Toka Perintöprinsessa Karoliina Yläjoki!!!

MAMI'79

Minun mielestä Karoliina Yläjoesta olisi pitänyt tulla Miss Suomi 2006!!Hän sentään oli kaunis ja tulevan missin arvoinen eikä tollainen..ööö..massumakkarat omaava blondinkuvatus!!!Hyi!
Joten please,ensvuodelle kauniinpia missiehdokkaita!

10

3153

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenkkarenkka

Karoliina Yläjoki oli perushoitajan näköinen lyhytjalkainen tantta, jonka ainoa meriitti oli tikkulaihuus, joka sekään ei ollut kovin viehättävää

• Nimetön

onneksi ei päässyt....
        kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
        tosi kova ihminen.....

• miaaaaaaaaaa
        Nimetön kirjoitti:

onneksi ei päässyt....
        kouluaikojen koulukuisaajien kuningatar hän oli....
        tosi kova ihminen.....

tosi naurettavaa arvostella ihmistä hiustenvärin perusteella. mutta kyllä brunetet on oikeasti paremman näköisiä kun blondit. blondi on kansan herja ja nopeasti tavoteltava yhden illan juttu.

• pikkune

minustakin karoliinan olisi pitänyt voittaa!! blondeja riittää!! niitä on niin paljon liikaa!! aina (melkein) on ollut blondi missinä!! järkyttävää1!

• Niin, Suvi Miinala oli ehkä viimeksi kunnolla tumma, mutta jostain syystä en itse ole pitänyt Suvia niin nättinä.

• asutte?

blondeja ei voita mikään, ne on kauneimpia.

• MAMI'79

jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.

• sieki
        MAMI'79 kirjoitti:

jaa a,vai on blondit kauniimpia kuin brunetet..saanen kertoa,et blondit ovat heikkoaälyistä lajia,joilla ei ole kauneudesta mittään hajua..saatikka misseydestä,kuten ei Ninni Laaksosellakaan..et kyllä brunetet hakkaa blondit mennen tullen.

mami herätä sielt sohvanpohjalt todellisuutee. blondit ovat helmiä, ja brunet ei oo juuri mitään miun silmissä. ei sillä älyllä niin väliä kunhan on kaunis blondi :)

• ...
        MAMI'79 kirjoitti:

Tämä kommentti kertookin jo aika paljon sinun älykkyydestäsi..

• ei tullut..

...Karoliinasta miss Suomea! Diivan oloinen, entinen koulukiusaaja (?), ja rumat silmät (kulmakarvoista puhumattakaan)... Ei olisi tarvinnut perintöprinsessakaan olla.. Mutta niin, taso oli kyllä TOSI surkea... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1396
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1273
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1023
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      576
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe