Pistää vihaksi jotkut s****nan vikisijät jotka luovuttaa jos vähänkin yläkerta pistää hanttiin. Pitää tapella verenmaku suussa niistä unelmista jos ei muu auta, koska ne parhaat asiat ei yleensä tapahdu itsestään!
Vihaan luovuttajia!
4
403
Vastaukset
- Sitkeä sissi
P****leesti on tehtävä töitä asioiden eteen.
On myös ymmärrettävä, etteivät kaikki ole taistelijoita. Osa jättää leikin kesken, mutta siitä huolimatta elää onnellisen elämän. - itse asiassa
eniten taitaa vituttaa muissa ihmisissä. Sellanen välinpitämättömyys ja henkinen ja fyysinen laiskuus. Muuten oikeestaan tykkään aika monenlaisista ihmisistä.
- määä.
Mulla taas se, kun ihmiset on niin juntteja, että ne ei voi antaa periks kunniansa puolesta ja tekevät kaikkea typerää vain siks et pitää yrittää ja näyttää jotain! Me järkevät sitten maksetaan laskut,mitä niitten tyhmyydestä ja kovapäisyydestä ja jostain saamarin uhoamisesta seuraa yhteiskunnlle! Yksikään taneli ei ite maksa sekoilujaan, vaan me maksetaan ne veroissa. Miettikää tätä.
- Mimmu
Joo,aina ei voi kuule taistella. Joskus on vain pakko luovuttaa.Sitäpaitsi... Suurimman osan taisteluistani olen hävinnyt, ja se on ollut sen verran rankkaa että olen oppinut luopumaan. Taistelunsa pitää valita huolella, muuten on edessä loppuunpalaminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708