Mitä voidetta / öljyä olette käyttäneet raskausarpien ehkäisyyn? Onko ollut apua? Missä vaiheessa voitelu tulisi aloittaa jotta voisi mahdollisesti auttaa?
Raskausarvista
7
804
Vastaukset
- helppa (rv 39+4)
sellaista perusniveaa olen käyttänyt alusta asti sekä mahaan että rintoihin. rinnat taisivat arpeutua jo ennenkuin kolme kuukautta tuli täyteen ja maha tuossa pari viikkoa sitten. ennen sitä ei ollut yhtään arpea mahassa, mutta nyt se on ihan kirjavanaan niitä. myös kylkiin on tullut arpia. rasvauksesta ei siis ainakaan arpia ehkäisevää hyötyä ollut. harmittaa vähän, mutta ei maha mittään. poikaystävä yrittää lohdutella...
- helppa (rv 39+4)
lisäyksenä, että geeneilläkään ei ole tässä tapauksessa osuutta asiaan (ainakaan äidiltä saaduilla, niinkuin monesti kuulee sanottavan), sillä äidilleni ei tullut kummassakaan raskaudessa yhtäkään arpea, vaikka painoa tuli molemmissa reippaasti yli 20 kg.
- Nimetön
Ite oon käyttänyt ihn rskauden alusta Aqualan L-perusvoidetta, koska siitä ei jää maha inhottavan rasvaiseksi. Olen ollut ihan tyytyväinen, muutama pieni jälki on ilmestynyt kylkiin. Nyt on meneillään rvko 32.
- Piia
Mulla menossa rv 31 ja isoimmilta arvilta olen (vielä toistaiseksi) säästynyt.
Joka ilta olen n. raskausviikosta 10 lähtien massua, rintoja ja reisiä rasvaillu.
Yksilöllistä juu on tuo raskausarpien ilmaantuminen.
Mukavaa odotusta kaikille:) - rasvaillut
ihan joka päivä.olen tykännyt dovesta ja aion ostaa jotakin perusvoidetta hajutonta nyt.23rv ja rintoihin on tullut pieniä arpia.ylämahassa on erilaisia jälkiä,niinkuin verenpurkaumia vähän ja ne on haaleita,en tiedä näkeekö muut.jännä seurata kun toi napa muuttuu erinäköiseksi koko ajan:)mutta arpia tulee,kiva jos joku voi välttyä.ei kannata stressata,tuntuu ettei välttämäti voi vaikuttaa asiaan.
- -Täti Vihreä- (20+0)
Rasvaa en siis ole laittanut muulloin kuin uinnin jälkeen ja ehkä nännejä joskus kun hilseilee. En oikein usko että siitä on apuakaan.
Raskausarvet tulevat jos on tullakseen.
Toistaiseksi oon säästynyt niiltä. - rasvannu
Mä en oo rasvannu raskaudenaikana itteeni sen enempää kun ennenkään. Jos arpia on tullakseen niin niithän tulee. Ei siinä paljon rasvat auta!
Mulla on rv 31 0 eikä yhtään arpee. Mut ehtiihän nuo vielä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558