huonot puolet?
Kauriin
26
4047
Vastaukset
- katsottuna??
kannalta...
- mikä se on?
ottaen.Hyvät puolet on ainakin rehellisyys ja haluaisin tietää kauriin huonot puolet?Onko tietoa?
- sektionSZX
niitä yleisesti? vai onko jälleen niinkuin kaikilla tuntemillani kauriilla, ettei niitä huonoja puolia oikeastaan ole (ja sitten petytään rankasti kun epäonnistutaan... )
- Kauris-tyttö
sektionSZX kirjoitti:
niitä yleisesti? vai onko jälleen niinkuin kaikilla tuntemillani kauriilla, ettei niitä huonoja puolia oikeastaan ole (ja sitten petytään rankasti kun epäonnistutaan... )
että tuntemillasi, pettyneillä Kauriilla on sinut lähellään lohduttumassa.
- sektionxxxxc
Kauris-tyttö kirjoitti:
että tuntemillasi, pettyneillä Kauriilla on sinut lähellään lohduttumassa.
.. sitä vaan ei aina jaksaisi kun on omiakin ongelmia välistä :(
- kauristytsy 79
mikä se on? kirjoitti:
ottaen.Hyvät puolet on ainakin rehellisyys ja haluaisin tietää kauriin huonot puolet?Onko tietoa?
Omakohtaisesta kokemuksesta... Liian tunnollinen työntekijä ja siksi työnarkomaani..
- sektionSZX
kauristytsy 79 kirjoitti:
Omakohtaisesta kokemuksesta... Liian tunnollinen työntekijä ja siksi työnarkomaani..
Nämä ovat niitä huonoja puolia? Itsekehua vaan jälleen.
- asiaan :)
sektionSZX kirjoitti:
Nämä ovat niitä huonoja puolia? Itsekehua vaan jälleen.
vaikka asiantuntijana huonojen puolien lista tulemaan, niin päästään venkoilusta...
- sektionxxxxc
asiaan :) kirjoitti:
vaikka asiantuntijana huonojen puolien lista tulemaan, niin päästään venkoilusta...
päätelmäni tästä on, ettei itseanalyysi onnistu?
- Vanha kauris
kauristytsy 79 kirjoitti:
Liika tekeminen ja tunnollisuus on todella ollut huonoin puoli, se voi tuhota paljon. Vasta rankan opin kautta olen oppinut hellittämään suorittamisesta. Nykyisin nautin pienistä asioista opittuani armahtamaan itseäni ja sanomaan myös ei.
- Kauris
sektionxxxxc kirjoitti:
.. sitä vaan ei aina jaksaisi kun on omiakin ongelmia välistä :(
olla kaksonen...
- sekiont2xcc
Kauris kirjoitti:
olla kaksonen...
meni.. :)
- kaksonen
sekiont2xcc kirjoitti:
meni.. :)
On toisaalta vähän sinulle sopiva merkki.. : )-
- vaakaäijä
sektionxxxxc kirjoitti:
päätelmäni tästä on, ettei itseanalyysi onnistu?
se on ainakin mulle huono puoli kun tämä maailma kiinnostaa
jossain aurinkokunnan reunoilla etsisivät alieneja itsensä parempaan maailmaan sieppaamaan jos voisivat
en tajua tätä työnarkomaanijuttua. eivät kyllä tuntemani kauriit ole kukaan työnarkomaani. todella itsepäisesti tekevät mitä outoa juttuaan kulloinkin, mutta mitään väliä ei ole saako siitä rahaa vai ei.
- Vanha Kauris
Eiköhän tästä aiheesta jo saatu riittämiin tietoa kohdassa, jossa kekustelun aihe: "mitkä"; alkuperäisen kirjoittajan nimimerkki oli "kuis on"; aiheeseen on tullut 17 vastausta ja sitä on luettu 1395 kertaa. Minusta siinä kyllä on melko seikkaperäisesti ruodittu niin Kauriin huonot kuin hyvätkin puolet! Luetko sen kohdan vastaukset ensin ja mieti, jäikö jokin asia siitä mielestäsi pois tai käsittelemättä! Uudet piirteet ja tuorreet mielipiteet kiinnostavat, mutta ei asoiden jatkuva toisto.
- tyttö-Kauris
huonoja vai hyviä puolia se, että Kauris olettaa, ettei asioita tarvitse jankata sen jälkeen, kun ne kerran on selvitetty :)
- Vanha Kauris!
tyttö-Kauris kirjoitti:
huonoja vai hyviä puolia se, että Kauris olettaa, ettei asioita tarvitse jankata sen jälkeen, kun ne kerran on selvitetty :)
Juuri näin se menee! Jankkaus ei ole opintojen äiti, vaikka moni niin luuleekin! :))
- näin tuntuu
tyttö-Kauris kirjoitti:
menevän minunkin (kauris, n) mielestäni:)
- Kapricorn
Se ei voi sietää pikkumaisuutta ja epäoikeudenmukaisuutta. Jotkut takertuu pikkuasioihin, kuinka niillä on energiaa ja aikaa, ihmettelen. No se on yksi huono puoli, jos se nyt sitten on sitä.
