä ääliöt tunnistaa ilman mainoksiakin.
- järjenjättiläinen
olla . . . kirjoitti:
tässä tapauksessa kuitenkin se, joka moisia jätöksiä aiheuttaa. sitähän ei edes tarvitse mainostaa, nämä ääliöt tunnistaa ilman mainoksiakin.
minun koirat kusevat ja skeidaavat kyllä sinne HELVETIN lumihankeen eivät siihen jalkakäytävälle mut minkässil voi jos sun kaltainen ääliö siel konttailee tai mitä nyt teetkää, mis ne jätökset on..on sun elämäs väritöntä ja köyhää jos sun pitää niit kusia ja paskoja tuijotel. laskeks monta kusta ja paskaa oli ain matkanvarrel?
- lumihangesta . . .
järjenjättiläinen kirjoitti:
minun koirat kusevat ja skeidaavat kyllä sinne HELVETIN lumihankeen eivät siihen jalkakäytävälle mut minkässil voi jos sun kaltainen ääliö siel konttailee tai mitä nyt teetkää, mis ne jätökset on..on sun elämäs väritöntä ja köyhää jos sun pitää niit kusia ja paskoja tuijotel. laskeks monta kusta ja paskaa oli ain matkanvarrel?
nimenomaan olikin kyse. vie ne piskisi jonnekin muualle kuseksimaan, ja mene itsekin. ei kaupunki ympäristö kaipaa valkoista lunta värjääviä ääliöitä. ja niitä kasoja ei edes tarvi laskeskella. kaikenlaiset koiraääliöt jättävät niitä kyllä ihin liiankin kanssa muiden korjattaviksi.
- joo
lumihangesta . . . kirjoitti:
nimenomaan olikin kyse. vie ne piskisi jonnekin muualle kuseksimaan, ja mene itsekin. ei kaupunki ympäristö kaipaa valkoista lunta värjääviä ääliöitä. ja niitä kasoja ei edes tarvi laskeskella. kaikenlaiset koiraääliöt jättävät niitä kyllä ihin liiankin kanssa muiden korjattaviksi.
Mut miten se sun elämääs haittaa jos mun koirat menee sin ojan pohjal kusel? vai missä sä oikein kävelet???????
mä käyn ihan vessas....ja tiedoks kaupungis paskat pitää kerää veks. muuta sää ihan rauhas vaik keskel mettää niin voit alkaa riehuu sit siel ku löytyy karhun tai muun elukan paskat....
Ei oo niinku mikää hyvin sunkaltaisilla valittajil, ei saa mennä purkkaril ku siel on näin talvisin ladut et koht joku itkee jalan jäljist jne jne.....mut jos sää laitat ne sukset ja liikut ihan silleen niin saat ihailla sitä valkost lunta. - kävelisin . . .
joo kirjoitti:
Mut miten se sun elämääs haittaa jos mun koirat menee sin ojan pohjal kusel? vai missä sä oikein kävelet???????
mä käyn ihan vessas....ja tiedoks kaupungis paskat pitää kerää veks. muuta sää ihan rauhas vaik keskel mettää niin voit alkaa riehuu sit siel ku löytyy karhun tai muun elukan paskat....
Ei oo niinku mikää hyvin sunkaltaisilla valittajil, ei saa mennä purkkaril ku siel on näin talvisin ladut et koht joku itkee jalan jäljist jne jne.....mut jos sää laitat ne sukset ja liikut ihan silleen niin saat ihailla sitä valkost lunta.kävelyteitä ja puistonpolkuja pitkin, mutta kun ovat niin karmean keltaisia laikkuja täynnä, että ei niitä pitkin juuri huvita liikkua. ja kun noita penskojakin täytyy koko ajan vahtia, ehtivät joka paikkaan,,, ei se keltainen lumi oikein innosta.....
- mitä idiootteja
Siis alkaako yhteiskunnassa ihmisillä olla jo niin lokoisat oltavat, että nyt aletaan valittaa jo koiran pissoista??? Ne haittaa sinun elämääsi tarkalleen miten?? Jos kyse on psykologisesta haitasta, hae apua ammattiauttajalta!
- se siitä
Olen samaa mieltä. Jos hankkii koiran, niin kyllä sen voisi viedä vähän kauemmaksi.
