USA:ssa GM lopettaa Oldsmobile-merkin valmistuksen eli ko. merkki olisi nyt "vapaana".
Opel on autona niin pahoin ryvettynyt, että merkin imago on nykyisin huonompi kuin oli Mossen imago 1960-luvulla.
Ehdotankin että lopetetaan Opelien valmistus ja myynti ja nimetään ko. autot uudelleen Olsdsmobileiksi, joka on yksi maailman vanhimmista automerkeistä. Ainakin itse ajaisin paljon mieluummin Oldsmobile Vectralla kuin Opel Vecrtalla.
Opelin valmistus ja myynti lopetettava heti !
9
1265
Vastaukset
- -99
Opelhan on jatkuvasti testien ja myyntitilastojen kärjessä. Taitaa olla se huono maine ihan oma ongelmasi.
- Henkilöautoilija
Kerro nyt muillekin mikä ihme on Olsdsmobile tai Vecrta!
- Astraan tyytyväinen
Nimetään kaikki Opelit Vauxhalleiksi. Tiedän että Vauxhallilla oli aikoinaan Suomessa huono maine mutta se oli lähinnä Vivan syytä, isommat Vauxhallit olivat paljon parempia. Opel ei varmastikaan ole maailman paras auto mutta ainakin itse olen kurkkuamyöten täynnä "Ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli"- ja "Olen Paska En Liiku"-hokemiin.
- Holden Vecra
Kun Calibraa koottiin Uudessakaupungissa, niin keulalle lätkäistiin joko Opelin, Vauxhallin tai Holdenin merkki. Holden laitettiin Australian suunnalle vietäviin autoihin. Voisi siis olla vaikka Holden Vectra.
- Pontikka.. eikun Pontiakki
Holden Vecra kirjoitti:
Kun Calibraa koottiin Uudessakaupungissa, niin keulalle lätkäistiin joko Opelin, Vauxhallin tai Holdenin merkki. Holden laitettiin Australian suunnalle vietäviin autoihin. Voisi siis olla vaikka Holden Vectra.
Jenkeissä näkyy vanhoja Kadetteja joissa lukee Pontiac takaluukussa, olisiko tässä hyvä nimi Opelille?
- look at opel now!
Ympyrä ja nuoli, siitä alkoi huoli !Olen Paska En Liiku ! Ympyrä ja Salama , se on aivan kamala!
- Jamppa
Jos oikein tarkkoja ollaan, niin Volvon merkissähän se ympyrä ja nuoli on...
Eikä sekään autoa kummempi ole. Kuten ei Opelkaan. Kummastakin merkistä on hyviä kokemuksia ainakin itsellä.
- Perheauto
energiasi johonkin hyödyllisempään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818