Tekotaiteellista Flashia

seikkailija

vuoden mittainen projekti on jollain menossa, saa nähdä jaksaak loppuun asti.Ei liian taiteelliselta vielä ainakaa näytä tai kuulosta (siin siis on ääntä).

http://hapap.cjb.cc/taide/365/365.htm

5

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feelingseeker

      siis, mun kotisivut ei liity siihen projektiin, muuta ku sen, etä ne ehkä tulee sinne, kun mä en tiedä kotisivujen tekemisestä oikeen mitään,ja mun ystävä saa ne laittaa sinne, seon siis kuunnelma jossa on musiikkia ja kuvia, ja ehkä ääntä,musiikit alkaa oleen puolitiessään, piirroksissa ja muissa kestää vielä

      • dthb

        hei
        mun puhelimen laturi jäi sulle jos tämä viesti menee oikealle henkilölle, voitko lähettää puhelinnumerosi mulle, tiedät varmasti kuka olen.


    • hit_and_run

      Taidettako? ei ei sivuilla vaan toistellaan sanoja,ristinolla peli,kuvia ym. html:ll' kasattavaa roskaa jonka ihan tavallinen tallaaja saaa aikaan.
      sanooko tagi yhtään mitään pikkuaivoissasi?
      tai ? jos ei sivut eivät taida olla tekemäsi ja suoraan sanoakseni sanoisin FEIKKAAJA!
      Vai ovatko kuvat vapaastikopioitavaa sivulta sitten taidat rikkoa COPYRIGHT-Suomentekijänoikeus LAKIA,sillä jokaiseen kopioimaansa kuvaan pitää laittaa alle (c) KOPIOINTIPAIKAN OSOITE JA NIMI.
      Ajattelitko edes saako niitä kopioida,valopää!
      Ystäväsikö tekee sivusi olet onneton tekotaiteellinen taiteilija, joka on olevinaan jotain mitä ei ole.Siis työsi ovat TEKOTAITEELLISTA PASKAA! Skitson töitä,toistelee jotain ihmeellistä ja kuullostaa paskalta.Ota oppia paremmistasi ja häviä täältä kirjoitusvirheidesi kanssa.
      "Ei liian taiteelliselta vielä näytä" Milloin näyttäisi,jollei se ole sitä?

      • Tekijä ite

        Huoh... kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Mutta pääasiassa sisältö on kyllä tarkoitettu murrosiän ohittaneille, tai tavallista fiksummille sitä nuoremmille.

        Mutta reaktio on kyllä ihan sitä mitä hainkin. :D


      • hit_and_run
        Tekijä ite kirjoitti:

        Huoh... kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Mutta pääasiassa sisältö on kyllä tarkoitettu murrosiän ohittaneille, tai tavallista fiksummille sitä nuoremmille.

        Mutta reaktio on kyllä ihan sitä mitä hainkin. :D

        Taitaa olla vikaa aivoissasi kun ei sano mitään että se tyhmä siellä ruudun takana istuu ja näpyttelee sivuista entistä v****maisempi.Sivu on html-roskaa ja sillä sipuli,sivut on kasattu pikku koodi pätkissä joissa on suurin osa koodista roskaa.
        Ja kuinkas monta nimimerkkiä yhdellä ja samalla tyypillä on? Ainakin kolme samassa keskustelussa,normaalisti käytetään yhtä ja samaa nimimerkkiä ja kirjoitellaan sillä ja viestin perään voi vaikka laittaa "Tekijä ite" Itsekkään et sitä tavallista fiksumpaa sorttia ole kun tekemällä teet itsestäsi taiteilian ja teet verkkoon tekotaiteellista flashia,toisin sanoen html-roskaa.Ennen sivujen suunnittelemistakaan kannattaisi etsiä tietoa eikä laittaa muita tekemään sivuja,tavallaan olet suunnittelia muttet
        tekijä.Etsi vaikka googlettamalla html & css jelppiä ja opettele tekemään sivut itse.Tee vaikka pieni taidegalleria nettiin,jossa on piirrustuksiasi,ja html juttuja. Sanonpahan vaan että sivut voisivat olla käyttäjä ystävällisemmät.
        Ja tuskin kukaan lapsi juuri tietokonetta oppinut käyttämään oikeen osais tehä kunnon sivuja tai selailla niitä.

        Nimimerkillä "kokemusta on"


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe