Olen 25 vuotias jätkä. Pari kuukautta sitten lopetimme yhteisellä päätöksellä 7 vuotta kestäneen suhteemme. Viikoloppuna lähdin kavereiden kanssa tuulettamaan päätäni. Tapasin aivan sattumalta todella kauniin ja miellyttävän naisen, jokin vain loksahti paikalleen. Onnistuin iskemään hänet, vaihdoimme numeroita ja vietimme ihanan yhteisen yön.
Nyt tunteeni on ihan sekasin. Tunnen koko ajan ihastumiseni. Toisaalta tunnen syyllisyyttä ihan kuin olisin "pettänyt" exsääni.
Onko kellään vastaavia kokemuksia / hyviä neuvoja
ps. Vien hänet treffeille ens viikonloppuna. Kertokaapas pari hyvää treffi vinkkiä. Siitä on tosiaan 7 vuotta kun viimeksi olen treffaillu... Ettei vaan olisi päässyt taidot ruosteeseen
Jarru ja kaasu sekaisin
Laastariako
1
475
Vastaukset
- +++
olen itse samankaltaisessa tilanteessa, ehkä sillä erolla et olen nainen ja mun suhde kesti 6 vuotta. tunnen myös itse mukamas pettäväni tätä entistä, kun olen jonkun toisen kanssa...sen takia yksi "suhde" meni överiksi. enkä myöskään osaa enää iskeä ketään, kun on ollut niinkin kauan yhden kanssa...mut kannattaa unohtaa muut asiat kun on sen toisen kanssa, vaikka hiukan hankalaahan se on. tsemppiä treffeille! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731