ekaksi autoksi?

mina

sopiiko jaguar ekaksi autoksi 19-v tytölle? olen lukenut moottori-lehdestä vähän jaguar haastatteluja ja tuntuu aika mukavalta tuo auto.. siis rahasta nyt ei ole ollenkaan puutetta. mutta näyttävän auton haluaisin ja hinnalla ei väliä. ekaks aattelin kyl cadia. kumpi kuluttaa enemmän luontoa? kuinka paljon jaguar kuluttaa? kokemuksia jagusta..?

-typy-

39

6232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      ...tehty persaukisille.

    • heh heh

      "siis rahasta nyt ei ole ollenkaan puutetta" ja heti perään "kuinka paljon jaguar kuluttaa":)

      • ei kuluta

        luontoa paljookaan. Ehkä kuitenkin ekaksi autoksi sitruuna...


    • miihkali

      Suosittelisi sinulle ekaksi autoksi polkuautoa. Saat vähän happea noille surkastuneille harmaille aivosolullesi.

    • Jaguaari-vaari

      Jaguar on osa luontoa, joten Jaguar on todellinen eko-auto isolla J:llä. Oletko jo miettinyt mikä malli olisi sopivin? Tervetuloa valtuutettuun Jaguar-liikkeeseen tutustumaan mallistoomme.

      • mina

        kysymyksen. kuinka paljon jagu kuluttaa LUONTOA eli mitkä sen PÄÄSTÖT on. pitääkö näin yksinkertasesti selittää et sä tajuut.


      • ---

        Onko tämä WWF sukua sille HJK:lle?

        Milloin tulee Jaguar-kerho TPS tai Jaggeklubi HIFK?


    • Jaguar S-type 4.2 V8

      Olipas taas todella hyvä vitsi täällä. Tuskinpa kukaan tulee tuollaista oikeasti kysymään, että sopiiko Jaguar ekaksi autoksi, jos on varaa siihen. Taas joku provo täällä, varmasti joku kateellinen, joka ei tule koskaan saamaan Jaguaria. Tämä oli paras provo pitkään aikaan

      Ps. Mehehän sossuun hakeen päivärahas, että pystyt nettaileen lisää ja kertoon näitä hauskoja satujas täällä.

      • mina

        nyt en oikeen tajunnut. mä oon ihan oikeesti hankkimassa jaguu! luulot on luuloja, TYHMÄT ON TYHMIÄ..


      • 32+v 40+ vjpfj4 vpokf
        mina kirjoitti:

        nyt en oikeen tajunnut. mä oon ihan oikeesti hankkimassa jaguu! luulot on luuloja, TYHMÄT ON TYHMIÄ..

        Jos siis olet ihan vakavissasi hankkimassa Jaguaria, ja olet sitä mieltä, että tyhmät on tyhmiä, niin klikkaapas hiirelläsi "kissakulma". Sinne kirjaudutaan sitten oikein käyttäjäksi omalla nimellä, vain nimimerkki näkyy julkisesti.

        Niin, samalla osoittaisit, ettet ole provo...


    • Heta

      Oma jaggeni on erittäin vähäpäästöinen eli päästää käytännössä 1/10 osan sallituista päästömääristä. Auto kyllä kulkee lujaa, että uudellä ajajalla on opettelemista. Keskikulutus 9,9 litraa, maantiellä alle 8 litraa sadalla.

      • mina

        no onhan sillä sitten ihan keskinkertainen kulutus. x-type vai s-type??


    • mina

      Oikeesti mulla on vaan Toyota Corolla DX, että sillee. Voi vittu, ku ootte tyhmiä saatanan kusipää Jaguaristit, ootte niin itteenne täynnä olevia kusipäitä ettei tosikaan. Corolla onkin parempi ku mikään Jaguarin romukasa, ja mistä mä saisin rahat tuohon Jaguariin, joka maksaa keskimäärin 100 000€ häh. Tuskin mä opiskelijana amatsussa saisin sellasia rahoja Jaggeen, tuskin saan ikinä, mutta Toyota on maailman paras auto mitä on markkinoilla.

      • mina (oikea!!)

        toi äskeinen oli taas joku ihme provo. mä oon ihan tosissani!! älkää viittikö leikkiä mielenvikaisia.


