Välillä on vaikeaa olla

skorpion

Niin. Oikeastaan olen todella ylpeä horoskooppimerkistäni, mutta kyllä välillä on kuitenkin raskasta olla skorppari...

Ihanaa tuntea niin voimakkaita tunteita, mutta tuntuu siltä, että kukaan muu ei niitä ymmärrä... Olen hyväksynyt itseni, mutta tuntuu, että muiden ihmisten on vaikea hyväksyä... Toisaalta viihdyn hyvin itsekseni, mutta välillä olisi ihanaa keskustella sellaisen ihmisen kanssa joka ymmärtää ja tuntee samoin...

Huoh.

7

1613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooh. vaikuttaa tutulta tuo mitä kerroit. ite oon skorppari, ja en haluais olla mikään muu. merkki ja myöskin ylistän itseni kohdalla. skorppari tunnusta. ei oo itseni kanssa ongelmia. mutta. mää taas viihdyn isomassa porukassa, ja haluan juttella en yksin niin hyvin viihdy. vaikka valillä. haluaaki olla omassa rauhassa niin enemmin haluis jutella. ihmisten kanssa. ja paikallaan pysyminen on vaikeaa tuntuu. kun aina ois hinku johkin mennä.

• hanne

...minä ymmärrän teitä tunnepitoisia skorppareita erittäin hyvin. Miesystäväni on yksi teistä, hänkin viihtyy yksikseen jos työ antaa periksi mutta hänelle työ=vaimo,rakastajatar ja perhe.
      Tunnen, että olemme luonteeltamme samanlaisia eri
      vartaloissa tosin;). Meillä ihmisillä on aikoja jolloin vetäydymme kuoreemme funtsimaan maailman asioita ja merkityksiä syvemmin. Jossain vaiheessa tulemme taas maanpinnalle ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut.

• vaikea tajuta

Skorpionin luonne on useimpien mielestä vaikea, luulen. Itse sanon aina päin naamaa mitä ajattelen ja tosi vahvasti. Kaikki eivät voi tätä käsittää ja sen takia sitä saa usein pirullisen ja vittumaisen ihmisen maineen. Minä tykkään kyllä omasta räiskyvästä luonteestani, tulen hyvin juttuun itseni kanssa. Mukava olla kun paukauttaa asiat heti mielestään eli eivät jää ns. sisälle painamaan.
      Mun paras kaveri on Skorpioni ja voin sanoa, että hauskaa on vaikka yhteenkin otetaan.

• zekelos

.. tiedän tunteen... oikein hyvin..

• Tare

Heikko olet jos tunteet näytät, vaiko skorpionin laita väärä?

• eläin

se on vaan stereotyypisten äijien ja ämmien tabuja joita minun maailmankokemukseni mukaan on esiintynyt tähän asti vain suomessa... kaikkien kuuluisi näyttää tunteensa... hyvä esimerkki oli kun näin hell's angelin itkevän. siin oli mun mielestä kova jätkä.

• skorpioni90

no joo.. olen yleensä sitä mieltä että skorpionit tuntuu olevansa joskus.. tosi mahtavalta.. että ei voi olla.. tätä elämää parempaa..
      mutta.. taas joskus toisin..
      elämä ei voi olla näin huonoo... että joskus tekee mieli kuolla.. jotta kaikki asiat ratkee..
      mulla on toistunu kokoajan samaa.. rataa.. enkä pääse siitä eroon...
      ilman tuskaa, rakkautta ei ois elämää..

auttakaa... mulla on ollu TOSI, TOSI.. kurja ja vaikee elämä..
      jos joku haluaa kirjoitella ja keskustella.. asiasta.. olen AINA valmis kuntelemaan neuvoja... ja tarinoita

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      42
      3816
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      38
      3407
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      3008
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2870
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1858
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      84
      1857
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1699
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1627
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      31
      1622
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1594
    Aihe