Olen 28v leijonanainen, asun avoliitossa meillä on hyvä suhde,nyt olen kohdannut erään vanhemman miehen rakastunut palavasti.
Uskallanko jättää mieheni ja kotini hypätä uuteen elämään?
Lorimarille
5
242
Vastaukset
- Lorimar
...mieleinen vastaus, mutta kehottasin vielä jonkun aikaa vertaileen näitä källejä. Tuntus kuiteskin ohimenevältä. Onko tylsistyminenkin jo vauhdittamassa toimiasi.?
Oma äijäs, kun kuitenkin on ihan oorait heppuli. Mieti vielä.
Testaa . Tee kuitenkin, niinkuin uskot onnelliseksi tulevasi.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^- utopia
Kiitos vastauksesta.
tämä oli kuitenkin testi yksikään sana tekstissäni ei ollut totta. Kirjoitit, ettet vastaa valheisiin koska oikea näkijä erottaa totuuden kysymyksessä.
No sattuu sitä ....................vähän keljua multa - Lorimar
vaisto sanoi , että tässä ei oo nyt näin, koska odotinkin , että joku tylsimys kohta tekee testin. Koska en ollut varma- katoin paremmaks vastata kuiteskin. Anteeks vaan ja tiedät, että sitä saa mitä tilaa.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^
--kaikin tavoin... - utopia
Lorimar kirjoitti:
vaisto sanoi , että tässä ei oo nyt näin, koska odotinkin , että joku tylsimys kohta tekee testin. Koska en ollut varma- katoin paremmaks vastata kuiteskin. Anteeks vaan ja tiedät, että sitä saa mitä tilaa.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxL^^
--kaikin tavoin...Ei pidä olla arka itsestään, me saamme kaikki aina sen mitä tilaamme ja joskus vielä runsain mitoin.
Jälkiviisas on hyvä olla.
En haasta riitaa, mielenkiintoista vain kuinka herkästi sitä kiltitkin näkijät muuttuvat uhkaaviksi, jos joku astuu pikkuvarpaalle.
rehellisyys ei ole hyve, se on valinta, olin rehellinen kerroin mitä tein ja miksi.
Sinä teit kuten parhaaksi koit ja mitä siitä selittämään tai puolustelemaan.
Voit olla näkijä ja minulla vain niin vahvat suojaukset ettei niiden läpi näe kukaan.
Näkijät tai ei ovat vain rajallisia ihmisiä vikoineen.
Loukkasinko, kyllä, pyydänkö anteeksi, mitä.
En testiä, mutta ikävä kun pahoitin mielesi, pelkäänkö nyt seurauksia, en, sillä ei ole ihmisen vallassa toinen ihminen. Karmakin on tulkintakysymys. - KILTTI näkijä
utopia kirjoitti:
Ei pidä olla arka itsestään, me saamme kaikki aina sen mitä tilaamme ja joskus vielä runsain mitoin.
Jälkiviisas on hyvä olla.
En haasta riitaa, mielenkiintoista vain kuinka herkästi sitä kiltitkin näkijät muuttuvat uhkaaviksi, jos joku astuu pikkuvarpaalle.
rehellisyys ei ole hyve, se on valinta, olin rehellinen kerroin mitä tein ja miksi.
Sinä teit kuten parhaaksi koit ja mitä siitä selittämään tai puolustelemaan.
Voit olla näkijä ja minulla vain niin vahvat suojaukset ettei niiden läpi näe kukaan.
Näkijät tai ei ovat vain rajallisia ihmisiä vikoineen.
Loukkasinko, kyllä, pyydänkö anteeksi, mitä.
En testiä, mutta ikävä kun pahoitin mielesi, pelkäänkö nyt seurauksia, en, sillä ei ole ihmisen vallassa toinen ihminen. Karmakin on tulkintakysymys.enkä halua ollakaan sellainen. Et pahoittanut mieltäni, työtä on kyllä tarpeeksi ilman pelleilyäkin , kuten olet huomannut. Ehkä tulin hieman surulliseksi...Identiteettiäni ei syö tällaiset jutut. Vihainen olen.
Olen mikä olen , en mielistele ketään, enkä halua hellyydellä ennustella toisten mieliksi. Pyrin totuuteen. Odotan samaa muiltakin, vaikka täällä liikkuu monenlaista kulkijaa. Kaikki kukat kukkii. Mitä väliä.
Ajatukseni ovat hieman toisissa atmosfääreissä.
Vastailen joillekin joskus. Ketjuennustajaa ei minusta saa.
Hyväksyn sinut sellasena kuin olet ok, mitä väliä, Kuin sanoin ajattelen hieman toisin. En jaksa aina kyseenalaistaa ihmisten hätää. Mulle se anteeksi suotakoon.xxxxxxxxxxxxL^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593