On se vaan niin kovin kummaa, kun on ihastunut toiseen. Itse olen ihastunut varattuun naiseen mutta hänkin näyttää välillä minulle merkkejään ihastumisesta. Itse olen sellaisessa asiakaspalvelutyössä että tapaan silloin tällöin kuuluisuuksia. Esim missejä, Heidän kanssaan pystyn kyllä keskustelemaan aivan luontevasti mutta anna olla kun ihastukseni on lähellä. Käteni alkavat tärisemään, tavarat putoilevat ja sanani sekoaa.. Siis jopa niin että tämä vastapuolikin on kysynyt olenko kunnossa. Tosin hänkin kyllä sekoilee sanoissaan välillä aika hauskastikin. Eilen minulla oli pikkuiset bileet ja ihastukseni oli siellä myös. Vaikka vaihdoimme katseita niin hän viihtyi kovin paljon toisen miehen (siis ei omansa luona) Mä olen ihan tyhmä kun tulin siitä kovin mustasukkaiseksi mutta ei sitä vaan varmaan tunteillensa mitään mahda.. Sit tämä ihminen kuitenkin halasi lähtiessään minua. Että mä olin silloin maailman onnellisin mies. Miten ihmeessä mä pääsisin tästä tunteesta eroon. Toiselta puolelta tuntuu ihanalta olla ihastunut mutta sitten toisaalta kun tietää ettei voi saada tätä maailman ihaninta naista niin mulla sydän murtuu. ja taustatiedoksi vielä etten ole mikään poikanen enää vaan 30 yrittäjämies..
Ihastumisen sietämätön keveys
7
1031
Vastaukset
- teflonia
kun näitä samanlaisia tapauksia riittää.Meinaan se,että ihastuu varattuun.Kun siinä ihmisessä ei lue,olen varattu,älä ihastu.Ja minun mielestä ei pitäisi moralisoida ketään sen takia.En yllytä sua kuitenkaan häntä yrittämään,mutta eihän sitä koskaan tiedä onko tämä nainen onnellinen suhteessaan.Tuo sekoilu sanoissa ja koheltaminen hänen seurassaan on ihan normaalia,mutta kiusallista.Mulle on sattunut ihan samoin oman ihastukseni seurassa ja muut sivulliset varmasti huomasi sen.Minä olen myös varattu ja hän tietää sen,muttei sitä etten ole onnellinen En kertonut,koska hänelläkin on joku.En aio rikkoa kenenkään välejä omien tunteiden takia.Tuli kyllä sellainen olo,ettei hänkään ole täysi tyydyttävässä suhteessa.(Silloin kun se oikea astuu kuvioihin,niin voisin kuvitella,että hänestä löytyy päivästä toiseen sellaisia piirteitä joista pitää ja,että häntä haluaa jokaikinen hetki koskea).En tiedä auttoiko sua yhtään tämä vuodatus,mutta katselehan rauhassa ihastustasi jonkin aikaa ja tunnustele josko olis molemminpuolista ja toimi sitten.Niin ja minä olen nainen.
Kyllä se nyt varmaan on niin että on parasta antaa tämän ihmisen olla. Olisiko hän voinut ihan kiusoitellakseen minua olla niin hyvää pataa tämän toisen miehen kanssa. Musta jotenkin tuntuu vain siltä. Tämä nainen kyllä tietää että olen korvia myöten ihastunut häneen. Voisi kyllä olla paras että en enää hankkiudu paikkoihin missä hän on. Kenties aika antaa minun unohtaa hänet.
- "Iina"
Ville kirjoitti:
Kyllä se nyt varmaan on niin että on parasta antaa tämän ihmisen olla. Olisiko hän voinut ihan kiusoitellakseen minua olla niin hyvää pataa tämän toisen miehen kanssa. Musta jotenkin tuntuu vain siltä. Tämä nainen kyllä tietää että olen korvia myöten ihastunut häneen. Voisi kyllä olla paras että en enää hankkiudu paikkoihin missä hän on. Kenties aika antaa minun unohtaa hänet.
ei hän voi tahallaan tehdä sinua mustasukkaiseksi. Mulle on joskus eräissä juhlissa käynyt vastaavasti, että joku mies vain tulee juttelemaan. Tottakai voi ulkopuoliset luulla, että nyt niillä on jotain, vaikka ei oliskaan. Sitä paitsi ainahan voi jutella. No sekään tyyppi ei kyllä kiinnostanut yhtään, vaikka pari sanaa vaihdoinkin. Onnea sulle, ehkä se jotain merkitsi, kun hän halasi sinua.
- ilona
Minä olen aika ristiriitaisissa tunteissa käydessäni lääkärissä, johon olen ihastunut. Kun yrittää olla niinkuin ei olisikaan, näkyy varmaan naamasta, punastuu ja änkyttää, eikä saa selittyä asiaansa kunnolla.
on samanlaiset oireet kun mulla. Metkaa kun sitä on niin kovin vaikea havaita toisesta... Mulla on kyllä oikeasti tosi helposti huomattavissa nämä jutut. Eilenkin tämän ihastuksen ystävätär sanoi minulle että olen tavallista kireämpi. Joo.. kuittasin sen pitkällä valvomisella yms.. Todellisuudessa olin ihan kauhuissani siitä että ihastukseni tulee taas lähelle. Sitten tuli avauduttua liikaa. Taitaa olla menetetty sekin. Millä ihmeellä mä onneton saisin unohdettua hänet??
- uih
Ville kirjoitti:
on samanlaiset oireet kun mulla. Metkaa kun sitä on niin kovin vaikea havaita toisesta... Mulla on kyllä oikeasti tosi helposti huomattavissa nämä jutut. Eilenkin tämän ihastuksen ystävätär sanoi minulle että olen tavallista kireämpi. Joo.. kuittasin sen pitkällä valvomisella yms.. Todellisuudessa olin ihan kauhuissani siitä että ihastukseni tulee taas lähelle. Sitten tuli avauduttua liikaa. Taitaa olla menetetty sekin. Millä ihmeellä mä onneton saisin unohdettua hänet??
tässä naisen mielipide ihastumisesta"rakastumisesta".kyllä se on niin ihana ja samalla hermostuttavaa.vallankin jos ihastus on työkaveri huh,huh.ja toinenkin tietää tilanteen ja on samassa veneessä.mutta ainahan ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
- "Iina"
Ville kirjoitti:
siitä tunteesta, eihän siinä ole mitään väärää.
Ehkä tapaat joskus vielä jonkun toisen ja unohdat hänet... väitetään, että kyllä se ohi menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23731