Säälittävää että tollanen lehmä välitaan missiksi. Jo 18-vuotiaana Ninnillä oli todella noussut keltainen neste päähän ja pahasti. Eikä mielestäni ollut ees kaunein. Ja eihän sillä pelkällä kauneudella pärjää, kun on kerta niin pissi päässä.
Ei voi muuta sanoa kuin että todella säälittävää.
Eipä muuten Ninni maininnut ruotsalaisuudestaan..
Pissipää voitti
12
2179
Vastaukset
- tunnetko sen?
miten niin nousi 18-vuotiaana kusi päähän? ja onko ninni muka ruotsalainen (puoliksi tms.)??
kerros nyt, kun kerta tuollaisia tietoja täällä levittelet!- mie vaan
kyllähän Ninni kävi ainakin ylä asteen ruotsalaisessa koulussa. muutama vuosi takaperin juttelin ninnin kanssa jolloin huomasi jo että ei oikein muuta ollut kuin minä itse.ja että kun olen kaunis. kaunis ehkä onkin mutta tuolla nesteellä päässä ei pitkälle pötkitä
- .kati.
mie vaan kirjoitti:
kyllähän Ninni kävi ainakin ylä asteen ruotsalaisessa koulussa. muutama vuosi takaperin juttelin ninnin kanssa jolloin huomasi jo että ei oikein muuta ollut kuin minä itse.ja että kun olen kaunis. kaunis ehkä onkin mutta tuolla nesteellä päässä ei pitkälle pötkitä
Siinä kaikki.
- mie vaan
.kati. kirjoitti:
Siinä kaikki.
runsas pissi päässä johdu itsevarmuudesta. Luulee liikoja itsestään. Loppupeleissä kuitenkin ihan tavallinen suomen pulliainen.
- tunnetko sen?
mie vaan kirjoitti:
oletan että puhut totta. harmi sinänsä jos kusta on päässä, mutta onneksi se kyllä huomataan 100% varmuudella. missillä sitä ei ainakaan soisi olevan. kun on esikuva ja sillee. ylpeä saa olla voitostaan, mutta liika on liikaa. sen pystyy ymmärtämään, että kun kusi nousee päähän sitten kun tulee kuuluisaksi, mutta jos on sitä päässä jo ennen julkisuutta, niin mitenkäs se yhtälö sitten menikään? en edes halua tietää oikeaa vastausta! toivottavasti ninni ottaa nyt järjen käteen. mikään ei ole kamalempaa katsottavaa kuin koppava missi!
- ...
mie vaan kirjoitti:
jaahas, täällä näköjään on joku ilmeisen tuttu ja ERITTÄIN KATEELLINEN ämmä valittamassa. Hajoa vaan siihen rumuutees, itse taidat olla varsinainen kusipää.
- johanna
mie vaan kirjoitti:
Niin... ehkä ihminen joka lähtee tuohon leikkiin on narsistinen. Tykkää puhua itsestään nääs. Tuskin on Ninni poikkeus joukossa. Jos sinua ei missi-ihmisen eritteinen pää miellytä mene vaikka kurvin baariin vetämään viinaa - siellä ei ole missi-ihmisiä, mutta sen sijaan olutpäisiä löytyy :-)
- mie vaan
... kirjoitti:
jaahas, täällä näköjään on joku ilmeisen tuttu ja ERITTÄIN KATEELLINEN ämmä valittamassa. Hajoa vaan siihen rumuutees, itse taidat olla varsinainen kusipää.
mielenkiintoinen kommentti sinulta. tiedoksi vain että olen mies puolinen.joten kateutta ei ole. ja jos nyt saan tähän väliin vielä kommenttini sanoa niin tarkoitukseni oli vain ilmaista että en pitänyt valinnasta(jokaisella omat mielipiteet jota kunnioitan) sillä mielestäni parempiakin olisi joukosta löytynyt. Mutta hyvä niin jos Ninni hoitaa missi vuotensa kunnialla loppuun ja tietenkin asiallisesti. Mutta itse en vain pidä hänen tyylistään "minä minä minä,olen muita kauniimpi".
Ja niin kuin sanoin juttelin ninnin kanssa pari vuotta takaperin niin oli jo silloin hänellä melko varmat tulevaisuuden haaveet. Sitä kuitenkin ninni tahtoi aina kertoa kaikille kuinka kaunis on. - buahhaha
mie vaan kirjoitti:
mielenkiintoinen kommentti sinulta. tiedoksi vain että olen mies puolinen.joten kateutta ei ole. ja jos nyt saan tähän väliin vielä kommenttini sanoa niin tarkoitukseni oli vain ilmaista että en pitänyt valinnasta(jokaisella omat mielipiteet jota kunnioitan) sillä mielestäni parempiakin olisi joukosta löytynyt. Mutta hyvä niin jos Ninni hoitaa missi vuotensa kunnialla loppuun ja tietenkin asiallisesti. Mutta itse en vain pidä hänen tyylistään "minä minä minä,olen muita kauniimpi".
Ja niin kuin sanoin juttelin ninnin kanssa pari vuotta takaperin niin oli jo silloin hänellä melko varmat tulevaisuuden haaveet. Sitä kuitenkin ninni tahtoi aina kertoa kaikille kuinka kaunis on.yhdys sana= yhdyssana
mies puolinen=miespuolinen
missi vuotensa=missivuotensa
niin kuin=niinkuin
ja pisteen ja pilkun jälkeen tulee välilyönti.
Taisit olla ihastunut häneen ja sait pakit :)
Hanki elämä.
- jotenkin
out vai muutoin vaan paha juttu sun mielestä? En kyllä ymmärrä mitä sillä tarkoitat. Suomihan on virallisesti kaksikielinen maa (vai lasketaanko saame jo kolmanneksi..?) Vai asuuko sillä Ruotsissa kenties sukulaisia..? Mitä sä tarkoitit sillä ettei se oo puhunut ruotsalaisuudestaan?
- mie vaan
en todellakaan pidä ruotsalaisuutta mitenkään pahana. Itsellä on monia ruotsalaisia ystäviä Ihmettelin vain kuin kuitenkin juuria Ninnillä ruotsiin päin ettei missään vaiheessa ole maininnut asiasta mitään. Ihmettelin vain
- ite kirjottaa
mie vaan kirjoitti:
en todellakaan pidä ruotsalaisuutta mitenkään pahana. Itsellä on monia ruotsalaisia ystäviä Ihmettelin vain kuin kuitenkin juuria Ninnillä ruotsiin päin ettei missään vaiheessa ole maininnut asiasta mitään. Ihmettelin vain
= -merkin molemmin puolin tulee myös välilyönti...buhahahaaaa itsellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474