Käydessään eläinkaupassa äiti osti mun hamsterile sellasii makutikkuja, mitkä tuntuu muovilta. Pitäskö niiden jyrsijöiden syödä niitä sellasenaan vai mitä niille makutikuille tehdään? Mun hamsteri ja gerbiilit ei ainakaan voinu ku nuolla niitä, niistä ei saa palaakaan irti.
Makutikut?
3
713
Vastaukset
- Tiinu
sellaisia vihreitä, oransseja, punaisia ym. puikkoja? Meillä päin niitä myydään koirien jonain herkkuina. Hamsterit eivätkä gerbiilit ole niistä meillä kiinnostuneet, kissa kylläkin. Samasta aineesta on tehty myös erimuotoisia, kuten porkkanoita, juustoja, maapähkinöitä ym. "Porkkana" on kiinnostanut yhtä hamsteriani ja se on jyrsinyt sitä aika paljon. Niistä saa paremmin hampailla otteen kuin pelkistä puikoista.
- Tiinu
vastata kysymykseesi. xD
Anna niiden olla vain hamsterien ja gerbiilien tarjolla, jos ne vaikka innostuisivatkin niistä. Niille ei tarvitse tehdä mitään erikoista.
- Anonyymi
Niitä makutikku ja saa ihmisille Vastaa heti kiitos sano että niitä on Ilomantsissa Jos on niin lähetä viesti saa laittaa paljon kommentteja Elina ja Sofia Niin on mun kommentti laita mun tiktokin elikkä isler IG mun paras serkku on Petri ja paska pikkuveljeä paska pikkuveljeä Ok piste piste piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901