Käydessään eläinkaupassa äiti osti mun hamsterile sellasii makutikkuja, mitkä tuntuu muovilta. Pitäskö niiden jyrsijöiden syödä niitä sellasenaan vai mitä niille makutikuille tehdään? Mun hamsteri ja gerbiilit ei ainakaan voinu ku nuolla niitä, niistä ei saa palaakaan irti.
Makutikut?
3
655
Vastaukset
- Tiinu
sellaisia vihreitä, oransseja, punaisia ym. puikkoja? Meillä päin niitä myydään koirien jonain herkkuina. Hamsterit eivätkä gerbiilit ole niistä meillä kiinnostuneet, kissa kylläkin. Samasta aineesta on tehty myös erimuotoisia, kuten porkkanoita, juustoja, maapähkinöitä ym. "Porkkana" on kiinnostanut yhtä hamsteriani ja se on jyrsinyt sitä aika paljon. Niistä saa paremmin hampailla otteen kuin pelkistä puikoista.
- Tiinu
vastata kysymykseesi. xD
Anna niiden olla vain hamsterien ja gerbiilien tarjolla, jos ne vaikka innostuisivatkin niistä. Niille ei tarvitse tehdä mitään erikoista.
- Anonyymi
Niitä makutikku ja saa ihmisille Vastaa heti kiitos sano että niitä on Ilomantsissa Jos on niin lähetä viesti saa laittaa paljon kommentteja Elina ja Sofia Niin on mun kommentti laita mun tiktokin elikkä isler IG mun paras serkku on Petri ja paska pikkuveljeä paska pikkuveljeä Ok piste piste piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513645Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142600Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781847Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431688- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421602Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281466