    • mina (oikea!!)

      Taas olen saanut näitä kohtauksia, ja erityisesti äsken. Ei ole mulla varaa muuhun uuteen autoon, kuin Lada 110:n ja tuskin sen hinnalla saa mitään Jguarin paskaa, joten vetäkää saatanan itseänne täynnä olevat Jaguaristit käteenne, hahaa mä en alennu vaihtaan corolla DX:ni mihinkään paskaan Jaggeen, joten pitäkää te ne brittiläiset romunne vaan hyvänä. Aina ku nään liikenteessä Corollastani Jgen niin kiilailen sen eteen ja nysvään tahallani alle sallitun nopeuden, koska niin mulkkuja te Jaguaristit ootte tuola liikenteessä.

      • mina ªœ??ªµ†¸µ†?æü?µ¸†ƒ®

        mina täälä taas toi äskeinen oli mieletön provo, senhän kaikki tietää. MÄ OLEN IHAN OIKEESTI HANKKIMASSA AUTOA VITUN HULLU!!!
        '
        täs hullunmyllys palaa pinna! ja jos joku luulee et mä kirjotin noi 2 provoviestiä niin suksikaa kuuseen... ja jos luulette et mä en oo hankkimassa autoa niin.. ?鮆µü?œ?ß??ƒ¸??ª?øç‹›‘’©@£$?§|[]œ??±©©©!!!!!!!


      • mina ªœ??ªµ†¸µ†?æü?µ¸†ƒ®
        mina ªœ??ªµ†¸µ†?æü?µ¸†ƒ® kirjoitti:

        mina täälä taas toi äskeinen oli mieletön provo, senhän kaikki tietää. MÄ OLEN IHAN OIKEESTI HANKKIMASSA AUTOA VITUN HULLU!!!
        '
        täs hullunmyllys palaa pinna! ja jos joku luulee et mä kirjotin noi 2 provoviestiä niin suksikaa kuuseen... ja jos luulette et mä en oo hankkimassa autoa niin.. ?鮆µü?œ?ß??ƒ¸??ª?øç‹›‘’©@£$?§|[]œ??±©©©!!!!!!!

        Olen vaan pelkkä amislainen ja mullapas on Corollassani karvanopat hahaa, mut eihän noi karvanopat ees sopis niinkään paskaan autoon mitä toi Jaguar on. Pitäkää hyvänänne ne brittiläiset romunne, minä pysyn mun maailman parhaassa Corolla Dx:ni, kiilaan aina Toyotallani Jaguarin eteen, kuin mahdollista. Ei näillä opintotuki rahoilla saa Jaggea, mutta mitä niin paskalla pirssillä ees tekee, kai se peltoautona menis.


      • mina
        mina ªœ??ªµ†¸µ†?æü?µ¸†ƒ® kirjoitti:

        Olen vaan pelkkä amislainen ja mullapas on Corollassani karvanopat hahaa, mut eihän noi karvanopat ees sopis niinkään paskaan autoon mitä toi Jaguar on. Pitäkää hyvänänne ne brittiläiset romunne, minä pysyn mun maailman parhaassa Corolla Dx:ni, kiilaan aina Toyotallani Jaguarin eteen, kuin mahdollista. Ei näillä opintotuki rahoilla saa Jaggea, mutta mitä niin paskalla pirssillä ees tekee, kai se peltoautona menis.

        en kyl enään ikinä käy tääl suomi 24:n keskusteluissa, kun on täynnä provoja! toi äskeinenkin oli provo jos k´joku epäilee..


      • mina
        mina kirjoitti:

        en kyl enään ikinä käy tääl suomi 24:n keskusteluissa, kun on täynnä provoja! toi äskeinenkin oli provo jos k´joku epäilee..