Ei todella ole kivaa kun koirat käyvät kuseksimassa portinpieleen tai jopa rappujen eteen. Kusettaisivat koiransa omalle rapulleen. - tiedoksi
Te koirien vihaajat ette tunnu tietävän koirista yhtään mitään. Ette ilmeisesti tiedä sitäkään, että uroskoirat, lähestulkoon kaikki, merkkailevat useita kertoja lenkin aikana. Eli ei onnistu, että niiden kanssa menee lenkin aikana johonkin puskan luo/metsän laitaan ja pissittää siihen. Jos se olisikin niin yksinkertaista, niin tekisin aina siten. Oma koira kakkii aina keskelle pusikkoa, tai vasta metsään (mikä jokaisen lenkkimme varrella on), eli ne ei voi haitata ketään. En todellakaan ala katsomaan, mihin koirani pissii, kunhan se ei ole kenenkään auto/portti/postilaatikko/polkupyörä/rappuset jne. Lumihankeen/katutolppiin/pusikoihin jne. annan pissiä kyllä ihan mihin vaan. Ketä se muka haittaa???
- koiriin kyllästynnyt
Miksi ihmeessä pitää hankkia koiria, jos asuu kaupungissa? Ette ilmeisesti edes tajua, minkälaista harmia räksyttävistä ja kuseskelevista koirista on naapureille.
Ymmärrän, että maaseudulla koirilla voi olla tehtävänsä metsästyskoirina tai talonvahteina ja siellä ne voivat vapaasti räkyttää ja kuseskella, kun ei ole naapureita ketä se haittaisi. Ymmärrän myös sokeiden koirat ja poliisikoirat. Mutta miksi pitää ehdoin tahdoin hankkia koira pieneen kaupunkiasuntoon lemmikiksi? Selittäkääpä se! Mitä hyötyä niistä on? Ei mitään. Haittaa sitäkin enemmän. Jos välttämättä kaipaatte lemmikkiä, hankkikaa vaikka kissa tai gerbiili. - voi veljet....
koiriin kyllästynnyt kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää hankkia koiria, jos asuu kaupungissa? Ette ilmeisesti edes tajua, minkälaista harmia räksyttävistä ja kuseskelevista koirista on naapureille.
Ymmärrän, että maaseudulla koirilla voi olla tehtävänsä metsästyskoirina tai talonvahteina ja siellä ne voivat vapaasti räkyttää ja kuseskella, kun ei ole naapureita ketä se haittaisi. Ymmärrän myös sokeiden koirat ja poliisikoirat. Mutta miksi pitää ehdoin tahdoin hankkia koira pieneen kaupunkiasuntoon lemmikiksi? Selittäkääpä se! Mitä hyötyä niistä on? Ei mitään. Haittaa sitäkin enemmän. Jos välttämättä kaipaatte lemmikkiä, hankkikaa vaikka kissa tai gerbiili.Olen laiska ja minulla on sydänlihasrappeuma. Koiran kanssa on PAKKO käydä lenkillä useasti päivässä, se siis huolehtii kunnostani ja terveellisestä liikunnastani.
Kaiken lisäksi koirani ei hauku eikä räksytä, sillä se ei osaa, se kuuluu maailman ainoaan koirarotuun joka EI OSAA HAUKKUA. Lisäksi se lorottaa kusensa YHTEEN paikkaan pusikossa ja paskantaa pusikkoon, ei jalkakäytäville, se on opetettu tekemään niin.
Joten älä yleistä pelle. - pahempia , ,
ei paljon tee mieli puiston polkuja kävellä, kun näitä kusimerkkejä siellä todellakin on metrin välein..kyllähän se on huomattu, miten koiranomistajat vain kääntävät katseensa muualle koiran kuseksiessa, ja sillähän se koko probleema onkin sitten hoidettu...sääliks käy, ei voi mitään...
