Sini oli kamala

hyihyi

nyt vasta suorassa lähetyksessä huomasin sinin "todellisen" kauneuden. tyttö on ihan tavallinen, keskiverto suomalaistyttö. hänessä ei ole mitään missimäisen tai mallimaisen kaunista. erityistä noottia saa hänen hymynsä, joka oli kuin puusta veistetty, ilme ei muuttunut yhtään, kokoajan sama tekohymy naamalla. lisäksi hänellä ei ole ylähuulta ollenkaan. ei hyvä. miksi hänet valittiin. onneksi ei voittanut sentään, ninni oli hyvä valinta.

14

1140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on näköjään

jokaisella tarve haukkua jotakuta. Jos ei Ninniä, niin sitten jopa jotain toista!

Höh.

• purugumi

eikö ole jännä asia nuo missikisat, katsos kun ne ovat sitä varten että niitä arvostellaan. Että tällä tavalla.

• tällä palstalla
        purugumi kirjoitti:

eikö ole jännä asia nuo missikisat, katsos kun ne ovat sitä varten että niitä arvostellaan. Että tällä tavalla.

asiallista ja perusteltua.

Varsin huterat perusteet... Lauseet tulee puhtaasti mutu-tuntumalta! :D

• HALOO
        tällä palstalla kirjoitti:

Eihän täällä mitään asiantuntija lausuntoja pidäkään olla. Jokainen saa arvostella niinkuin tahtoo. Ja milloin on tullut vaatimukseksi, että perustele mitä sanot..? Taidat olla vähän niuho, enkä perustele, että miksi..

• tiesivät että
        tällä palstalla kirjoitti:

heitä arvostellaan! Kyllä meillä on oikeus arvostella heidän ulkonäkö päästä varpaisiin! Jos ei kestä sitä kuulla niin jättää sitten osallistumatta! Sanomattakin on selvää että kaikki ei voi miellyttää kaikkia...
        Ruma ku ruma...se ei sen kummosempia perusteluja kaipaa!! Sini oli kyllä yksi parhaimmista mutta Ninnille tuo ruma sana istuu jo paljon paremmin!! Kaikenkaikkiaan oli rumat kanditaatit tänä vuonna mutta ompa taas ohi nuo karjamarkkinat tältä vuodelta!

• Vesa-Matti
        tiesivät että kirjoitti:

heitä arvostellaan! Kyllä meillä on oikeus arvostella heidän ulkonäkö päästä varpaisiin! Jos ei kestä sitä kuulla niin jättää sitten osallistumatta! Sanomattakin on selvää että kaikki ei voi miellyttää kaikkia...
        Ruma ku ruma...se ei sen kummosempia perusteluja kaipaa!! Sini oli kyllä yksi parhaimmista mutta Ninnille tuo ruma sana istuu jo paljon paremmin!! Kaikenkaikkiaan oli rumat kanditaatit tänä vuonna mutta ompa taas ohi nuo karjamarkkinat tältä vuodelta!

Ninni on kaunotar. Tykkäsin heti..

• jäbä89
        tiesivät että kirjoitti:

läheskään niin huonoa tasoa kuin väität. Avaa jo silmäsi, akka!!

• Vesa-Matti
        jäbä89 kirjoitti:

sanat suustani :D :D

• mutta ruma on edelleen!!
        jäbä89 kirjoitti:

Äläs poika pullistele...makuasiat on makuasioita! Turha yrittää käännyttää mua niissä asioissa! Ninni on ruma ja piste!! Lähes kaikki ehdokkaat olivat kauniimpia kun hän ja lisäksi vaikutti itserakkaalle bimbollekkin vielä...
        Mutta eihän missit olekaan enään tänäpäivänä kauniita...kauniimmat tytöt löytää hetkessä mistä vain!!

• sen sano,
        mutta ruma on edelleen!! kirjoitti:

Äläs poika pullistele...makuasiat on makuasioita! Turha yrittää käännyttää mua niissä asioissa! Ninni on ruma ja piste!! Lähes kaikki ehdokkaat olivat kauniimpia kun hän ja lisäksi vaikutti itserakkaalle bimbollekkin vielä...
        Mutta eihän missit olekaan enään tänäpäivänä kauniita...kauniimmat tytöt löytää hetkessä mistä vain!!

kuka nainen on kaunis tai ei. Tuosta jäbä89:stä en vielä tiedä, mutta mä olen ainakin mies! 23-vuotias. Ja mä sanon sulle katkera eukko, että voittaja oli Kaunis!

• katsellaan?
        sen sano, kirjoitti:

kuka nainen on kaunis tai ei. Tuosta jäbä89:stä en vielä tiedä, mutta mä olen ainakin mies! 23-vuotias. Ja mä sanon sulle katkera eukko, että voittaja oli Kaunis!

Jos täällä saa puhua pahoja, ettei vankilaan joudu, niin sanotaan sitten, että vartalo menettelee ja kun panee säkin päähän niin, mikäs sitten.

• Vai katkera eukko :D
        sen sano, kirjoitti:

En vaihtaisi itsessäni mitään Ninniin!!
        Onko kaikki joiden mielestä Ninni ei ole kaunis katkeria? Hommaappas "mies" järki päähän ennen kun tuut pullistelemaan...
        Kyllä naisellakin voi olla mielipide toisesta naisesta onko hän kaunis vai ruma!! Ninni on ruma...Sini olisi ollut kauniimpi!! En ymmärrä mitä Ninni yleensäkkin teki missikisoissa...hän ei ole yhtään minkään näköinen!!
        Taidat olla velipoika tai poikaystävä kun noin pahasti kolahti... :)
        Ninni tulee jakamaan varmasti mielipiteet kahtia...toiset tykkää ja toiset ei! Sinä et sille mitään mahda...

• Ninnin fani
        Vai katkera eukko :D kirjoitti:

En vaihtaisi itsessäni mitään Ninniin!!
        Onko kaikki joiden mielestä Ninni ei ole kaunis katkeria? Hommaappas "mies" järki päähän ennen kun tuut pullistelemaan...
        Kyllä naisellakin voi olla mielipide toisesta naisesta onko hän kaunis vai ruma!! Ninni on ruma...Sini olisi ollut kauniimpi!! En ymmärrä mitä Ninni yleensäkkin teki missikisoissa...hän ei ole yhtään minkään näköinen!!
        Taidat olla velipoika tai poikaystävä kun noin pahasti kolahti... :)
        Ninni tulee jakamaan varmasti mielipiteet kahtia...toiset tykkää ja toiset ei! Sinä et sille mitään mahda...

mun mielestä Ninni oli todellakin persoonallisen näköinen ja tosi kaunis, paras vartalokin. Sini just olikin mitäänsanomattoman näköinen! Mut kaikilla on oma mielipide ja maku ei niistä kannata riidellä :D

• itsekin ihmettelin

miten hänet on voitu valita. Kuvissa oli susiruma, telkkarissa ihan tavallisen näköinen, ei tod. mikään missityyppi. Suomessahan on todella paljon oikeasti KAUNIITA naisia, miksiköhän missikisat on aina täynnä tommosia kauhistuksia..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe