olen tilaamassa hypnotizea, mutta ilmeisesti siitä on olemassa sellainen dvd-painoskin...joten kannattaako maksaa yhdeksän euroa enemmän muutaman raidan takia vai ostaa vaan "normaali" painos?
kysymys
5
941
Vastaukset
- Jazka15
Siis mitä *#%&¤. Itse ostin DVD:n sisältävän version Anttilasta ja se maksoi 2€ enemmän ja nyt kun katsoin netistä muualta niin kyllä niissäkin oli vain se 2€:n ero mistä saakelista olet oikein tilaamassa kun noin paljon maksaa enemmän. Niin ja itse kysymyksee: Ei tuo minusta kannata jos siitä 9€ pitää maksaa enemmän, koska siinä on vain 2 musavideota(B.Y.O.B ja Question!) ja n.15min kestävä video mezemrize ja hypnotizen tekemisestä(joka on saatanallista effekti paskaa ja oikeasti sitä), mutta kyllä tuo kannattaa jos on valmis maksaa kokonaiset 2€ ylimääräistä!!!
- minä vaan
selvä, kiitti. cdon.comissa hypnotize maksaa 15.95 ja dvd.versio 24.95...
- meitsi
minä vaan kirjoitti:
selvä, kiitti. cdon.comissa hypnotize maksaa 15.95 ja dvd.versio 24.95...
Noi cdon.com:in hinnat on vähän kyseenalaisia. Siis normaaleissa kaupoissahan Hypnotize, kuten kaikki muutkin levyt, maksaa noin 20e, eli silloin tuohon dvd- versioon tulee lisähintaa vain ~2e.
Mutta jos se ylimääräinen kaksieuronen löytyy (cdon.com:in tapauksessa 9e) niin kyllä kannattaa ostaa dvd- versio.
- girlcalledkill
no siinähän se jo tulikin..:) ottaisin ihan vaan sen levyn.. mitä nyt parilla videolla siinä. muutenkin pyörii mtv:llä. paitsi tietenkin jos ei oo mtvtä
- dtjhsj
dvd hypno makso mulle noin 9 e ja normi hypno makso 17,95 tai jotai sellasta :D levykauppax:stä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412233Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2231984- 1111538
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421265- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251088- 74999
- 63954
- 70950