Heii kaikki, mua on mietityttäny tälläne juttu ku olen 16 vuotias niin olen lähdössä ensikesänä täyikäsen kaverini kanssa etelään viikonlomalle ni mite se lentojuttu käy näin alaikäsenä et pitääkö vanhemmilta olla se lupalappu vai miteen? Kiitti jos jaksatte vastailla! :)
Lentäminen alaikäisenä
2
831
Vastaukset
- uhuojh
sama tää mäkin olen lähdössä täysikäsen ystäväni kanssa ulkomaille, itse olen 17 :/ mun mielestä siihen enintään tarvitsee lupalapun, mut en kyl ole varma:o luulisi kyllä että ei siihen sen enempiä tarvitse !:)
- make
Sain tälläsen vastauksen kysymykseeni finnairilta jos täällä on muitakin alaikäisiä lähdössä. :
Voit 16 vuotta täyttäneenä matkustaa itsenäisesti ilman saattajaa millä tahansa lentoreiteillämme. Emme siis lentoyhtiönä vaadi täysi-ikäisyyttä, mutta jos ostatte ystäväsi kanssa pakettimatkan tms. esim. matkatoimistosta, on hyvä tarkistaa matkanjärjestäjän vaatimat ikärajat.
Ystävällisin terveisin
Finnair Oyj
Finnair Contact Center
Eli uskon et se riippuu täysin matkapaketin tekijästä esim jos lähden finnmatkojen paketilla niin täytyy viel varmistaa asia niiltä. mut onnea kaikille alaikäisille jotka lähdette etelään! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1953513Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443037Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132098Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191925