Ikäero

hieman ujo

Kysyisin vaan mitä mieltä olette,oon 43.v ja ihastunut 36.v naiseen onko ikäero liian suuri ja kannattaako tehdä asian eteen vielä mitään kun hän on jäänyt leskeksi vasta puolivuotta sitten.onkohan liian aikaista mennä tekemään mitään asian hyväksi.

11

2599

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhhhhhhhh

ole mikään ikäero.Suurempiakin ikäeroja on maailmassa koettu,paljon suurempia.

• iätön

Eihän toi ole mitään! Onko oikeesti iällä mitään väliä, jos viihtyy toisen kanssa on samalla aaltopituudella??? Itse olen ihastunut itseäni kolmetoista vuotta nuorempaan mieheen ja homma toimii! Jos ei toimi niin ei se yleensä ole iästä kiinni! Anna itsellesi mahdollisuus ja sille toiselle!!!! Onnea yrityksellenne :)))

• eihän se tossa

iässä enää pitäis tuntuu kun molemmat on kalkkiksia.,

• Jotain tähän

Eihän tuossa ikäerossa mitään, toinen juttu onkin se suruprosessi leskeksi jäätyä. Veikkaan, että voi olla liian varhaista, vaikka mistä sitä koskaan tietää?

• ketjun aloittaja

Pitänee lähestyä vähän niinkuin kuullostellen ettei mene pilaamaan omia mahiksia.

• Neiti Näpsä (37)

Mulle flirttailee usein parikymppiset pojat.. Joskus jopa allekin :-o ! Joten sekaan vaan, ja onnea :-) !

• kipuilua

Niin, juuri kuin joku muukin sanoi, eise ikäero, vaan se suruaika joka jokaisen on tylstettävä tavallaan ja tahollaan. Olipa sitten kuolo, avoi, avoerosta kyse niin pidempiaikainen kiintymys saatta viedä ja vie yleensä 3-4 vuotta.
      ja usein tulee vielä vertailuja vanhan ja uuden välillä, niinkuin meillä kaikilla.

• hieman ujo

Rohkaisin itseni ja tein aloitteen.nyt on ollut jo aika tiivistä viestittelyä ja useita puheluita välillämme jatkamme matalalla profiililla,yhteisestä sopimuksesta.

• muttakun

olen 45 ja ihastunut 34-vuotiaaseen mieheen.Ja siitä nyt ei taida tulla mitään.Joten ihan hyvin sulla asiat.

• hieman ujo

siitä vaan rohkeesti ei kannata pelätä kyllä se onnistuu ei näy ikäero haittaavan pelkäsin ihan turhaan.

• adams

Voisi sanoa että ikäeronne on aika yleinen parisuhteissa.. ja hyväksyttävä ennen kaikkea!
      Itse olen 19 vuotias nainen ja pohdin tällä hetkellä että onko yhdeksän vuotta liian suuri ikäero. Totuteltua ajatukseen että miesystäväni olisi minua yhdeksän vuotta vanhempi niin ei se oikeastaan ole ikäero eikä mikään. Onhan näitä suurempiakin nähty, ja julkkistenkin puolella jotka eivät edes mieti mitä muut ajattelevat.
      Mielestäni jos ihminen on oikea, niin mikään ikä ei ole se ainoa oikea(paitsi tietenkin alaikäiset.) Ei rakkaus voi ikää katsoa. Mielestäni tätä voisi kutsua jo pinnallisuudeksi jos tätä ikäero hommaa vielä pohditaan, niin kuin esimerkiksi sinä teet. Sinulla ei minun mielestäni ole edes mitään mietittävää sen asian suhteen. Jos tunnet olosi epävarmaksi niin se härö on jossain muualla kuin ikäerossanne, joka on suorastaan säälittävä. Anna palaa vain! Niin teen minäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11437
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9870
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      147
      5580
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3750
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2603
    Aihe