Ikäni olen asunut kerostalossa ja täytyy sanoa,asumisviihtyvyys on täysin kiinni millaiset naapurit saa seinän taa.
No nyt vasta vanhana ukkona keksin hankkia kuulosuojaimet. Ihana rauha öin ja päivin. Miksen tätä keksinyt jo aikoinaan. Monesti on pitänyt unettoman yön jälkeen lähteä töihin kun naapurissa tapettiin vaimoa/miestä/sikaa tai jotain joka vastusti sitä äänekkäästi. Eipä häiritse enää musiikki,koiran haukku eikä mikään muukaan.
Siunattu keksintö !
Mahtava keksintö !
13
1866
Vastaukset
- Peltor
Ai niin unohtui, vaimo ei kyllä tykkää jos käytän niitä päivällä. Khöm.. valittaa kyllä muutenkin etten kuuntele koskaan...
- kuulosuojaimet
Kai hankit sellaiset Peltorit, joissa on radio? ;)
- Kuuloton
Mulla alkaa korvat kuumottaa jos pidän kuulosuojaimia kauan päässä. Monilla muilla sama vika. Koulussa oli inhottavaa kuuluymmärtämiskokeissa ja -harjoituksissa kun piti puoli tuntia pitää niitä helvetin luureja päässä ja kyllä oli sen jälkeen korvalehdet kipiänä!!!!!!!!!!!!
- päässä
onkin varmaan helevetin mukava nukkua... saattas niskat kipeytyä kun mä en ainakaa osaa nukkua selällään, vaan yleensä kyljellään tai mahallaan, jolloin toinen korva vastaa tyynyyn väkisinki.
- *eräs*
...
- olen joutunut usein
käyttämään yöaikaan, koska aamulla on noustava ennen klo.6:tta.
Ne vaimentavat äänet mukavasti, mutta jatkuvasta käytöstä en tiedä sanoa, olisiko haitallista omalle kuuloaistille.
En silti suosi sillä tavoin kenenkään metelöintiä.
Kyllä sitä pitäisi voida asua kotonaan ilman korvatulppien käyttöä.
Suurin syy lienee näissä elementeistä tehdyistä seinissä, kaikki kaikuu ja äänet moninkertaistuvat.
- vaan
Niinpä niin. Entäs kuulohermojen katkaisu? Onnistuisikohan yksityisklinikalla? Olisi hyvä nukkua.
- pommiin
nukuin, kello näyttää yhtätoista kun en kuullut herätskelloa kun oli peltorit päässä, mitä avuksi?
- Peltor
En itsekkään nuorempana herännyt vaikka olis pommi lauennut, tosin maate menokin saatto olla 3-4t ennen herätystä !! Eli: JOS OTAT ET KÄYTÄ !
- pulmaasi:
Laita aamuherätys kännykkääsi ja värinähälytys päälle. Kännykän laitat tyynyn alle, joten heräät kyllä kun pää tärisee.
Itse nukkunut yötyön takia 5 v. tulpat päässä.
- Piiiipiii...
Tärräytekkää kivväärillä muutampia kertoja iliman suojaimia nii ei tarvihe ennee turhia kuulostella. Piiiipiii....
- Keksintö
Tuo ihmisen kuuloaisti ! Sen pitäs toimia samoin kuin näköaisti. Jos ei halua jotain nähdä voi kääntää katseen tai sulkea silmät. Tosin pitkä avioliitto voi kehittää sen suuntaisia ominaisuuksia, eli ihmissuhdetaitoja !
- hörökorva
Olisipa tosiaan hienoa, kun saisi kuulon pois päältä niin halutessaan!
Asun kyllä omakotitalossa, mutta kun illalla haluaisin mennä nukkumaan paljon aikaisemmin kuin perheen nuoriso ja sitten herään hetken aikaa nukuttuani heidän ääniinsä. Ja valvon tuntikaupalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709