- varmaan silti
koiriin kyllästynnyt kirjoitti:
Ymmärrän, että maaseudulla koirilla voi olla tehtävänsä metsästyskoirina tai talonvahteina ja siellä ne voivat vapaasti räkyttää ja kuseskella, kun ei ole naapureita ketä se haittaisi. Ymmärrän myös sokeiden koirat ja poliisikoirat. Mutta miksi pitää ehdoin tahdoin hankkia koira pieneen kaupunkiasuntoon lemmikiksi? Selittäkääpä se! Mitä hyötyä niistä on? Ei mitään. Haittaa sitäkin enemmän. Jos välttämättä kaipaatte lemmikkiä, hankkikaa vaikka kissa tai gerbiili.kun sokeet ei nää kerätä koiriensa paskoja, olkoon kuinka hyötyeläimiä tahtojaan. Kyllä palveluskoiratki kusee ja paskoo...
- uittamaan
sinut kusessa, koska pilaat maisemaa olemassaolollasi.
- mono no 46. .
että siitä vaan, mutta minun jälkeeni ei ole jäänyt lumihankeen tippaakaan. miten on itsesi laita,.
- pilanneet ympäristön..
...heittelemällä joka puolelle tupakantumppeja, pulloja, kaljatölkkejä ym muuta roskaa.
Pitäis jossain vaiheessa muutama roskaaja pyöritellä jätöksissään, niin etteköhän oppisi jättämään koiria rauhaan.- jätöksissä
vaan pakkosyötettävä tupakantumpit ja lasin sirpaleet. Lisäksi lasinsirut kerättävä kasaan ja nämä roskaajat siihen kävelemään paljain jaloin.
- jossa,,,,,,
jätöksissä kirjoitti:
vaan pakkosyötettävä tupakantumpit ja lasin sirpaleet. Lisäksi lasinsirut kerättävä kasaan ja nämä roskaajat siihen kävelemään paljain jaloin.
lasinsirpaleet portinpielessä ovat pitäneet kaikenlaiset rakit poissa kuseksimasta ihmisten nurkkiin. ei kovin miellyttävä keino, mutta tehokas.
- nähty on..
Meidän kaupunginosassa taas ongelmaa aiheuttavat lähiön juottoloista illalla ulos purkautuvat kännikalat. On kuset loroteltu minne sattuu ja paskataan puskaan.
Syitä on niin vaikea ymmärtää tässä tapauksessa.
Aloittajalle neuvo: MUUTA MAALLE TAKAISIN! - tarkistat kesällä
mihin koirat ovat pissineet, kun ei jää värijälkeä? Haisteletko jalkakäytävän reunoja? Miksi talvi on erilainen siinä suhteessa? Jos sinua häiritsee keltainen väri, potki lunta päälle. Taidat kyllä stressaantua aivan turhasta. Odotahan kun tulee kevät, jalkakäytävän reunat ovat taas aivan mustan lumen peitossa, kun kaikki liat tulevat esiin. Tykkäät ilmeisesti enemmän mustasta väristä?
- .....
Että mulla ottaa päähän nämä koirien jätöksistä valittajat.
Meidän lähipiirissä kulkee yksi kodin mies joka tekee tarpeensa läheiseen metsään... Kännikalat kuseksii ja oksentelee....
Narkkarit jättää huumepiikkejään lasten leikkipaikoille yms.
Mutta joitaki häiritsee ja jaksaa valittaa vain ja ainostaan se koiran paska ja kusi..- Ihmisten kaupunki
Aina sama virsi. Kun omaa ääliömäistä käytöstä ei voi millään puolustaa, aletaan omalle käytökselle hakemaan ymmärrystä sillä, että jotkut muut tekee jotain vielä pahempaa. Koirienomistajilla ei ole mitään moraalista oikeutta pitää koko kaupunkia yhtenä suurena koirien käymälänä. Asia mikä on ihmisiltä kieletty, ei voi olla koirille sallittu. Koirienomistajat voisivat antaa koiriensa tehdä tarpeensa oman kotinsa lattialle, eikä sotkea julkisia paikkoja.
- itte
Ihmisten kaupunki kirjoitti:
Aina sama virsi. Kun omaa ääliömäistä käytöstä ei voi millään puolustaa, aletaan omalle käytökselle hakemaan ymmärrystä sillä, että jotkut muut tekee jotain vielä pahempaa. Koirienomistajilla ei ole mitään moraalista oikeutta pitää koko kaupunkia yhtenä suurena koirien käymälänä. Asia mikä on ihmisiltä kieletty, ei voi olla koirille sallittu. Koirienomistajat voisivat antaa koiriensa tehdä tarpeensa oman kotinsa lattialle, eikä sotkea julkisia paikkoja.
omal parketille palikka!
- kävisi, , ,
itte kirjoitti:
omal parketille palikka!
mutta kun et osaa edes koirastasi huolta pitää niin lienee mahdotonta vaatia, että edes itse osaisit omalle alueellesi skeidata. teillä taitaa olla laminaattia, kun ei näytä edes koiralle kelpaavan..
- vai alat
kävisi, , , kirjoitti:
mutta kun et osaa edes koirastasi huolta pitää niin lienee mahdotonta vaatia, että edes itse osaisit omalle alueellesi skeidata. teillä taitaa olla laminaattia, kun ei näytä edes koiralle kelpaavan..
sä brassailee jollai parketil nyt, hih hih.
Taitaa se laminaattti olla kuitenki vähä kestävämpi...joo kyllä mä skeidaan lattial kun ei oo kato tavoil opetettu, niin siis kato mulle se kelpaa.
tulisit sä vastaan niin saisit maistaa miltä kakka maistuu.... - iiris
taas yksi pelle.mikä idiootti sinäkin olet?onneksi ei lainsäätiksi ole tullut tuollaisia puupäitä kuin sinä.minä voisin tuoda koirani vaikka sinun lattialle paskantamaan.nuija.
- jusa
sä sitte teet kaupungissa jos jos kaupunki kuuluu ihmisille?korkeasaareen sut pitäs laittaa kun oot ilmiselvästi paviaani.sinne vaan repen frendiks.
- parketin kuvioon . .
vai alat kirjoitti:
sä brassailee jollai parketil nyt, hih hih.
Taitaa se laminaattti olla kuitenki vähä kestävämpi...joo kyllä mä skeidaan lattial kun ei oo kato tavoil opetettu, niin siis kato mulle se kelpaa.
tulisit sä vastaan niin saisit maistaa miltä kakka maistuu....uskon selittämättäkin, että teillä skeidataan lattialle. miten voi elukalle opettaa tapoja, kun niitä ei itselläkään ole. vastaantulemisesta ei ole pelkoa, haiset sen verran pahalle, että tuskin vastaantulijoita löytyy..olet kai sen huomannut ?.. ja mulla edelleen mono no 46... eli jonakin päivänä saatat hyvinkin itse haistaa jotakin sopivassa paikassa.. että silleen.....
- olla täynnä..
iiris kirjoitti:
taas yksi pelle.mikä idiootti sinäkin olet?onneksi ei lainsäätiksi ole tullut tuollaisia puupäitä kuin sinä.minä voisin tuoda koirani vaikka sinun lattialle paskantamaan.nuija.
sitähän se teettää. kun omat tilat ei riitä, niin siitä vaan naapurin puolelle. mutta ei hätiä, pitäkää vaan se paskanne, olette jo niin siihen tottuneetkin. meillä koirattomilla sentään osataan omat alueet siivota. ymmärrän, että kaikkeen tottuu, kun usein sattuu.....sääliks käy..
- tietoinen. . .
jusa kirjoitti:
sä sitte teet kaupungissa jos jos kaupunki kuuluu ihmisille?korkeasaareen sut pitäs laittaa kun oot ilmiselvästi paviaani.sinne vaan repen frendiks.
edes siitä, että korkeasaari on osa stadia. sä et taida snaijata, et mä budjaan täällä. mutta jos joskus pääset täälläkin käymään, niin käy toki tutustumassa paviaaneihin. voisit oppia sinäkin...
- jos se on mukavampi herralle
parketin kuvioon . . kirjoitti:
uskon selittämättäkin, että teillä skeidataan lattialle. miten voi elukalle opettaa tapoja, kun niitä ei itselläkään ole. vastaantulemisesta ei ole pelkoa, haiset sen verran pahalle, että tuskin vastaantulijoita löytyy..olet kai sen huomannut ?.. ja mulla edelleen mono no 46... eli jonakin päivänä saatat hyvinkin itse haistaa jotakin sopivassa paikassa.. että silleen.....
