Raskausarvista

rv7+4

Mitä voidetta / öljyä olette käyttäneet raskausarpien ehkäisyyn? Onko ollut apua? Missä vaiheessa voitelu tulisi aloittaa jotta voisi mahdollisesti auttaa?

7

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppa (rv 39+4)

sellaista perusniveaa olen käyttänyt alusta asti sekä mahaan että rintoihin. rinnat taisivat arpeutua jo ennenkuin kolme kuukautta tuli täyteen ja maha tuossa pari viikkoa sitten. ennen sitä ei ollut yhtään arpea mahassa, mutta nyt se on ihan kirjavanaan niitä. myös kylkiin on tullut arpia. rasvauksesta ei siis ainakaan arpia ehkäisevää hyötyä ollut. harmittaa vähän, mutta ei maha mittään. poikaystävä yrittää lohdutella...

• helppa (rv 39+4)

lisäyksenä, että geeneilläkään ei ole tässä tapauksessa osuutta asiaan (ainakaan äidiltä saaduilla, niinkuin monesti kuulee sanottavan), sillä äidilleni ei tullut kummassakaan raskaudessa yhtäkään arpea, vaikka painoa tuli molemmissa reippaasti yli 20 kg.

• Nimetön

Ite oon käyttänyt ihn rskauden alusta Aqualan L-perusvoidetta, koska siitä ei jää maha inhottavan rasvaiseksi. Olen ollut ihan tyytyväinen, muutama pieni jälki on ilmestynyt kylkiin. Nyt on meneillään rvko 32.

• Piia

Mulla menossa rv 31 ja isoimmilta arvilta olen (vielä toistaiseksi) säästynyt.
      Joka ilta olen n. raskausviikosta 10 lähtien massua, rintoja ja reisiä rasvaillu.
      Yksilöllistä juu on tuo raskausarpien ilmaantuminen.

Mukavaa odotusta kaikille:)

• rasvaillut

ihan joka päivä.olen tykännyt dovesta ja aion ostaa jotakin perusvoidetta hajutonta nyt.23rv ja rintoihin on tullut pieniä arpia.ylämahassa on erilaisia jälkiä,niinkuin verenpurkaumia vähän ja ne on haaleita,en tiedä näkeekö muut.jännä seurata kun toi napa muuttuu erinäköiseksi koko ajan:)mutta arpia tulee,kiva jos joku voi välttyä.ei kannata stressata,tuntuu ettei välttämäti voi vaikuttaa asiaan.

• -Täti Vihreä- (20+0)

Rasvaa en siis ole laittanut muulloin kuin uinnin jälkeen ja ehkä nännejä joskus kun hilseilee. En oikein usko että siitä on apuakaan.
      Raskausarvet tulevat jos on tullakseen.
      Toistaiseksi oon säästynyt niiltä.

• rasvannu

Mä en oo rasvannu raskaudenaikana itteeni sen enempää kun ennenkään. Jos arpia on tullakseen niin niithän tulee. Ei siinä paljon rasvat auta!
      Mulla on rv 31 0 eikä yhtään arpee. Mut ehtiihän nuo vielä. ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9720
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      140
      5508
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      78
      2558
    Aihe