Mahtava keksintö !

Peltor

Ikäni olen asunut kerostalossa ja täytyy sanoa,asumisviihtyvyys on täysin kiinni millaiset naapurit saa seinän taa.

No nyt vasta vanhana ukkona keksin hankkia kuulosuojaimet. Ihana rauha öin ja päivin. Miksen tätä keksinyt jo aikoinaan. Monesti on pitänyt unettoman yön jälkeen lähteä töihin kun naapurissa tapettiin vaimoa/miestä/sikaa tai jotain joka vastusti sitä äänekkäästi. Eipä häiritse enää musiikki,koiran haukku eikä mikään muukaan.

Siunattu keksintö !

13

1866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peltor

Ai niin unohtui, vaimo ei kyllä tykkää jos käytän niitä päivällä. Khöm.. valittaa kyllä muutenkin etten kuuntele koskaan...

• kuulosuojaimet

Kai hankit sellaiset Peltorit, joissa on radio? ;)

• Kuuloton

Mulla alkaa korvat kuumottaa jos pidän kuulosuojaimia kauan päässä. Monilla muilla sama vika. Koulussa oli inhottavaa kuuluymmärtämiskokeissa ja -harjoituksissa kun piti puoli tuntia pitää niitä helvetin luureja päässä ja kyllä oli sen jälkeen korvalehdet kipiänä!!!!!!!!!!!!

• päässä

onkin varmaan helevetin mukava nukkua... saattas niskat kipeytyä kun mä en ainakaa osaa nukkua selällään, vaan yleensä kyljellään tai mahallaan, jolloin toinen korva vastaa tyynyyn väkisinki.

• *eräs*

...

• olen joutunut usein

käyttämään yöaikaan, koska aamulla on noustava ennen klo.6:tta.
        Ne vaimentavat äänet mukavasti, mutta jatkuvasta käytöstä en tiedä sanoa, olisiko haitallista omalle kuuloaistille.
        En silti suosi sillä tavoin kenenkään metelöintiä.
        Kyllä sitä pitäisi voida asua kotonaan ilman korvatulppien käyttöä.
        Suurin syy lienee näissä elementeistä tehdyistä seinissä, kaikki kaikuu ja äänet moninkertaistuvat.

• vaan

Niinpä niin. Entäs kuulohermojen katkaisu? Onnistuisikohan yksityisklinikalla? Olisi hyvä nukkua.

• pommiin

nukuin, kello näyttää yhtätoista kun en kuullut herätskelloa kun oli peltorit päässä, mitä avuksi?

• Peltor

En itsekkään nuorempana herännyt vaikka olis pommi lauennut, tosin maate menokin saatto olla 3-4t ennen herätystä !! Eli: JOS OTAT ET KÄYTÄ !

• pulmaasi:

Laita aamuherätys kännykkääsi ja värinähälytys päälle. Kännykän laitat tyynyn alle, joten heräät kyllä kun pää tärisee.
        Itse nukkunut yötyön takia 5 v. tulpat päässä.

• Piiiipiii...

Tärräytekkää kivväärillä muutampia kertoja iliman suojaimia nii ei tarvihe ennee turhia kuulostella. Piiiipiii....

• Keksintö

Tuo ihmisen kuuloaisti ! Sen pitäs toimia samoin kuin näköaisti. Jos ei halua jotain nähdä voi kääntää katseen tai sulkea silmät. Tosin pitkä avioliitto voi kehittää sen suuntaisia ominaisuuksia, eli ihmissuhdetaitoja !

• hörökorva

Olisipa tosiaan hienoa, kun saisi kuulon pois päältä niin halutessaan!
        Asun kyllä omakotitalossa, mutta kun illalla haluaisin mennä nukkumaan paljon aikaisemmin kuin perheen nuoriso ja sitten herään hetken aikaa nukuttuani heidän ääniinsä. Ja valvon tuntikaupalla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      114
      3068
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      304
      1029
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      765
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe