Löytyisikö Varsinais-Suomesta, mielellän vieläpä Turun lähialueelta tai Vakka-Suomesta maatilaa (kasvi- tai eläintila), joka ottaisi 17-vuotiaan tytön kesätöihin?
Kesätöihin maatilalle
6
2665
Vastaukset
- zetoristi
taitaa olla niin vähissä rahat ettei riitä palkata ketään. Kesäapu olisi enemmän kuin tervetullutta mutta rahaa ei ole niin sekin työ pitää omasta selkänahasta repiä.
- Antsu
Kylläpä se palkaton työkin kävisi, ainakin viikoksi pariksi :)
- mikäs
Antsu kirjoitti:
Kylläpä se palkaton työkin kävisi, ainakin viikoksi pariksi :)
tässä jutussa on takana? Fruikkariko? Ei kukaan noin tyhmä että ilman palkkaa töihin tulisi!! Aika huono provo yritys.
- tyttö83
mikäs kirjoitti:
tässä jutussa on takana? Fruikkariko? Ei kukaan noin tyhmä että ilman palkkaa töihin tulisi!! Aika huono provo yritys.
kyllä sitä itekkin aikoinaan haikaili maalle kokeilemaan työntekoa. Ja kun ei muuta kesätyötä meilläpäin pahemmin tarjolla niin ilmaiseksikin ois vähän aikaa tehny. Kyllä se aina sohvalla makaamisen olis voittanu. Pelotti vaan et oisko ne isännät ihan tajunnu miun motiiveja... Että hautasin ne haavet sitten kun ei kaupunkilaistyttö tuntenu ketään joka ois tietäny jonkun reilun paikan.
p.s. myönnetään, ei sitä ihan pyyteettömät motiivit ollu, kyllähän sitä toivo et ois törmänny naapuritilan komeaan poikaan tai saanu ees paijata lehmiä :)
- Maija
Juuh täällä Mikkelissäkin eräs 17-vuotias maaseutuun hurahtanut ja hevonp'askaa ikänsä lappanut kaupunkilaistyttö haikailee kesätöitä!
- Anonyymi
Nyt olisi paljon kesätöitä eri tiloilla tarjolla, kun rajat ovat kiinni.
Soittoa, kyselyä ja hakemuksia menemään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783