Olen kuullut kuinka tyttö on levittänyt pitkin kotipaikkakuntaa ja pitkin työpaikkojaan sitä kuinka hänet kruunataan Miss Suomeksi!!
En mitenkään halua olla ivallinen,mutta niinhän se on että ..se parhaiten nauraa kuka viimeksi nauraa!!
SIITÄS SAIT ROSA-MARIA!
8
1211
Vastaukset
- idja
asun samalla paikkakunnalla eikä ole harmaata aavistustakaan koko Rosasta? Mikä lienee inside juttu taas. Hiihtämään vaan Rosa, sukset jalkaan tai siivet selkään!
- justjoo
Taas täällä kateellinen puolituttu keksii paskaa omasta päästään, helppohan sitä on nimimerkin takaa tehdä. Siitäs sait "Lentoemo itsekkin!", oot varmasti ite niin helevetin ruma ja lyhyt, ettet ikinä pääsisi moisiin mittelöihin mukaan.
Harmittaako, on kuitenkin aikamoinen saavutus päästä tuhannesta hakiasta kymmenen parhaan joukkoon.- Lentoemo itsekkin
Jos olisin kateellinen en edes alentuisi arvostelemaan moisia kilapilijoita koska todellakin olisin kateellinen, mutta kun en ole tippakaan niin tämähän sujuu kätevästi.Hki-Vnt lentokentällä hänen työ "kaverinsa" nauravat hänelle ja pilkkaavat häntä..MUTTA syystä!
En usko että olen lyht ja ruma. Olen pitkä ja hoikka sekä vartaloni on normaalia parempi. Mutta katsoskun siinä on se pikkuin juttu. En ole hölmö!! Minulla on vielä toimintaa korvien välissä enkä lähde hakemaan hyväksyntää koko suomelta! Minulle riittä se että mieheni pitää sekä minä itse! - pilkka taitaa osua nyt omaa...
Lentoemo itsekkin kirjoitti:
Jos olisin kateellinen en edes alentuisi arvostelemaan moisia kilapilijoita koska todellakin olisin kateellinen, mutta kun en ole tippakaan niin tämähän sujuu kätevästi.Hki-Vnt lentokentällä hänen työ "kaverinsa" nauravat hänelle ja pilkkaavat häntä..MUTTA syystä!
En usko että olen lyht ja ruma. Olen pitkä ja hoikka sekä vartaloni on normaalia parempi. Mutta katsoskun siinä on se pikkuin juttu. En ole hölmö!! Minulla on vielä toimintaa korvien välissä enkä lähde hakemaan hyväksyntää koko suomelta! Minulle riittä se että mieheni pitää sekä minä itse!Kertoo kyllä aika paljon näistä työ"kavereista" jos todella ovat niin lapsellisia että naureskelevat ja pilkkaavat ketä tahansa. Taitavat olla kateellisia kuitenkin tai sitten yläaste ikäisiksi jääneitä kakaroita. Tasapainoinen, aikuinen ihminen EI kiusaa eikä naureskele toisille ihmisille olivat he sitten millaisia tahansa. Parempi olisi antaa kaikkien kukkien kukkia ja antaa ihmisten elää omaa elämänsä ?
- ...
pilkka taitaa osua nyt omaa... kirjoitti:
Kertoo kyllä aika paljon näistä työ"kavereista" jos todella ovat niin lapsellisia että naureskelevat ja pilkkaavat ketä tahansa. Taitavat olla kateellisia kuitenkin tai sitten yläaste ikäisiksi jääneitä kakaroita. Tasapainoinen, aikuinen ihminen EI kiusaa eikä naureskele toisille ihmisille olivat he sitten millaisia tahansa. Parempi olisi antaa kaikkien kukkien kukkia ja antaa ihmisten elää omaa elämänsä ?
Sepä se ,aikuisesta olomuodosta puheen ollen, Rosa-Maria on KAIKKEA MUUTA PAITSI EI SITÄ!
Usko jo! Tämä on faktaa!
- toki
Et "todellakaan" ole yhtään ivallinen kateellinen vain.Voi raukka,on se varmaan rankaa olla joku tusina muija kun työyhteisössä sattuu olemaan joku jota voi kauniiksi sanoa.
- .....
öööh, en käsittänyt tuota sanaa "Kaunis" samassa lauseyhteydessä Rosa-Mariaan!! Hei OIKEESTI, ei minua kiinnosta onko hän kaunis vai ei. Tyhmä ja ylimielinen hän ainakin on.
- ruma,mikä ruma
Mieti nyt vähän mitä puhut? Tunnen hänet ja tiedän totuuden. se riittää. MUTTA on se hyvä vielä rosa-marian kannalta että löytyy höynäytettävissäo leva hölmä joka uskoo hänestä "sitä parasta"
HAHA. Kyllä ne kulissit vielä sortuu.
Ps. Ole varuillasi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794