Toinen kai se, että jos kokee epäoikeudenmukaisuutta siitä seuraa kostonhalu ja kierre, ja varokaa kostonhaluista kaurrrissta. - kauriiseen ihastunut
ehkäpä se että kauriista "ei pääse kokonaan" selville, pitää tiettyä etäisyyttä vaikka on muka niin rehellinen...
Ja, tosiaan, kauris ei siedä jankkaamista tai nalkuttamista, mutta sehän ei ole huono puoli.
Ja kauris tuntuu luotettavalta, mutta...kaikki ei ole siten miltä tuntuu...
Valitettavasti näin - ja yhä kauriiseen ihastunut- Vanha Kauris
Totta, Kauris on aika ajoin etäisen tuntuinen eikä paljasta kaikkia sisäisiä tunteitaan - siitä tuo salaperäisyyden tuntu. Kauris suojelee itseään pitämällä tietyt asiat ominaan eli kysymys on suojeluvaistosta! Kauris on kyllä rehellinen - ei vain kerro kaikkia salojaan!
- Neitsykäinen*
Rakastuin kauriiseen ja hänkin väitti ainakin ihastuneensa ja yllättäen vetäytyikin eroon minusta eikä halunnutkaan jatkaa suhdetta, mikä tosin ei ollut kunnolla alkanutkaan. Ollaan oltu yhteydessä silti ja toisinaan hän on halukas vielä tapailemaan, ajoittain hänestä ei kuulu kuitenkaan mitään...
Olen todella ymmälläni tästä kaikesta ! Luotettavan tuntuinen, aikuinen mies tämä "minun" kauriini, mutta silti ei pääse hänestä selville kokonaan, pitää etäisyyttä...tosin niin toimin itsekin usein, olenhan neitsyt ( ! ;) )
Ja todella, tämä kauris kertoi heti alussa ettei siedä nalkuttamista eikä jankkaamista...
Minäkin yhä ihastunut, väitän että jopa rakastunut tähän upeaan rauhalliseen mieheen ! Missäpäin sinun kauriisi asustaa ? Minun pääkaupunkiseudulla. Voisi olla jopa sama mies ?! Heh ! - nais-kauris
Vanha Kauris kirjoitti:
Totta, Kauris on aika ajoin etäisen tuntuinen eikä paljasta kaikkia sisäisiä tunteitaan - siitä tuo salaperäisyyden tuntu. Kauris suojelee itseään pitämällä tietyt asiat ominaan eli kysymys on suojeluvaistosta! Kauris on kyllä rehellinen - ei vain kerro kaikkia salojaan!
ei luurankoja kolise;). Kohdallani ei siis ole kyse itsesuojeluvaistosta, kun en tee kaikesta sisimmässä liikkuvasta juurta jaksaen selkoa enkä tunne tarvetta selontekoihin.
Kait minulla on säkä käynyt, sillä lähipiirini henkilöt ovat niin oivaltavia ja hyvävaistoisia ihmisiä, etteivät edellytäkään juurtajaksaensessioita tai kantojen kääntelyjä ja hyväksyvät läsnäolevan etäisyyteni.
- Kauris M
...minusta saa oikein kaivamalla etsiä
niitä hyviä puolia, näin olen kuullut,
eli jos tään asian kääntää niin ei voi
kait sanoa kun että on vain niitä sinun
kaipaamia huonoja puolia,......- ITSE..
Tuo ei ole pystypäisen kauriin puhetta.. liekö sinussa tippa kalaa mukana. "Muut sanoo tai olen muilta kuullut" ei kuulu kauriin sanavarastoon - tai jos kuuluu - niin etuliitteellä VAIKKA muut sanoo tai VAIKKA muilta olen kuullut (..en siitä piittaa vaan jatkan omaa linjaani)
Pässinpäitä me ollaan. Ei kiukutella kuin oinaat mutta pässi haluaa näyttää tietä ja jyrää vaikka läpi harmaan kiven. Turha olla tiellä, väsyt kärkkymään. Olemme parasta mitä olet halunnut - mutta vain jos tahdot niin. Ihmisille olemme kuten peili kunnes tulee raja,jolloin nousemme takasorkillemme. Joskus pinna on pitkä joskus ei, mutta vihaa älä kauriiseen kylvä. Se on myös pitkäpinnaista ja odottaa vuoroaan.
YLPEITÄKÖ??? EHEI! Nöyrempää saat hakea...
; )
- ....
Varauksellisuus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623