jos on käynyt

odottelen

"deiteillä", nin milloin kannatta lopettaa odottelu, että siitä toisesta kuuluisi jotain? viikko, kaksi viikkoa?

12

2069

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odottelet?

Miksi et itse ota yhteyttä? Kyllä minä ainakin ottaisin nopeasti (viimeistään muutaman päivän sisällä) jos olisin toisesta kiinnostunut.

• koskaan tiedä...

Jos toinen esittää vaikeasti tavoiteltavaa, niin voi joutua odottamaan. :)

Tuntuu siltä, että tuollainen viikko pari olisi ihan suhteellisen sopiva aika odoteltavaksi... Ehkä vähän pitkäkin. Itse ottaisin yhteyttä riippuen ihan siitä, mitä pidän toisesta. Jos toinen natsaisi kovastikin, en alkaisi pelailemaan ja odotuttamaan, sellainen on mielestäni ihan turhaa... Laittaisin jo samana iltana tai seuraavana päivänä viestin, että kivaa oli. Jos taas miettisin ja vähän empisinkin, kestäisi se varmaan sen viikon....

Jos minulla olisi hirveitä kiireitä, saattaisi toinen myös joutua kyllä odottamaan. Tuntuisi hieman vaikealta ottaa yhteyttä (suht tuntemattomaan), jollei ole ehdottaa mitään konkreettista mahdollisuutta ja aikaa tavata.

Jos en sen sijaan olisi kiinnostunut, ilmoittaisin siitä luultavasti mahdollisimman pian. Että oli kivaa, muttei napannut. Toisaalta, jos toinenkaan ei ottaisi yhteyttä, voisin ajatella ettei häntäkään kiinnostanut, että unohdetaan sitten koko juttu.

Eli ymmärsinkö oikein, että odotat vain tämän toisen yhteydenottoa, etkä itse tee mitään?

• odottelen

yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta eipä ole tullut vastausta. siksi odottelen.

• omituista
        odottelen kirjoitti:

yrittänyt ottaa yhteyttä, mutta eipä ole tullut vastausta. siksi odottelen.

jos mitään vastausta ei kuulu. Raukkamaista käytöstä tän toisen puolelta minusta. Kannattaisi unohtaa, luulen.

• pilke
        omituista kirjoitti:

jos mitään vastausta ei kuulu. Raukkamaista käytöstä tän toisen puolelta minusta. Kannattaisi unohtaa, luulen.

joo, unohda semmoinen pinnallinen pieru jolla ei ole selkärankaa vaivautua edes vastaamaan.ei kun uutta putkeen;)

• odottelen
        pilke kirjoitti:

joo, unohda semmoinen pinnallinen pieru jolla ei ole selkärankaa vaivautua edes vastaamaan.ei kun uutta putkeen;)

niin mun täytyy siis tehdä. :)

• hölmö

etten ala mitään kissa ja hiiri leikkejä vaan ilmaisen jo kaikin tavoin tavatessa miltä vaikuttaa. Epätietoisuus on itselleni pahinta, sen perusteella niin arvelen olevan muillekin. Eli otan yhteyttä tapaamisen jälkeen, jos kerran kiinnostaa. Näin odotan muidenkin toimivan, jos vakain aikein ollaan liikkeellä.

Paskamaista, kun nykyään ihmisillä pitää olla verkot vesillä monelle suunnalla. Sanonpahan vaan, että itse niihin viimein sotkeutuu, joka lähtee ihmissuhteissa pelailemaan ja leikkimään.

• jotkut odottaa

ja odottaa kaikissa tilanteissa, eka deittien, eka meilin jälkeen, tapailun jälkeen, eron jälkeen, yhteiselämän jälkeen, vielä kaiken jälkeen. Odottavat ja häiritsevät. Eivät usko millään että toista ei kiinnosta, ei huvita, toisella on jo elämä muualla, toinen ei hievahdakaan tai tule tai ota takaisin.

• ....

tämä viesti nyt vastasi tuohon alkuperäiseen kysymykseen?

• jos-se
        .... kirjoitti:

tämä viesti nyt vastasi tuohon alkuperäiseen kysymykseen?

juttu, mut meitähän on joka mestaan!

• "deitti"

Eli ootko käynyt deiteillä vai "deiteillä". Oliko kyseessä kunnon treffit vai sattumalta tapaaminen?

• odottelen

oikeet deitit, ""-merkkien kanssa tai ilman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4740
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3364
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3180
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2607
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      61
      2303
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1769
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1364
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1235
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1048
    Aihe