Mistä löytäisi pukuja brassiin. Seuroilla on omat yhteystilaukset, mutta myykö mikään liike niitä, kun en viitsisi odottaa montaa kuukautta seuraavaa peruskurssia! Enkä tarkoita perus judo pukua, vaan nimenomaan puvun brassiin. Kiitos ja kumarrus!
Brassipukuja?
5
932
Vastaukset
- Turkulainen
Katoppa vaikka tuolta http://www.kamppailuvaruste.fi/ . Siellä on nimenomaan Brassipukuja.
- JanneM
ENsi viikoll aukenee www.jamastar.net jossa myydan Gameness BJJ pukuja ja muita gameness tuotteita. Laittamalla minulle mailia janne.maunonen (at) kanetti.fi saat kuvaston ja voit tilata tavaraa ennakkoon.
- yepp
Ja www.kyoshistore.com ja www.sabe.fi on kanssa Kwonin BJJ-puku. Ekalla ei oo nettisivuilla näkyvissä mutta liikkeestä löytyy (hinta jossain 100-130 e nurkilla koosta riippuen), tokalla näkyy netissäkin.
- sames
En voi kyllä suositella mittään Kwonin tuotteita. Ne hajoos heti.
En luota tohon Kwonin BJJ pukuunkaan. - yepp
sames kirjoitti:
En voi kyllä suositella mittään Kwonin tuotteita. Ne hajoos heti.
En luota tohon Kwonin BJJ pukuunkaan.No, mulla ei ole Kwonin suojista mitään kokemusta. Puvut ovat kyllä kestäneet ja toimineet hyvin. Vaikka niin ovat mun käytössä olleet Dan-Rhon ja SFJAM-puvutkin. Tuota BJJ-pukua en oo koittanut, mutta eiköhän sekin kestä siinä missä muutkin, ja jos ei niin ainahan on takuu ja tuotevastuu :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403691Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333264- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351758
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241559
- 281517
- 291489
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484