        Olen syntynyt persaukiseen perheeseen ja sukuun, joten ei minulla voi olla varaa Jaguariin, voin vaan päiväunissani unelmoida ko. autosta. Olen niin katkera, kun en ole syntynyt kultalusikka suussa. Olen löytänyt jo uuden auton, eli Corolla DX menee vaihtoon ja tilalle tulee Hyundai Getz, hahaa oottekos vähän kateelisia mun uudelle Hyundaille. Siihen Hyundaihin menikin mun viimeset rahani, joten nyt saan olla ikityytyväinen siihen premiumiin. Te rikkaat, joilla on sitä rahaa niin pitäkää vaan hyvänänne ne brittiläiset romunne, ei mua jaksa kiinnostaa ne, koska uusi Hyundainini on paras auto mitä voi olla.


      • mina
        mina kirjoitti:

        Olen syntynyt persaukiseen perheeseen ja sukuun, joten ei minulla voi olla varaa Jaguariin, voin vaan päiväunissani unelmoida ko. autosta. Olen niin katkera, kun en ole syntynyt kultalusikka suussa. Olen löytänyt jo uuden auton, eli Corolla DX menee vaihtoon ja tilalle tulee Hyundai Getz, hahaa oottekos vähän kateelisia mun uudelle Hyundaille. Siihen Hyundaihin menikin mun viimeset rahani, joten nyt saan olla ikityytyväinen siihen premiumiin. Te rikkaat, joilla on sitä rahaa niin pitäkää vaan hyvänänne ne brittiläiset romunne, ei mua jaksa kiinnostaa ne, koska uusi Hyundainini on paras auto mitä voi olla.

        näyttää olevan.. keksit moisia tarinoita tyhjästä... kattokaa nyt tota! kateellinen kun ei itellään oo varaa jaggeen! eikä varmaan ees datsuniin. hahaaa..kaiki mitä oot tähän mennessä puhunu niin on varmaan sun elämänkerta.


      • mina
        mina kirjoitti:

        näyttää olevan.. keksit moisia tarinoita tyhjästä... kattokaa nyt tota! kateellinen kun ei itellään oo varaa jaggeen! eikä varmaan ees datsuniin. hahaaa..kaiki mitä oot tähän mennessä puhunu niin on varmaan sun elämänkerta.

        Olen jakautunut persoona eli skitsofrenikko, joten välillä saatan itsellenikin puhella tuollaisia. Kuten näette, mulla on monta ongelmaa, pelkästään rahaongelmat ei riitä. Nyt olen ottanut lääkärin määräyksen mukaisesti lääkkeeni, joten ei pitäisi olla vaaraksi muille. Nyt puhuin tuossa äskeisessä postauksessa itselleni taas, olen vakavasti sairas. Diagnoosi on tehty skitsofreniasta, ei ole itselläkään helppoa tämän sairauden johdosta, joten älkää jaguaristit välittäkö, meitä ihmisiä on niin erilaisia, kuin on ihmistäkin. Äänenikin muuttuu silloin, kun olen vaihtanut persoonaani. Mä toivon pääseväni tästä eroon pikaisesti, mä kärsin tästä todella paljon ja perheeni on kyllä auttanut mua jaksaan.


      • Lääketieteen tohtori
        mina kirjoitti:

        Olen jakautunut persoona eli skitsofrenikko, joten välillä saatan itsellenikin puhella tuollaisia. Kuten näette, mulla on monta ongelmaa, pelkästään rahaongelmat ei riitä. Nyt olen ottanut lääkärin määräyksen mukaisesti lääkkeeni, joten ei pitäisi olla vaaraksi muille. Nyt puhuin tuossa äskeisessä postauksessa itselleni taas, olen vakavasti sairas. Diagnoosi on tehty skitsofreniasta, ei ole itselläkään helppoa tämän sairauden johdosta, joten älkää jaguaristit välittäkö, meitä ihmisiä on niin erilaisia, kuin on ihmistäkin. Äänenikin muuttuu silloin, kun olen vaihtanut persoonaani. Mä toivon pääseväni tästä eroon pikaisesti, mä kärsin tästä todella paljon ja perheeni on kyllä auttanut mua jaksaan.

