Kertokaa hyvät ihmiset, kun aina puhutaan, ettei ripuli ole kauheen terveellistä raskauden aikana.. Ni mitäs kun on iskenu ihan kammottava vatsatauti? Vessassa saa ravata n 10 min välein. Onko jotain haittaa?
No takapuoli on jo kyllä ainakin ihan tulessa!=) Se haitta ainakin..
Mut kotihoito riittää??
Kiitti kauheesti! Ja toivottavasti ette sairastu vatsatautiin!
T.Rv20
Vatsatautia
2
376
Vastaukset
- 3 pv kesti
Kyllä se siitä sitten rauhoittui, jossakin vaiheessa ei pysynyt edes vesi sisällä, pikkuhiljaa sitten päästiin jo mustikkakeittoon. Lopullisesti rauhoittui 5 pv:ssä.
- äiti-74
..Jo kolmatta päivää poden jonkinsortin ripskatautia,ei kovin kivaa!
Mulla alko mahasäryllä,oli lämpöä,jäseniä särki ja ripska lensi,eilen oli parempi pvä,söin jo hieman,mutta tänä aamuna alkoi uudestaan,tosin nyt ei koske mahaan,mutta parin tunnin välein olen käynyt varpusparvea lennättämässä,vaikka vaan vissyä ja teetä olen juonut.
En usko taudista haittaa masu-asukille olevan,mulla oli samanmoinen tauti rv 12 ja nyt mennään rv 37 4.Kunhan muistaa nestettä nauttia..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415