Needtoknow

Malice

Noh nii ystäväni ihmisolennot. Te jotka käytätte jotain, haluaisin tiedustella kokemuksista. Millaisia tunnetiloja, aistiharhoja, asioiden vääristymisiä olette kokeneet? Olisi mukava kuulla yksityiskohtaisia omakohtaisia kertomuksia, hyviä tai pahoja. Uskon ettei se ole kovin helppoa koska sanoilla voi kuvata aika huonosti laajoja tunnetiloja sun muuta, mutta olisin kiitollinen jos joku viitsisi yrittää.

15

1255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei-Hajuakaan

Kerran poltin kannabista. Tuli heti hirveät aistiharhat. Koin, että minulle kerrottu informaatio aineen vaarallisuudesta ei pidäkkään paikkaansa. Mutta sehän on kirjoitettu mustaa valkoisella. Miksi ne kirjoittaisi jotain joka ei pidä paikaansa? Sekoitti päätäni todella pahasti, sillä tulin ajatelleeksi enemmän ja syvällisemmin kuin yleensä. Mietin ihmisten käyttäytymisestä ja vaistoista. Aistiharhat vain pahenivat ja huomasin, ettei paluuta ole kun aloin lukemaan uutisiakin kriittisesti. Paranoiaa iskee. Enää en luota esimerkiksi USA:n politiikkaan sokeasti. Hirveitä aistiharhoja. Rupesin jopa etsimään itse informaatiota. Miksi ne kertoisivat jotain mikä ei ole totta? Vääristynyt maailmankuva vain syveni. Miksen voi palata takaisin sokeaan luottamukseen siitä, että minulle tuodaan tarvittava tieto tarjottimella? Älkää vaan polttako kannabista. Se voi aiheuttaa pahoja aistiharhoja.

• Malice

Olisin kyllä halunnut tarkempaa kuvausta.. siis ihan sellaisista asioista mitä näkee, tuntee, haistaa, maistaa. Jos olet alkanut epäillä USA:n toimia niin maailmankuvasi ei ole vääristynyt olet vain huomannut ettei kaikki ole sitä miltä näyttää. Onneksi olkoon siitä..

• harhoja

Viikon juomaputken jälkeen mulla on usein krapulassa tullu parinakin perättäisenä yönä hyvin epämiellyttäviä harhoja.

• Malice

Harhoja.. kyllähän minä tiedän mitä harhat ovat. Itsellä on aina jonkin sortin harhaisuutta, mutta tarkoitankin sellaisia kouriintuntuvia kokemuksia. Pystyy selvästi näkemään vaikka ympäröivän maailman väärän värisenä, tuntee kun joku luikertelee keholla tai ruumis tuntuu vajoavan veden alle. Ihan mitä vain tällaista mitä joku on oikeasti kokenut. Eikö käyttäjillä ole nettiyhteyksiä vai eikö kukaan vain ole kokenut mitään? Kirjoitan kirjaa ja siksi kyselen, sivuaa vähän aihetta. Voin tottakai alkaa etsiä elämykseni itsekin mutta se ei liene kaikkein paras idea horjuvaisen todellisuudentajuni takia..

• HraHuu
        Malice kirjoitti:

Harhoja.. kyllähän minä tiedän mitä harhat ovat. Itsellä on aina jonkin sortin harhaisuutta, mutta tarkoitankin sellaisia kouriintuntuvia kokemuksia. Pystyy selvästi näkemään vaikka ympäröivän maailman väärän värisenä, tuntee kun joku luikertelee keholla tai ruumis tuntuu vajoavan veden alle. Ihan mitä vain tällaista mitä joku on oikeasti kokenut. Eikö käyttäjillä ole nettiyhteyksiä vai eikö kukaan vain ole kokenut mitään? Kirjoitan kirjaa ja siksi kyselen, sivuaa vähän aihetta. Voin tottakai alkaa etsiä elämykseni itsekin mutta se ei liene kaikkein paras idea horjuvaisen todellisuudentajuni takia..

