Minun mielestä Karoliina Yläjoesta olisi pitänyt tulla Miss Suomi 2006!!Hän sentään oli kaunis ja tulevan missin arvoinen eikä tollainen..ööö..massumakkarat omaava blondinkuvatus!!!Hyi!
Joten please,ensvuodelle kauniinpia missiehdokkaita!
Toka Perintöprinsessa Karoliina Yläjoki!!!
10
3150
Vastaukset
- jenkkarenkka
Karoliina Yläjoki oli perushoitajan näköinen lyhytjalkainen tantta, jonka ainoa meriitti oli tikkulaihuus, joka sekään ei ollut kovin viehättävää
- Nimetön
onneksi ei päässyt....
kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
tosi kova ihminen..... - miaaaaaaaaaa
Nimetön kirjoitti:
onneksi ei päässyt....
kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
tosi kova ihminen.....tosi naurettavaa arvostella ihmistä hiustenvärin perusteella. mutta kyllä brunetet on oikeasti paremman näköisiä kun blondit. blondi on kansan herja ja nopeasti tavoteltava yhden illan juttu.
- pikkune
minustakin karoliinan olisi pitänyt voittaa!! blondeja riittää!! niitä on niin paljon liikaa!! aina (melkein) on ollut blondi missinä!! järkyttävää1!
Niin, Suvi Miinala oli ehkä viimeksi kunnolla tumma, mutta jostain syystä en itse ole pitänyt Suvia niin nättinä.
- asutte?
blondeja ei voita mikään, ne on kauneimpia.
- MAMI'79
jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.
- sieki
MAMI'79 kirjoitti:
jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.
mami herätä sielt sohvanpohjalt todellisuutee. blondit ovat helmiä, ja brunet ei oo juuri mitään miun silmissä. ei sillä älyllä niin väliä kunhan on kaunis blondi :)
- ...
MAMI'79 kirjoitti:
jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.
Tämä kommentti kertookin jo aika paljon sinun älykkyydestäsi..
- ei tullut..
...Karoliinasta miss Suomea! Diivan oloinen, entinen koulukiusaaja (?), ja rumat silmät (kulmakarvoista puhumattakaan)... Ei olisi tarvinnut perintöprinsessakaan olla.. Mutta niin, taso oli kyllä TOSI surkea... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504