Anna mä arvaan sä olet joku tynnyriskasvanu maalaisspede ja nyt sä sit asut niinku stadis? joo suosittelen sulle sitä maalle muuttoa tai ihan sinne metsään minne sun kaltaiset ehkä vois muuttaa kaikki..mut hei tuol pohjoisnaval vai onkose se etelänapa(tiäks ku oon niin blondi et en just muista kummas olis enemmä lunta ja jäätä)niin siel olis tiedätkö paljon valkosta lunta..kannattasko muuttaa sinne? olisko hyvä idea? must olis.. ahaa kuuluuko korkeasaari oikeesti helsinkii, moni varmaa luuli et ei.
Mut sä voit tulla meil kattoo, meil saattaa olla kuitenki siistimpää kun sulla helvetin älykääpiö.mut jos sä sitä paskaa kuitenki kaipaat ku sä sitä niin kovasti tarkastelet tuol ulkon niin mä voin kyl tuolt koirapuistoist sulle hommata jonku tuomaan sen paskan sun pikku luukkuun. saisit saatanan pelle siin rypee sit....että sillee............ - mainostaa. . .
jos se on mukavampi herralle kirjoitti:
Anna mä arvaan sä olet joku tynnyriskasvanu maalaisspede ja nyt sä sit asut niinku stadis? joo suosittelen sulle sitä maalle muuttoa tai ihan sinne metsään minne sun kaltaiset ehkä vois muuttaa kaikki..mut hei tuol pohjoisnaval vai onkose se etelänapa(tiäks ku oon niin blondi et en just muista kummas olis enemmä lunta ja jäätä)niin siel olis tiedätkö paljon valkosta lunta..kannattasko muuttaa sinne? olisko hyvä idea? must olis.. ahaa kuuluuko korkeasaari oikeesti helsinkii, moni varmaa luuli et ei.
Mut sä voit tulla meil kattoo, meil saattaa olla kuitenki siistimpää kun sulla helvetin älykääpiö.mut jos sä sitä paskaa kuitenki kaipaat ku sä sitä niin kovasti tarkastelet tuol ulkon niin mä voin kyl tuolt koirapuistoist sulle hommata jonku tuomaan sen paskan sun pikku luukkuun. saisit saatanan pelle siin rypee sit....että sillee............kyllä tuo teksti jo paljastaa, millainen blondi on kyseessä. hah hahh ..siinäpä sulle probleema, pohjois, vai etelä.. älä sillä kiusaa itseäsi, tulee vain pää kipeäksi... olet kyllä hiukan eksyksissä. ne koiratarhat ovat juuri siksi, että sinne ne jätökset päästetään. niin, ja jos minä olen tynnyrissä kasvanut, niin sinua on aivan selvästi lapsena pissatettu liian pieneen pottaan..pölvästi..
- nro 46
parketin kuvioon . . kirjoitti:
uskon selittämättäkin, että teillä skeidataan lattialle. miten voi elukalle opettaa tapoja, kun niitä ei itselläkään ole. vastaantulemisesta ei ole pelkoa, haiset sen verran pahalle, että tuskin vastaantulijoita löytyy..olet kai sen huomannut ?.. ja mulla edelleen mono no 46... eli jonakin päivänä saatat hyvinkin itse haistaa jotakin sopivassa paikassa.. että silleen.....
Mitä sitä kengännumeroasi mainostat? Täällä vaivainen 44 ja potkaisee taatusti kolme kertaa lujempaa ja viisi kertaa nopeammin, kuin oma kanoottisi...
- oliko se
mainostaa. . . kirjoitti:
kyllä tuo teksti jo paljastaa, millainen blondi on kyseessä. hah hahh ..siinäpä sulle probleema, pohjois, vai etelä.. älä sillä kiusaa itseäsi, tulee vain pää kipeäksi... olet kyllä hiukan eksyksissä. ne koiratarhat ovat juuri siksi, että sinne ne jätökset päästetään. niin, ja jos minä olen tynnyrissä kasvanut, niin sinua on aivan selvästi lapsena pissatettu liian pieneen pottaan..pölvästi..
46 tosiaanki monon koko vai sittenki ÄO?
