Kysynpä täältäkin...
Tarkoittaako limatulpan irtoaminen sitä, että paikat rupeaa avautumaan?Olen kuullut että limatulpassa olisi verta, onko siinä välttämättä aina verta?itsellä irtosi sellainen ilman verta versio eilen aamulla..
Kuinka nopeasti teillä on synnytys käynnistynyt limatulpan irtoamisen jälkeen?
Toivoa tässä elättelen kun olen edelleen tukevasti kasassa 41 1
limatulpasta
7
9410
Vastaukset
- elokuun äiti
meni siihen kun piti lähteä sairaalaan. Limaa tuli pienemmissä erissä, eli mitään jättistä kerralla. Pikkuriikkisen verta mukana.
- SallaRi
vuorokausi, mutta olen kuullut myös useista vuorokausista...
- Minea
aamulla alkoi limatulppaa tulemaan ja samana yönä syntyi vauva. Ei tullut kerralla, yöllä tuli loput ja oli hiukan verta mukana
- minä
Kuten otsikostakin jo selvisi, mun limatulpassa ei ollu verta. Ja synnytys käynnistyi 9 päivää irtoamisen jälkeen...
- Veera
Mulla irtosi veretön limatulppa viime keskiviikkona, eikä lasta vielä näy. Voi kuulemma kestää kolmekin viikkoa limatulpan irtoamisesta ennen kuin synnytys alkaa.
- äiti_jo
Hieman tuli verta, vuorokausi irtoamisen jälkeen tuli lapsivedet ja kaksi vuorokautta vesien menon jälkeen tuli käynnistelyjen jälkeen vaavi.
- tyttö tuli
tuli todella iso ja ällöttävä limainen,verinen,mustakin klöntti illalla 21 aikoihin.
Vauva syntyi seuraavana aamuna 9:44
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762