montako almeraa ei

käynnistynyt

Minulla teki tänäaamuna saman kuin 3 viikkoa sitten.Ei -03 almeera 1,5 käynnistynyt.Jotain outoa tässä nyt on.Eivät osaa huollossakaan sanoa mistä tämä johtuu,on nääs tämän talven ongelma nissanilla.Aiemmat almerat ja tämä nykyinen on toiminut moitteettomasti muut talvet.Ainoa muutos mikä on tullut minun nykyiseen autooni,olen sen massauttanut ja sitämyöten konetila on pesty painepesurilla.Muihin autoihin en ole ikinä pessyt moottoria.Olisi kiva tietää onko muilla käynnistysongelmaisilla tätä havaintoa.Toivon asiallista keskustelua,koska itselläni on 40 vuoden kokemus eri automerkeistä.20 vuotta olen ajanut sunnyllä ja almeralla.Pieniä vikoja on ollut,mutta tämä käynnistys ottaa hermoon.

6

2093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi lisää

sedan 1.8 -01 oli vielä vähän lämmin mut ei millään käyntiin ei muuta kuin akku irti ja lataukseen n.4 tuntia sen jälkeen toiminut hyvin.

• -26 astetta

On se kumma kun tätä ei saada ratkaistua,vai onko henkimaailman hommia.Epäillään käynnistyksenestoa/virtaavaimia,joka pakkasella ottaa itseensä ja katkaisee autosta sähköt.Varsin yleistä on että käy 1-2 sekuntia,ja sitten sammuu.Kastelee tulpat kunnolla?Kyllä Nissanin maahantuoja saisi keksiä jonkun ratkaisunongelman.Jos on takuu autossa,myyjä on velvollinen korjaamaan kyseessä olevan vian,maksoi mitä maksoi,vaikka purkamaan kaupan jos ei muu auta.No,jos jollakulla on hyviä vinkkejä Almeran pakkaskäynnistysongelmasta,vois laittaa juttua tänne.

• diplinssi

Tänä syksynä kerran ei päästänyt muoria töihin.
      Minä starttasin tosi pitkään kaasupoljin koko ajan pohjassa ja pikkuisen niinkuin lupaili. Lopulta löysäsin avaimesta ja käynnistyi.
      Muuta kertaa ei ole tehnyt.
      Autokeskuksen "automaattinen puhelinselittelijä-arvailija" höpötti sitäsuntätä. Siis ei heilläkään ole mitään käsitystä ongelmasta.
      Toivottavasti Almera ei toiste tollai V...ile.
      Vaikuttaa käynnistyksenestolta tai kosteusongelmalta, joka kasteli tulpat.

• lähti

01 almera -20asteen pakksessa toisella kerralla käyntiin, tietysti siinä sytty kaikki varotusvalot, ja kuulu omituinen piip ääni, ja sitten valot sammuivat.Naapurilla 05-primera, ja ei lähe pakkasilla käyntiin, syynä on kuulemma jokin kondensaattrori mikä on viallinen, ja suomessa niitä ei ole edes maahantuojalla.

• Ainakin tähän asti on lähtenyt 1,5 vuosimallia 2003 ihan ilman ongelmia käyntiin, vaikkei lohkolämmitintä olekaan tullut käytettyä. *koputtaa puuta*

• Almera 2003

Meillä pihaas tuollainen (Volvo tallissa). Pihasta lähtee Almera käyntiin mutkatta..oli pakkasta tai kesähellettä. Mutta vieppä Almera lämpimään talliin jäisenä ja anna se sulaa siellä (talli ilmastoitu) ja kun 4-5 tunnin kulttua se on kuiva ja yritän starttata..Startti pyöritää mutta Allu ei lähde käyntiin, ellei samalla hitaasti ala painamaan kaasu pohjaan...Aivan outo juttu..Jos viet sen sinne talliin ajon jälkeen..ei ongelmia, mutta pihasta kylmänä talliin sulamaan on myrkkyä..

34000 km kolmessa vuodessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3751
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3344
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2958
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2800
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1818
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      82
      1786
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1639
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1577
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1559
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1544
    Aihe