- mitähän eroa lienee
mainostaa. . . kirjoitti:
kyllä tuo teksti jo paljastaa, millainen blondi on kyseessä. hah hahh ..siinäpä sulle probleema, pohjois, vai etelä.. älä sillä kiusaa itseäsi, tulee vain pää kipeäksi... olet kyllä hiukan eksyksissä. ne koiratarhat ovat juuri siksi, että sinne ne jätökset päästetään. niin, ja jos minä olen tynnyrissä kasvanut, niin sinua on aivan selvästi lapsena pissatettu liian pieneen pottaan..pölvästi..
navoilla..ajattelin vaan että sinä fiksumpana tiedät...kun tunnut olevan tollainen ruudinkeksijä oikeen, kysymys olikin kummalla on enemmän sitä lunta?????lähinnä susta tulee mieleen naisia hakkaava paskahousu.teillä on tainnut olla perheessä koiria silloin kun olit pieni ja sinä reppana olit siellä tynnyrissä ja koiria rapsuteltiin ja rakastettiin...
voi sua, pitäskö käydä vaikka keskustelemassa pollalekurin kanssa asioista ehkä se osaa auttaa ja sitä rataa.
joo noista koirapuistoista, että siellä kun on ne tynnyrit mihin se paska kerätään(tiesit varmaan!)niin ajattelin että joku voi sen tynnyrin käydä kippaa sinne sun luukkus lattialle(parkettiahan se oli)niin saat ihastella sitä kakkaa, ettei tarvi ulos lähteä ollenkaan. - kenties,,
nro 46 kirjoitti:
Mitä sitä kengännumeroasi mainostat? Täällä vaivainen 44 ja potkaisee taatusti kolme kertaa lujempaa ja viisi kertaa nopeammin, kuin oma kanoottisi...
kenties.....jospa ei sittenkään ???
- se..
oliko se kirjoitti:
46 tosiaanki monon koko vai sittenki ÄO?
niin, kyllä se oli.
- kipata. . .
mitähän eroa lienee kirjoitti:
navoilla..ajattelin vaan että sinä fiksumpana tiedät...kun tunnut olevan tollainen ruudinkeksijä oikeen, kysymys olikin kummalla on enemmän sitä lunta?????lähinnä susta tulee mieleen naisia hakkaava paskahousu.teillä on tainnut olla perheessä koiria silloin kun olit pieni ja sinä reppana olit siellä tynnyrissä ja koiria rapsuteltiin ja rakastettiin...
voi sua, pitäskö käydä vaikka keskustelemassa pollalekurin kanssa asioista ehkä se osaa auttaa ja sitä rataa.
joo noista koirapuistoista, että siellä kun on ne tynnyrit mihin se paska kerätään(tiesit varmaan!)niin ajattelin että joku voi sen tynnyrin käydä kippaa sinne sun luukkus lattialle(parkettiahan se oli)niin saat ihastella sitä kakkaa, ettei tarvi ulos lähteä ollenkaan.riittää, kun pysyt kotona. muutenhan se kasa liikkuu koko ajan.
- se sitten
kipata. . . kirjoitti:
riittää, kun pysyt kotona. muutenhan se kasa liikkuu koko ajan.
liikkuu.hah.
- suutuin..
se sitten kirjoitti:
liikkuu.hah.
mä en enää leiki sun hiekkalaatikolla. pidä ittelläs.
- sitten .. . .
nro 46 kirjoitti:
ei kylläkään ole mun jalassa, mut äiti sanoi, että kyllä mä vielä kasvan. ja kyllä ne muuten ovat minun.
- kyynel
suutuin.. kirjoitti:
mä en enää leiki sun hiekkalaatikolla. pidä ittelläs.
en kestä tätä itkun määrää. sainksmä koko hiekkalaatikon.
- ajattelen, siis olen
oletpa todella yksinkertainen ja itsekäs, vain omaa napaasi tuijottava..henkilö. millä oikeudella haukut tuntemattomia ihmisiä ja heidän perheenjäseniään? tiedätkö, kuinka kusimaisen ja paskamaisen tuollaiset ihmiset itsestään tekevät? melko vajaa ymmärrys monilla ihmisillä, jotka eivät koirista syystä tai toisesta pidä. pitäkää mölyt mahassanne tai menkää vessaan. ihmisillähän sellainen on!
- kake
on vaikeeta toisten elämä...täällä meidän nurkilla näkee enemmän hankeen ja keskelle jalkakäytäviä kusevia juoppoja kuin vastaavaa tekeviä koiria..ja koiria täällä on paljon.et revi siitä valittajapelle huumoria.
