Miten on, teettekö pitkiä ja hitaita lenkkejä?
Pk alueella, ei hengästymistä, (no ylämäessä pikkuisen) rauhallisesti, rennosti suksea liuuttaen.
Itse olen vasta näin nelikymmpisenä oivaltanut pitkien lenkkien salaisuuden. On tosi upea tunne hiihdellä hiljakseen, luontoa ihaillen. Pitkällä lenkillä tehostetaan rasvanpolttoakin ja muutenkin terveydelliset vaikutukset ovat erinomaiset.
Olen tässä ilmoittautunut 60 km:n kuntohiihtoon, tavoite on selvitä läpi. Pitkä ja hidas vauhtinen lenkki kerran viikossa, on minun pääharjoitus. Kun valmistaudun maaliskuun hiihtoon. Ei muuta kuin menoks...
Pitkä ja hidas vauhti...
2
754
Vastaukset
- jts
koko hiihtäjän homma perustuu pitkään ja hitaaseen..en tarkota junnaamista..päivästä toiseen..kerran viikossa on hyvä..jokainenhan tietää OMAN systeemin..kestävyydestähän tässä on kyse!!sitä kun on vuositolkulla rakentanut tota kestävyyttä..elimistöä ei voi enää tällä iällä muuttaa toisenlaiseks..eikä oo tarviskaa..lihakset tavallaan "muotoutuu" hiihtoliikkeisiin!!esim. tasatyöntöä mun pitää tehä kerran viikossa semmonen kunnon rutistus..kun on tottunu siihe..muuten alkaa vatsalihakset helposi "katkeemaa"..kyllä rasva palaa tehokkaasti tolla pitkällä lenkillä..jos sitä tarvii..ku kattelee noita veteraanikilpureita..kyllä on rasvattomia sällejä..rypyt on ku islantilaisilla kalastajilla!!ja verenkiertoelimet on kyllä kohallaa..tälläst..
- atomicx
Taitaa näillä pakkasilla olla ainoa hiihtovauhti H-i-d-a-s ja ainakin pitkältä tuntuva:/
Herra pakkanen voisit jo alkaa armahtamaan hiihtokansaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218