Käydessään eläinkaupassa äiti osti mun hamsterile sellasii makutikkuja, mitkä tuntuu muovilta. Pitäskö niiden jyrsijöiden syödä niitä sellasenaan vai mitä niille makutikuille tehdään? Mun hamsteri ja gerbiilit ei ainakaan voinu ku nuolla niitä, niistä ei saa palaakaan irti.
Makutikut?
3
736
Vastaukset
- Tiinu
sellaisia vihreitä, oransseja, punaisia ym. puikkoja? Meillä päin niitä myydään koirien jonain herkkuina. Hamsterit eivätkä gerbiilit ole niistä meillä kiinnostuneet, kissa kylläkin. Samasta aineesta on tehty myös erimuotoisia, kuten porkkanoita, juustoja, maapähkinöitä ym. "Porkkana" on kiinnostanut yhtä hamsteriani ja se on jyrsinyt sitä aika paljon. Niistä saa paremmin hampailla otteen kuin pelkistä puikoista.
- Tiinu
vastata kysymykseesi. xD
Anna niiden olla vain hamsterien ja gerbiilien tarjolla, jos ne vaikka innostuisivatkin niistä. Niille ei tarvitse tehdä mitään erikoista.
- Anonyymi
Niitä makutikku ja saa ihmisille Vastaa heti kiitos sano että niitä on Ilomantsissa Jos on niin lähetä viesti saa laittaa paljon kommentteja Elina ja Sofia Niin on mun kommentti laita mun tiktokin elikkä isler IG mun paras serkku on Petri ja paska pikkuveljeä paska pikkuveljeä Ok piste piste piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474