- tuo näyttää
Itselläni on koira. Olen opettanut sen pissimään vain puskiin, riittävän kauas jalkakäytävästä. Jos sattuu vahinko jalkakäytävälle, kerään sen pussiin ja roskikseen.
On totta, että valkoinen hanki ei näytä kauniilta kun se on kusesta keltainen. Mutta, tästä ongelmasta valitetaan lähinnä kaupunkialueilla. Sinänsä outoa, sillä tienreunat ovat mustanaan pakokaasupäästöistä, roskista ja muusta ravasta. Ne ovatkin kauniimpia kuin puhdas hanki.
Kuulostat lähinnä itsekkäältä, tai muuten vain koiravihaajalta. Luontoa et kunnioita. Koiran kakka on orgaaninen aine, joka häviää luonnossa. Suurin osa roskista ei hajoa, eivätkö myöskään pakokaasut. Sinänsä ihan ymmärretävää ajattelua kaupunkilaiselta, sillä tuskin te asuisitte kaupungissa, jos ajattelisitte luonnon parasta. Kaupungit kerrostaloineen ja asfalttipintoineen rumentavat luontoa enemmäin kuin mikään muu.
Minusta kaupunki on yksi iso koiran paska, joka sisältää suunnattoman määrän nykyaikaisia paskahousuja, joiden tuottamista jätteistä yksikään tuskin hajoaa luonnollisesti.
Sinulla vituttaa koiran paska, mutta ihan turhaan sillä se ei tule koskaan katoamaan mihinkään. Jo ensimmäiset eläimet maapallolla paskoivat, mutta niistä ei ollut kukaan valittamassa. Usko pois, paskaakin tarvitaan. Mihin sinua tarvitaan?- luki-häiriöitä . . .
asian ydin keskustelulla oli valkoisen lumen värjäys, koirien kusetus jokaiseen nurkkaan, kokkareeseen ja risteykseen. kasojen korjauksesta ei tällä kerralla ollut kyse. sehän on joka vuotinen ilmiö, ja koiranomistajat ovat kyllä kiitettävästi osoittaneet, etteivät osaa, eivätkä pysty koiristaan huolehtimaan. mutta kun esikaupunki alueella haluaisit lähteä perheinesi lenkille, niin lyhyeen jää. siitä nämä koiraihmiset ovat pitäneet huolen..paskan tarpeesta ollaan samaa mieltä, sen paikka ei vaan satu olemaan kävelyteillä ja kaduilla. hyvä juttu, että sinua itseäsi tarvitaan, on edes se yksi, joka korjaa......
- koira
sehän ei haittaa kun humalaiset oksentaa ja pissaa ja kakkaa kaduille....
Ja sekään ei haittaa kun matkustavat autoilevat immeiset kakkii ja pissaa pienposkeen ja lepotasoille jättäen vessapaperitkin sinnetänne. Niija tupakkiaskit ja karkkipaperit heitellään maahan, millon kavellessä ja milloin auton sivuikkunasta. Sehän ei haittaa ketään onneksi! Syljeskelykin on ihan jees! - Naapuri
minua ainakin harmittaa ne muutamat samat
koiran ulkoiluttajat jotka täällä antaa koiransa päästää tarpeensa urheilukentän reunaa ja jopa kentällä olevalle jäälle.
Eikä voi sanoa että ei ole paikkaa, tässä vieressäon peltoa ja metsää vaikka kunka paljon
Näin pilataan semmoistenkin maine jotka hoitaa
asiansa kunnolla.- kirjoitit. . .
koiranomistajilla ei ole minkään asteista yhteistyötä. läjänsä korjaajat hukkuvat piittamattomien varjoon, ja kaikki sotku menee samaan piikkiin. ei se ole paikkojen puutteesta johtuva, pelkästään tiedon ja taidon puutetta.
- kesä
onneksi kesä tulee pian ja saadaan taas olla ilman tuota ikävää kylmää valkoista paskaa.onneksi suomen ilmasto on muuttumassa siihen suuntaan että lumiset talvet eteläsuomessa vähenevät.kiitos ilmansaastuttajien,ei tarvitse kohta pissilumia tuon aloittajaankaan katsella ja valittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679