Miksi miksi: eripari rinnat ja isot nännit

Mii92

Apua! Onko muita samassa tilanteessa?

Mulla on ihan selvästi eriparirinnat. Ne on ollu sitä aina (ehkä puolitoistavuotta). Oon odottanu niitten tasaantuvan mut ei oo tapahtunu. Koko eron näkee niin selvästi kun mulla on aika isot nännit eli sitten rinta siin takana on aika paljon pienempi toinen.

Melki joka kerta saunassa pyydän mun isoveljee katsoon tilannetta. Se sanoo ettei mitään hätää mutta mä en oikeen usko sitä. Se väittää myös aina kokeiltuaan niitä ettei eroa ees tunne. Ei kai tunne mutta näkyy! En uskalla mennä kenenkään poikapuolisen kanssa saunaankaan enkä oikeen ees mein luokan tyttöjen kaa.

Mitä olis tehtävissä?

Mii
[email protected]

17

4328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks poika

hei saaks mäki tulla kokeilee?

• Perhonen

No siis... Eripari rintaisia naisia on aika paljon, oon iteki yks sellane. Eron huomaa ja inhottavaa jos porukka kyylää, ei voi käyttää kaikkia vaatteita mitä tahtoisi. Kai niitä joitain leikkauksia voi tehdä, muttei alle 18- vuotiaille.

• anf

annat isoveljes puristella rintojas? olet sukurutsari! HYI HÄPEÄ!

• ...........

Olet takuulla nainut itse nyrkkiäsi, tai jos olet mimmi, niin nussinut itseäsi sormillasi. Mikset itse häpeä, homoseksuaali sukurutsari?

• mä.

toi on aika oudon kuullostam sorry :| sun isoveli kokeilee sun rintoja? ja kattoo niitä? ehkä se tuntuu vaan musta oudolta..

• hipps

joo, eli se on ihan normaalia. kyllä ne on ajan mittaa saman kokoiset.

mulla ei o kokemusta asiasta, mutta muistan lukeneeni jostain.

• hmm hmm

seuraavaki varmaankin pyydät veljeäsi nylkyttämään sua ja kysyt oliko normaalin tuntusta xD
      Aika outoo pyytää veljee tommosee hyi hitto.

• xfgdgergtg

Voi hitsi sentään

• Arski-Patteri

Ai että isoveljesi hipelöi rintojasi? Ei ihan tavallista...

• Järkyttynyt

arski-patteri:

eli kun nyt hyvät pilkkikelit alkaa, niin käyppä ostamassa lähikaupasta kunnon jääkaira ja muut pilkkikamat ja lähde pilkille

• Arski-Patteri

Kun perusmuotoinen substatiivi määrittää toista substantiivia, kyseessä on yhdyssana. Pervoveli on juuri tällainen yhdyssana.

• ootko varma
        Arski-Patteri kirjoitti:

Kun perusmuotoinen substatiivi määrittää toista substantiivia, kyseessä on yhdyssana. Pervoveli on juuri tällainen yhdyssana.

Kirjoitusasun tässä määrittää konteksti.

1) "Sulla on tosi pervo veli" Oikein

2) "Mitä se sun pervoveljes tänään teki?" Oikein

Molemmat ovat oikein, käyttö riippuu, missä kontekstissa tarvitaan. Huomaa myös:

3) "Sulla on tosi pervoveli" Väärin. Tämä pitäisi ilmaista "Sulla on veljenä tosi pervoveli", mikäli tätä esitystä haluaa käyttää.

• Arski-Patteri
        ootko varma kirjoitti:

Kirjoitusasun tässä määrittää konteksti.

1) "Sulla on tosi pervo veli" Oikein

2) "Mitä se sun pervoveljes tänään teki?" Oikein

Molemmat ovat oikein, käyttö riippuu, missä kontekstissa tarvitaan. Huomaa myös:

3) "Sulla on tosi pervoveli" Väärin. Tämä pitäisi ilmaista "Sulla on veljenä tosi pervoveli", mikäli tätä esitystä haluaa käyttää.

Se, onko pervoveli yhdyssana riippuu siitä, käsitetäänkö sana pervo substantiiviksi vai adjektiiviksi. Kun pervo-sanaa käytetään substantiivina veli-sanan edessä, kyseessä on yhdyssana. Jos sanaa veli edeltävä sana pervo käsitetään adjektiiviksi, sanat kirjoitetaan erilleen.

• oon ylpee
        Arski-Patteri kirjoitti:

Se, onko pervoveli yhdyssana riippuu siitä, käsitetäänkö sana pervo substantiiviksi vai adjektiiviksi. Kun pervo-sanaa käytetään substantiivina veli-sanan edessä, kyseessä on yhdyssana. Jos sanaa veli edeltävä sana pervo käsitetään adjektiiviksi, sanat kirjoitetaan erilleen.

että tajusit, mitä sanoin. Osasit nimittäin toistaa sanomani täysin oikein. Toistamallahan sitä lapsi oppii.

• lekuri

Et mene kenenkään poikapuolisen kanssa saunaan ja olet pyytänyt veljesi saunaan kattomaan tissejäsi joita sulla ei ole koska olet joku tyhmä runkkari jätkä joka kirjoittelee. mut huvinsa kullakin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      58
      1048
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe