Makutikut?

oneheart

Käydessään eläinkaupassa äiti osti mun hamsterile sellasii makutikkuja, mitkä tuntuu muovilta. Pitäskö niiden jyrsijöiden syödä niitä sellasenaan vai mitä niille makutikuille tehdään? Mun hamsteri ja gerbiilit ei ainakaan voinu ku nuolla niitä, niistä ei saa palaakaan irti.

3

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiinu

sellaisia vihreitä, oransseja, punaisia ym. puikkoja? Meillä päin niitä myydään koirien jonain herkkuina. Hamsterit eivätkä gerbiilit ole niistä meillä kiinnostuneet, kissa kylläkin. Samasta aineesta on tehty myös erimuotoisia, kuten porkkanoita, juustoja, maapähkinöitä ym. "Porkkana" on kiinnostanut yhtä hamsteriani ja se on jyrsinyt sitä aika paljon. Niistä saa paremmin hampailla otteen kuin pelkistä puikoista.

• Tiinu

vastata kysymykseesi. xD

Anna niiden olla vain hamsterien ja gerbiilien tarjolla, jos ne vaikka innostuisivatkin niistä. Niille ei tarvitse tehdä mitään erikoista.

• Anonyymi

Niitä makutikku ja saa ihmisille Vastaa heti kiitos sano että niitä on Ilomantsissa Jos on niin lähetä viesti saa laittaa paljon kommentteja Elina ja Sofia Niin on mun kommentti laita mun tiktokin elikkä isler IG mun paras serkku on Petri ja paska pikkuveljeä paska pikkuveljeä Ok piste piste piste

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      230
      4123
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2603
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2335
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1416
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      112
      1362
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1159
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      76
      1059
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      933
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      916
    10. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      901
    Aihe