Suosittelen lämpimästi kaikille vähänkään ujoille ihmisille luettavaksi Wayne W Dyerin kirjaa Hyväksy itsesi - uskalla elää. Se on yksi parhaista kirjoista mitä olen lukenut, ja on auttanut ujouden kukistamisessa, mutta eroon en ole päässyt ainakaan vielä. Tuosta kirjasta saan aina sitä lukiessani uutta elämän voimaa ja jaksaa taas yrittää. :)
Kannattaa lukea
5
1462
Vastaukset
- raato2
olla tarpeen kaikille suomalaisilla:)
PS:paljo makso.- ujohko mies
Ei tuo kirja kallis ole. Akateemisesta kirjakaupasa saa 13.90€:lla.
- ssupa
Joo, kirjat voi lohduttaa ja auttaakin. Loppujen lopuksi kuitenkin aina huomaa että ne vastaukset ongelmiin löytyvät oikeasti parhaiten oman pään sisältä.
- ujo piimä
Ostin Dyerin kirjan antikvariaatista kuudella eurolla. Kirja on tuntunut minusta lannistavalta. Se sanoo suoraan mitä pitäisi tehdä, mutta minulla ei ole henkisiä voimavaroja hänen ohjeiden noudattamiseen. Dyer vaatii suohon uponneelta lukijaltaan Münchhausenilaista kykyä nostaa itsensä ja vielä hevosensakin hiuksistaan kiskomalla.
Toki Dyeriä kannattaa lukea, mutta minulle sopii paremmin Juhani Mannisen "Ujoudesta, yksinäisyydestä". Vaikka itseäni koskevien totuuksien lukeminen vihlaisee, on Manninen lempeämpi ja ymmärtäväisempi lukijan vaikeuksia kohtaan. Hän ei vaadi suomalaisilta huonosti onnistuvaa amerikkalaistyylistä yltiöpositiivisuutta ja avoimuutta, vaan auttaa näkemään ujouden myös voimavaraksi. - kristalli
suosittelen myös lukemaan Sylvi-Sanni Mannisen kirjan; Outolintu -erilainen.
Se kertoo myös ujoudesta, tai ehkä enemmänkín herkkyydestä. se on auttanut ainakin minua ymmärtämään joitain asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458