Sulla on väärät lähtökohdat :) Ainoa huume joka on itselle aiheuttanut harhoja on joku psykdeeli mitä joskus otin, väärä pilleri :) Tuli aika vitulliset hallusinaation. Näin ihmisten verisuonet ja pystyin tulkitsemaan aivan pienistä ilmeistä valehteliko ihminen. Pystyin tulkitsemaan viereisen pöydän ryhmädynamiikan täydellisesti ja samalla hetkellä ymmärsin kaikki halut jotka meitä ajavat eteenpäin. Visuaaliset harhat vaihtelivat. Välillä huone oli jalkapallohallin kokoinen ja välillä olisin ulottanut paikaltani tilan jokaiseen seinään. Sitten oli sellasia efektejä että ihan kuin olisi katsonut leffaa josta yhtäkkiä puuttuu sekunnin parin pätkiä, eli ihmiset "warppailivat". Avaruuden tunne oli uskomaton...oli jotenkin irrallinen maailmasta, mutta kuitenkin kaikki aistit olivat erittäin kirkkaat. Tuollaisiako harhoja tarkoitit?

Marista tai "nopeista" en ole harjoja kokenut. Kokeillut olen toki. Mutta nykyisin 100% ganjamies. Kovilla aineilla ei ole mitään annettavaa. Kannabista pidän lähinnä yrttinä.

• äitinä...
        Malice kirjoitti:

poikani harhoista.Viinan ja lääkkeiden yhteis vaikutuksestako?ehkä ...tai sit kannabikksesta ja myös mun lihas lääkkeiden ja viinan yht.vaikutuksesta.(siis poikani napsi mun lääkkeet viinan kanssa) Näki että jotain ihme mafia porukkaa tuli ovista ja ikkunoista ja että olivat vääntäneet ulko-oven pois paikoiltaan ja ja poranneet postilaatikon pois paikaltaan...yms yms joka ei mielestäni ollut yhtään mukavaa eikä hauskaa.Lopuksi poika hyppäsi parveekkeelta alas karkuun näitä mafia tyyppejä (kuviteltuja siis),onneksi ei loukannut itseään...mutta mitä olisi tapahtunutkaan jos olisimme asunut korkeammalla kuin 2krs.Se on todella pelottavaa.Sellasessa tilassa ihminen voi tehdä mitä vaan.Toivon todellakin että te nuoret sekä vanhemmatkin jotka noitten aineitten kanssa leikitte,ymmärtäisitte lopettaa.Elämä on parasta huumetta.Miksi tuhlata elämänsä sekoiluun.Voimia kaikille huumeita käyttävien omaisille ja yritystä lopettamiseen käyttäjille.

• Malice

psykoosin saloja haluaa minulle valottaa..

• aina muttei heti

Ai KANNABISPYSKOOSIN?

Siitä tulee hulluksi. Sitten muuttuu yököttäväksi mössöksi. Sitten kuolee. Ja kannabispsykoosi iskee aina ensimmäisestä marihuanapiikistä.

Kuinka monta KANNABISPSYKOOSISSA olevaa yritysjohtajaa tunnet? Niin. Et yhtään. Silti meillä on yritysjohtajina alkoholisteja, muttei yhtään KANNABISPSYKOOSIÄIJÄÄ.

• Malice
        aina muttei heti kirjoitti:

Ai KANNABISPYSKOOSIN?

Siitä tulee hulluksi. Sitten muuttuu yököttäväksi mössöksi. Sitten kuolee. Ja kannabispsykoosi iskee aina ensimmäisestä marihuanapiikistä.

Kuinka monta KANNABISPSYKOOSISSA olevaa yritysjohtajaa tunnet? Niin. Et yhtään. Silti meillä on yritysjohtajina alkoholisteja, muttei yhtään KANNABISPSYKOOSIÄIJÄÄ.

En hämmästyisi ollenkaan vaikka Suomesta ei löytyisi ainuttakaan yritystä jonka johdossa keikkuu psykoosissa oleva henkilö. Se lienee luonnollisesti aika hankalaa johtaa yhtään mitään siinä tilassa. Taidan sitten kuitenkin etsiä tietoni jostain järkevämmästä osoitteesta. Taida täällä lapsien joukossa olla ainuttakaan pidempiaikaista käyttäjää..

• lisää tietoa
        Malice kirjoitti:

En hämmästyisi ollenkaan vaikka Suomesta ei löytyisi ainuttakaan yritystä jonka johdossa keikkuu psykoosissa oleva henkilö. Se lienee luonnollisesti aika hankalaa johtaa yhtään mitään siinä tilassa. Taidan sitten kuitenkin etsiä tietoni jostain järkevämmästä osoitteesta. Taida täällä lapsien joukossa olla ainuttakaan pidempiaikaista käyttäjää..

Mene kyselemään psykooseista alkoholipalstalle. Suomessa kun on alkoholipsykoosissa aika paljon enemmän kuin kannabispsykoosissa, jonka koko olemassaolo on tieteellisesti hataralla pohjalla, kuten tiedät.

