En itse omista Ladaa enkä koskaan ole omistanutkaan enkä aiokaan ostaa koskaan koska en pidä ladasta. Olen kuitenkin ajanut parilla ladalla pakkasilla ja totesin että SE ON LÄMMIN AUTO! Lämpimämpi kuin useimmat muut autot. En siis tajua miksi jotkut tulevat huutelemaan tälle palstalle että lada on jääkylmä auto jos ei ole edes ajanut koskaan ladalla! Itse käyn lueskelemassa mielenkiinnosta lähes joka merkin palstoja, mutta sellaista sotaa ei ole missään muualla kuin täällä? Täytyy kyllä todeta että osasyy siihen on ladailijoiden korskea asenne muita autoilijoita kohtaan esim. ed. ketjun aloittaja kirjoitti: "kävin auttelemassa japsiautoja ja mersuja käyntiin LADALLA,eihän noi riisikupit ja sakut lähde näillä ilmoilla käyntiin,kun niitä ei ole rakennettu pohjolan oloihin". En tajua, onko tämä joku riitelijöiden palsta, ja miksi ladailijat kirjoittaa juttuja jotka provosoi muita autoilijoita??????? Tai sitten tämä heinh-5r ja muut korskeilijat ei edes aja ladalla mutta tulee tänne kylvämään riitaa?????? Ihme touhua!
EN YMMÄRRÄ????????????????
9
526
Vastaukset
- Niinkin
En tiedä varmaksi, mikä ladaijoilla aiheuttaa tuon em. efektin. Voisin kuitenkin kuvitella, että kun kaikki suurin piirtein sylkee ladan päälle, niin viehän se vähän itsetuntoa, sitä pitää sitten yrittää jollain epätoivoisella keinolla parantaa. Kun se noin kovaa on ladalla ajella, niin ehkä heidän kannattaisi harkita jotain muuta autoa.
- heinh-5r
miksi käytte piinaamassa itseänne tällä lada sivustolla
- vaan
heinh-5r kirjoitti:
Mieli teksi ostaa, mutta mitähän mieltä siitä olisi suku, sekä naapurit?
- ihmettelijä
heinh-5r kirjoitti:
Mutta miksei täällä keskustella asiallisesti esim. jakokettingin kiristämisestä noin esim.? Ite tykkään keskustella kaikenlaisista autoista ja antaa neuvoja jos vain osaan auttaa vaikka sanotaan jollain on pulma korkean HC-arvon takia päästömittauksessa. Oli se sitte ladakuski tai muu. Ja ite saatan kysyä jos en jotain tiedä. Mutta tuollaiset viestit provosoi monia niinkuin sinä lähetät. Ei minulla mitään ole ladaa vastaan, jokainen ajaa sellaisella autolla kun haluaa, en vain itse pidä siitä. Mutta onhan täällä niitäkin jotka väittää ladaa kylmäksi kun ei tiedä asiasta. Peräänkuulutin vain sellaista asiallista keskustelua, voi ladakuskin kanssa keskustella muullakin autolla ajavat.
- kiinnostaa.
vaan kirjoitti:
Mieli teksi ostaa, mutta mitähän mieltä siitä olisi suku, sekä naapurit?
Minä käyn vanhoja aikoja muistellessani täällä joskus. Mutta koskaan en enää Ladaa ostaisi enkä pahimmalle vihamiehellenikaan sellaista suosittelisi jos minulla vihamiehiä olisi. Lada on muinaisjäänne, oikea auton irvikuva. Onneksi itselläni on nykyään rahaa ostaa aina uusi kunnollinen auto.
Otan mielessäni osaa kaikkien Lada-kuskien murheeseen ja köyhyyteen ja vilpittömästi toivon heidän pääsevän jaloilleen elämässään ja pystyvän joskus ostamaan itselleen auton. - päätellen
kiinnostaa. kirjoitti:
Minä käyn vanhoja aikoja muistellessani täällä joskus. Mutta koskaan en enää Ladaa ostaisi enkä pahimmalle vihamiehellenikaan sellaista suosittelisi jos minulla vihamiehiä olisi. Lada on muinaisjäänne, oikea auton irvikuva. Onneksi itselläni on nykyään rahaa ostaa aina uusi kunnollinen auto.
Otan mielessäni osaa kaikkien Lada-kuskien murheeseen ja köyhyyteen ja vilpittömästi toivon heidän pääsevän jaloilleen elämässään ja pystyvän joskus ostamaan itselleen auton.Pahin vihamiehesi taitaa olla siellä sun oman koppasi sisällä, sen verran paljon siellä on negatiivisia ajatuksia
- ladailija.
kaikki tulevat paskaa puhumaan kun eivät ole koskeneet koko autoon, se on epäluuloisuutta vain tai kun merkillä on niin huono imago niin kaikki luulevat jo sen kautta että auto on paska
tähän voisin kerrata autot mitä minulla on ollut vuosien saatossa:
1. lada 1200l (peltoautona 13-v)
2. lada 2105 (ajokkina 18-v)
3. lada niva (harrasteautona 19-25-v)
4. volvo 440 (ihan ok auto 26-v)
nyt ajan lada 110 farmarilla koska olen ihastunut kyseiseen merkkiin ja siitä olen vain posiitivista lausuntoa antanut
Hyvät ladakuskit, älkää vaihtako merkkiä, Lada ei saa kuolla ! - Matero, meidän uus poliisi
ottaa luonnonpäälle omistaa lada ja itsetunto ei näillä kavereilla ole kohdallaan. Minkäs sille voi jos on persaukinen ja huonosti palkatussa työssä tai työtön. Se on voi voi. Hyvä, et joku edes tykkää haisevasta autosta...
- pajanpitäjä
täällä suurin osa mitään autoista tietämättömiä
peräkammarin poikia.jotka ajelee polkupyörällä.¨
vaikka kirjoittaa omistavansa esim audi a3.
ja paska puhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603