Kuinka te muut olette kokeneet työn ja perheen yhteensovittamisen? Onko työnantajanne ollut joustava teitä kohtaan.. joudutteko tekemään paljon esim ylitöitä? Miten perhe-elämä on otettu työpaikallanne huomioon? Olen lähdössä pian töihin pitkän hoitovapaan jälkeen ja nyt askarruttaa hieman mitä tulee olemaan töissä, kun lapset sairastelevat jne.
työn ja perheen yhteensovittaminen
2
272
Vastaukset
- Äiskä vaan
Minun työpaikallani työnantaja on joustava vain koska laki velvoittaa antamaan tietyt edut.
Miehitys minimaalinen, aina kun ilmoitat olevasi poissa lapsen sairastamisen vuoksi, muut purputtavat, kun joutuvat tekemään minunkin työni. Luikit sitten häntä koipien välissä "loman" jälkeen töihin ja paahdat hullun lailla muutaman päivän. Sitten onkin jo valmis itse petiin :)
Tämän päivän työyhteisössä olisi hyvä olla maho vanhapiika!!!
Toivottavasti sinulla on parempi työpaikka. - ainakaan minulla
Oli jo tarpeeksi vaikeaa yhden ja kahden lapsen kanssa vaikka olikin huippujoustava ja reilu pomo, mutta kolmen kanssa en edes enää viitsi harkita töihinpaluuta. Osasyynä on myös päivähoitojärjestelyt: kaikki kolme lasta joutuisivat eri hoitopaikkaan. Siispä jään nyt hyvällä omalla tunnolla kotiin, ja keskityn lapsiini. Palaan asiaan sitten, kun lapset ovat hiukan isompia, siihen asti teen keikkoja vain silloin kun sattuu huvittamaan ja omien voimien mukaan.
Meillä on myös keskimmäinen lapsista paljon sairastellut koko ikänsä, jatkuvat lääkärillä juoksut ja lapsenhoidon järjestelyt olivat aika rankkoja. Viimeiseen asti pyrin olemaan mahdollisimman vähän pois, koska vuorotyössä työaikoja pystyi sumplimaan, eli miehen kanssa vuorottelimme sairaanlapsen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697