Tekotaiteellista Flashia

seikkailija

vuoden mittainen projekti on jollain menossa, saa nähdä jaksaak loppuun asti.Ei liian taiteelliselta vielä ainakaa näytä tai kuulosta (siin siis on ääntä).

http://hapap.cjb.cc/taide/365/365.htm

5

589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feelingseeker

siis, mun kotisivut ei liity siihen projektiin, muuta ku sen, etä ne ehkä tulee sinne, kun mä en tiedä kotisivujen tekemisestä oikeen mitään,ja mun ystävä saa ne laittaa sinne, seon siis kuunnelma jossa on musiikkia ja kuvia, ja ehkä ääntä,musiikit alkaa oleen puolitiessään, piirroksissa ja muissa kestää vielä

• dthb

hei
        mun puhelimen laturi jäi sulle jos tämä viesti menee oikealle henkilölle, voitko lähettää puhelinnumerosi mulle, tiedät varmasti kuka olen.

• hit_and_run

Taidettako? ei ei sivuilla vaan toistellaan sanoja,ristinolla peli,kuvia ym. html:ll' kasattavaa roskaa jonka ihan tavallinen tallaaja saaa aikaan.
      sanooko tagi yhtään mitään pikkuaivoissasi?
      tai ? jos ei sivut eivät taida olla tekemäsi ja suoraan sanoakseni sanoisin FEIKKAAJA!
      Vai ovatko kuvat vapaastikopioitavaa sivulta sitten taidat rikkoa COPYRIGHT-Suomentekijänoikeus LAKIA,sillä jokaiseen kopioimaansa kuvaan pitää laittaa alle (c) KOPIOINTIPAIKAN OSOITE JA NIMI.
      Ajattelitko edes saako niitä kopioida,valopää!
      Ystäväsikö tekee sivusi olet onneton tekotaiteellinen taiteilija, joka on olevinaan jotain mitä ei ole.Siis työsi ovat TEKOTAITEELLISTA PASKAA! Skitson töitä,toistelee jotain ihmeellistä ja kuullostaa paskalta.Ota oppia paremmistasi ja häviä täältä kirjoitusvirheidesi kanssa.
      "Ei liian taiteelliselta vielä näytä" Milloin näyttäisi,jollei se ole sitä?

• Tekijä ite

Huoh... kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Mutta pääasiassa sisältö on kyllä tarkoitettu murrosiän ohittaneille, tai tavallista fiksummille sitä nuoremmille.

Mutta reaktio on kyllä ihan sitä mitä hainkin. :D

• hit_and_run
        Tekijä ite kirjoitti:

Huoh... kun ei ymmärrä niin ei ymmärrä. Mutta pääasiassa sisältö on kyllä tarkoitettu murrosiän ohittaneille, tai tavallista fiksummille sitä nuoremmille.

Mutta reaktio on kyllä ihan sitä mitä hainkin. :D

Taitaa olla vikaa aivoissasi kun ei sano mitään että se tyhmä siellä ruudun takana istuu ja näpyttelee sivuista entistä v****maisempi.Sivu on html-roskaa ja sillä sipuli,sivut on kasattu pikku koodi pätkissä joissa on suurin osa koodista roskaa.
        Ja kuinkas monta nimimerkkiä yhdellä ja samalla tyypillä on? Ainakin kolme samassa keskustelussa,normaalisti käytetään yhtä ja samaa nimimerkkiä ja kirjoitellaan sillä ja viestin perään voi vaikka laittaa "Tekijä ite" Itsekkään et sitä tavallista fiksumpaa sorttia ole kun tekemällä teet itsestäsi taiteilian ja teet verkkoon tekotaiteellista flashia,toisin sanoen html-roskaa.Ennen sivujen suunnittelemistakaan kannattaisi etsiä tietoa eikä laittaa muita tekemään sivuja,tavallaan olet suunnittelia muttet
        tekijä.Etsi vaikka googlettamalla html & css jelppiä ja opettele tekemään sivut itse.Tee vaikka pieni taidegalleria nettiin,jossa on piirrustuksiasi,ja html juttuja. Sanonpahan vaan että sivut voisivat olla käyttäjä ystävällisemmät.
        Ja tuskin kukaan lapsi juuri tietokonetta oppinut käyttämään oikeen osais tehä kunnon sivuja tai selailla niitä.

Nimimerkillä "kokemusta on"

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7905
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      43
      2051
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1990
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe