kysymys

minä vaan

olen tilaamassa hypnotizea, mutta ilmeisesti siitä on olemassa sellainen dvd-painoskin...joten kannattaako maksaa yhdeksän euroa enemmän muutaman raidan takia vai ostaa vaan "normaali" painos?

5

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jazka15

Siis mitä *#%&¤. Itse ostin DVD:n sisältävän version Anttilasta ja se maksoi 2€ enemmän ja nyt kun katsoin netistä muualta niin kyllä niissäkin oli vain se 2€:n ero mistä saakelista olet oikein tilaamassa kun noin paljon maksaa enemmän. Niin ja itse kysymyksee: Ei tuo minusta kannata jos siitä 9€ pitää maksaa enemmän, koska siinä on vain 2 musavideota(B.Y.O.B ja Question!) ja n.15min kestävä video mezemrize ja hypnotizen tekemisestä(joka on saatanallista effekti paskaa ja oikeasti sitä), mutta kyllä tuo kannattaa jos on valmis maksaa kokonaiset 2€ ylimääräistä!!!

• minä vaan

selvä, kiitti. cdon.comissa hypnotize maksaa 15.95 ja dvd.versio 24.95...

• meitsi
        minä vaan kirjoitti:

selvä, kiitti. cdon.comissa hypnotize maksaa 15.95 ja dvd.versio 24.95...

Noi cdon.com:in hinnat on vähän kyseenalaisia. Siis normaaleissa kaupoissahan Hypnotize, kuten kaikki muutkin levyt, maksaa noin 20e, eli silloin tuohon dvd- versioon tulee lisähintaa vain ~2e.
        Mutta jos se ylimääräinen kaksieuronen löytyy (cdon.com:in tapauksessa 9e) niin kyllä kannattaa ostaa dvd- versio.

• girlcalledkill

no siinähän se jo tulikin..:) ottaisin ihan vaan sen levyn.. mitä nyt parilla videolla siinä. muutenkin pyörii mtv:llä. paitsi tietenkin jos ei oo mtvtä

• dtjhsj

dvd hypno makso mulle noin 9 e ja normi hypno makso 17,95 tai jotai sellasta :D levykauppax:stä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      73
      3918
    2. 47
      3233
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      154
      2979
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      55
      2902
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2436
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      3
      2237
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      25
      1954
    8. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      62
      1941
    9. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      156
      1890
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      90
      1287
    Aihe