Toka Perintöprinsessa Karoliina Yläjoki!!!

MAMI'79

Minun mielestä Karoliina Yläjoesta olisi pitänyt tulla Miss Suomi 2006!!Hän sentään oli kaunis ja tulevan missin arvoinen eikä tollainen..ööö..massumakkarat omaava blondinkuvatus!!!Hyi!
Joten please,ensvuodelle kauniinpia missiehdokkaita!

10

3150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkkarenkka

      Karoliina Yläjoki oli perushoitajan näköinen lyhytjalkainen tantta, jonka ainoa meriitti oli tikkulaihuus, joka sekään ei ollut kovin viehättävää

      • Nimetön

        onneksi ei päässyt....
        kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
        tosi kova ihminen.....


      • miaaaaaaaaaa
        Nimetön kirjoitti:

        onneksi ei päässyt....
        kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
        tosi kova ihminen.....

        tosi naurettavaa arvostella ihmistä hiustenvärin perusteella. mutta kyllä brunetet on oikeasti paremman näköisiä kun blondit. blondi on kansan herja ja nopeasti tavoteltava yhden illan juttu.


    • pikkune

      minustakin karoliinan olisi pitänyt voittaa!! blondeja riittää!! niitä on niin paljon liikaa!! aina (melkein) on ollut blondi missinä!! järkyttävää1!

      • Niin, Suvi Miinala oli ehkä viimeksi kunnolla tumma, mutta jostain syystä en itse ole pitänyt Suvia niin nättinä.


    • asutte?

      blondeja ei voita mikään, ne on kauneimpia.

      • MAMI'79

        jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.


      • sieki
        MAMI'79 kirjoitti:

        jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.

        mami herätä sielt sohvanpohjalt todellisuutee. blondit ovat helmiä, ja brunet ei oo juuri mitään miun silmissä. ei sillä älyllä niin väliä kunhan on kaunis blondi :)


      • ...
        MAMI'79 kirjoitti:

        jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.

        Tämä kommentti kertookin jo aika paljon sinun älykkyydestäsi..


    • ei tullut..

      ...Karoliinasta miss Suomea! Diivan oloinen, entinen koulukiusaaja (?), ja rumat silmät (kulmakarvoista puhumattakaan)... Ei olisi tarvinnut perintöprinsessakaan olla.. Mutta niin, taso oli kyllä TOSI surkea... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe