En ole varma mille palstalle kirjoittaisin tästä kummallisesta kokemuksesta mutta laitanpa sen tänne.
Eilen illalla sain kierto mailin jossa pyydettiin lähettämään eteenpäin ja toivomaan samalla jotain...
Toive tapahtuisi niin monen minuutin päästä kuin on syntymä vuosia...
No ajattelin siinä sitten että jospa eräs henkilö soittaisi minulle... ja lähetin mailin eteenpäin... Menipä siinä parikymmentä minuuttia ja toden totta hän soitti minulle!!!
Uskomatonta tuuria vai mitä tämä oli?
Emme pidä usein yhteyttä kyseisen henkilön kanssa... :D
No mukava oli kuitenkin jutella!
Mielipiteitä?
Kumma sattuma...
4
326
Vastaukset
- soittoa odottava...
tuommoisen mailin löytää.
Minäkin nimittäin toivon että eräs henkilö soittaisi minulle..- Jinx6
...lähetti minulle tämän mailin..
mutta olen ikävä kyllä poistanut sen jo...
ihmeellistä että sellainen kuitenkin toimi!
- Lorimar
mäkin sain sen viestin. Ja se oisi pitänyt laittaa viidelle eteenpäin tai huono onni seuraisi loppuelämän. Täysi laiton uhkaus!
Taikauskoisena kuitenkin valittin keskitien, ja laitoin sen yhelle. Puhelin ei soinut, mutta tuli sähköpostiviesti josta yllätyin todella! Ja se liittyin toiveeseeni myös.
Joten???? Mitäpä tosta nyt sit mieltä voi olla.xxxxxxxxL^^ - Yksi konenut
Olen saanut kyseisen sähköpostiviestin useaan kertaan ja tehnyt kuten viestissä kirjoitettiin ja katin kontit, toive ei toteutunut yhdelläkään kerralla...
Sattumaa jos toive toteutuu, en nimittäin enään jaksa uskoa moiseen, usko sellaisiin ketjujuttuihin meni lopullisesti samoin kuin puhelimiin tuleviin ketjuviesteihin, joilla on vaan ehkä halu kerätä rahaa puhelinoperaattoreille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633