mies ei halua

helppiä

Apua kaipaan teiltä muilta miehiltä, onko tää nyt edes normaalia? Taustasta hieman: 5 vuotta yhdessä, 3 vuotias yhteinen poika, mies syrjähypellyt 2 kertaa entisen naapurin kanssa (viimeksi huhtikuu-05), minä raskaana (laskettuun aikaan 4 viikkoa jäljellä), viimeksi oltu intiimissä kanssakäymisessä viime elokuussa. Tuohtuneena ja pettyneenä olen tietenkin ottanut asian puheeksi. Oma itsevarmuus on nollilla. Mies sanoo vaan ettei itsekkään tiedä miksei tee mieli...voiko toi siis olla mahdollista mieheltä? Mutta sitten kerran kun itkua vääntäen kysyin että olenko mä niin ruma tai jotain kun ei halua niin se vastas että en, se ei vaan nyt tunnu samalta. Mä siihen että oltiinhan me silloinkin kun ensimmäistä odotin...Miten tää juttu nyt teidän näkökulmasta on?

5

1275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raskaana myös

laskettu aika myös n. 4 vkn kuluttua.
      Ei tee mieli naida, kun paikka on nyt varattuna...
      enkä halua hakata tulevaa lastani kullilla otsaan.
      Niih!

• syyksi pantu.

No ehkä meistä miehistä on moneen tunne reaktioon. Minä kyllä nain aivan viimeiseen päivään saakka yöllä sitten syntyi. Että en oikein ymmärrä miten sitä voi sanoa että paikka on varattu.

• mieheni

ei ole ollut ihan noin haluton, mutta kärsinyt olen kovasti hänen haluttomuudesta raskaana olo ajan. La.han reilu viikko vielä.

Myös oma itsetuntomi on välillä hävinnyt aivan maanpinnan alapuolelle, mutta onneksi mieheni on muuten "lämmin" ja osoittaa kiintymystä.

Olen ymmärtänyt että hänelläkin ajatus tuosta oman lapsen "otsaan tökkimisestä" on ollut päällimmäinen syy haluttomuuteen. Välillä olen oikeasti ollut todella maissa asian suhteen ja miettinyt millainen mies voi olla tuollainen?!

En malta odottaa että vauva syntyy ja itse palaudun, ja ennen kaikkea seksielämä palautuu ennalleen. Tähän täytyy kyllä varata riittävästi aikaa.

Toivottovati miehesi ei ainakaan petä sinua kun on sitä aiemminkin harrastellut =(

• Pariton.Isä

»Mies sanoo vaan ettei itsekkään tiedä miksei tee mieli...voiko toi siis olla mahdollista mieheltä?»

Onko todella vieläkin niin idiootteja naisia että kuvittelevat jokaisen miehen haluavan aina, joka paikassa ja koko ajan?

• ymmärrän

Laskettuun aikaan n. kuukausi. Seksi loppui n. kuukausi sitten.
      Minun tekisi kovasti mieli ja niin on tehnyt koko raskauden ajan.
      Mutta mutta mies sanoo suoraan (naureskellen) että ei haluta kun olen tällainen "tursakas". Ja rivien välistä osaan myös lukea että pelkää vahingoittavansa lasta..
      Minusta se on täysin ymmärrettävää. Ei minuakaan haluttaisi jos pitäisi harrastaa seksiä kun toinen yrittää etsiä hyvää asentoa, puuskuttaa ja huokailee ison mahansa kanssa. Joten antakaa nyt loppuvaiheessa miehille hiukan armoa :)
      Meillä ainakin seksi sujui synnytyksen jälkeen taas loistavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      47
      4097
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      62
      3753
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3288
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3190
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      89
      2154
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2108
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1959
    8. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1939
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      31
      1921
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1844
    Aihe