• Beeb

no psykoosi oli mulla ainakin sellanen ahdistunut olotila, ikävät henkisesti pahat ajatukset kiusasivat ja oli sellanen epätoivo että olotila ei muutu, harhojakin oli ja niitä ei kunnolla tajunnut harhoiksi...esim luulin että mut myrkytetään karkeilla...se oli ainakin osittain kannabiksesta johtunut psykoosi, muttei kuitenkaan täysin sillä olin jo ennen käytön aloittamista henkisesti epävakaassa tilassa...raivokohtauksia ja sellasta...
        tripit on sitten asia erikseen, ihan erilainen tila kun psykoosi, ehkä samaa niissä on se että kaikki tuntuu jotenkin suuremmalta jollakin ahdistavalla tavalla , siis jos on vaikea trippi, jos on hyvä trippi niin kaikki mielleyhtymät on yhtä komediaa ja naurattaa

• Beeb
        lisää tietoa kirjoitti:

Mene kyselemään psykooseista alkoholipalstalle. Suomessa kun on alkoholipsykoosissa aika paljon enemmän kuin kannabispsykoosissa, jonka koko olemassaolo on tieteellisesti hataralla pohjalla, kuten tiedät.

no ainakin jos psykoosissa polttelee niin todennäkösemmin menee enemmän psykoosiin

• Malice
        Beeb kirjoitti:

no psykoosi oli mulla ainakin sellanen ahdistunut olotila, ikävät henkisesti pahat ajatukset kiusasivat ja oli sellanen epätoivo että olotila ei muutu, harhojakin oli ja niitä ei kunnolla tajunnut harhoiksi...esim luulin että mut myrkytetään karkeilla...se oli ainakin osittain kannabiksesta johtunut psykoosi, muttei kuitenkaan täysin sillä olin jo ennen käytön aloittamista henkisesti epävakaassa tilassa...raivokohtauksia ja sellasta...
        tripit on sitten asia erikseen, ihan erilainen tila kun psykoosi, ehkä samaa niissä on se että kaikki tuntuu jotenkin suuremmalta jollakin ahdistavalla tavalla , siis jos on vaikea trippi, jos on hyvä trippi niin kaikki mielleyhtymät on yhtä komediaa ja naurattaa

vastauksesta

• psykoosi poistuu
        Beeb kirjoitti:

no ainakin jos psykoosissa polttelee niin todennäkösemmin menee enemmän psykoosiin

Mikäli olet saanut poltellessasi kannabispsykoosin, "kutsutaan nyt sitä kevyttä ahdistustilaa siksi". Kannattaa polttaa toinen jointti niin se psykoosi oikenee, tai siiten vain odottelee sen ohimenoa. Itsellä ainakin toimii noin, vaikka tuntuu, että nyt loppu kokonaan polttelu siinä tilassa, niin eikun raakasti uusi jointti huulen. Se vie ajatuksen muualle lopulta niistä ahdistavista ajatuksista, ei se ehkä muuta tee. Kutun sitä "välitilaksi" eli kun on polttanut liian paljon ja liian vähän väliltä.
        Eli tarkoitan tietysti tällä kaikella vain sitä yhtä pössyttely kertaa, en pitkäaikaista käyttöä.

• Pastori

Mistäköhän alottaisi.. salvia voisi olla ehkä se sopivin. Tossa muutama kesä sitten polttelin kaverin kasvattamaa ja uuttamaa salviaa, kyseessä oli jotain x5 luokkaa.
      Siinä iloisesti bongista poltettiin kivan kokoset pesät niin aivan sekunttien päästä pärähti nii ettei pystynyt lopettamaan nauramista ollenkaan. Siis aivan hiessä nauroin, hyvä että happea sai. Sen jälkeen alkoi visuaalit, näin että olisin ollut laatikon sisällä josta en pääse ulos vaikka todellisuudessa olin nojannut seinään ja huutanut että "en pääse täältä pois!". Samalla koko maailma pyöri niinkuin karusellissä.
      Mutta ylivoimaisesti hienoin visuaali tuli kerran tattien vaikutuksen alaisena. Perus tatti vääntönaurokohtaukset sun muut pälvistelyt oli jo ohi. Hirveän kusihädän saattelemana menin vessaan tekemään tarpeeni, samantien kun alkoi virtsa lentää muuttui koko näkökenttä kellertäväksi usvaksi, ihmettelin hetken ja vessasta poistuessani kaikki palasi normaaliksi.
      Tässä muutamia, toivottavasti sait mitä tarvitsit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11427
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9830
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      146
      5574
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3183
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2593
    Aihe