        Olen tässä lueskellut teidän viestejä ja havainnoinut, että teillä ei ole kaikki asiat hyvin, koska skitsofrenia ei ole mikään naurun asia, joten onko teille määrätty mitään jatkotutkimuksia? Itse huomaan kirjoituksistasi sen, että kertoilette sekavia itsellenne, koska ensin on myöteisempi asenne ja sitten tulee sellainen negatiivinen suhtautuminen asiaan, joten voisitteko kertoa lisää ongelmastanne anonyymisesti? Itse pikaisesti voisin arvioida, että persoonanne on muuttunut jonkin järkyttävän tapauksen takia, tärkeää olisi, jos itse kertoisitte. Onko elämässänne tapahtunut joku todella järkyttävä tapahtuma mm. lapsena kohdeltu kaltoin, väkivaltainen isä/äiti, käytetty hyväksi tai jokin tapaturma tai näihin rinnastettava tapahtuma. Itse olen hoitanut monia skitsofrenia potilaita hyvällä menestyksellä. Teille täytyy laatia hoitosuunnitelma. No tehän sanoitte sen jo, että skitsofrenia on diagnoisoitu teillä. Todella hyvä asia on se, mitä aikaisemmin pääsee hoitoon sitä parempi aina.


      • mina
        mina kirjoitti:

        Olen jakautunut persoona eli skitsofrenikko, joten välillä saatan itsellenikin puhella tuollaisia. Kuten näette, mulla on monta ongelmaa, pelkästään rahaongelmat ei riitä. Nyt olen ottanut lääkärin määräyksen mukaisesti lääkkeeni, joten ei pitäisi olla vaaraksi muille. Nyt puhuin tuossa äskeisessä postauksessa itselleni taas, olen vakavasti sairas. Diagnoosi on tehty skitsofreniasta, ei ole itselläkään helppoa tämän sairauden johdosta, joten älkää jaguaristit välittäkö, meitä ihmisiä on niin erilaisia, kuin on ihmistäkin. Äänenikin muuttuu silloin, kun olen vaihtanut persoonaani. Mä toivon pääseväni tästä eroon pikaisesti, mä kärsin tästä todella paljon ja perheeni on kyllä auttanut mua jaksaan.

        haha. tosi hauskaa. jos te idiootit luulette lannistavanne mut noilla pötypuheillanne, niin väärässä olette. hahaa. yrittäkää vaan, siitähän sitten irtoaa kunnon naurut! lähdempä tästä ajelemaan jaggellani.

        t. juuri uudenkarhean jaggen ostanut onnellinen nainen


      • mina
        mina kirjoitti:

        haha. tosi hauskaa. jos te idiootit luulette lannistavanne mut noilla pötypuheillanne, niin väärässä olette. hahaa. yrittäkää vaan, siitähän sitten irtoaa kunnon naurut! lähdempä tästä ajelemaan jaggellani.

        t. juuri uudenkarhean jaggen ostanut onnellinen nainen

        Siis olen ostanut uuden karhean pienoismalli Jagen ja sillä kurvailen liikennematon päällä aina päivät pitkät, kun pääsen koulusta.


      • jaa-a
        mina kirjoitti:

        haha. tosi hauskaa. jos te idiootit luulette lannistavanne mut noilla pötypuheillanne, niin väärässä olette. hahaa. yrittäkää vaan, siitähän sitten irtoaa kunnon naurut! lähdempä tästä ajelemaan jaggellani.

        t. juuri uudenkarhean jaggen ostanut onnellinen nainen

        Mihinkäs lopputulokseen päädyit?
        Eli mikäpäs kissa pihatietä kaunistaa?


      • mina
        jaa-a kirjoitti:

        Mihinkäs lopputulokseen päädyit?
        Eli mikäpäs kissa pihatietä kaunistaa?

        Ostin Lada 110:n mielummin, kuin Jagen, koska Lada 110 on muotoilultaankin niin kaunis ja sulavalinjainen, että oikein silmiä kirvelee. Pitkän vertailun jälkeen päädyinkin Ladaan, joka oli paljon edullisempikin, kuin Jagge.


      • mina
        mina kirjoitti:

        Ostin Lada 110:n mielummin, kuin Jagen, koska Lada 110 on muotoilultaankin niin kaunis ja sulavalinjainen, että oikein silmiä kirvelee. Pitkän vertailun jälkeen päädyinkin Ladaan, joka oli paljon edullisempikin, kuin Jagge.

        hahaa. sen kun jatkat provoilujasi, vale-mina!!naurattaa oikein nuo provo-yrityksesi...:)))) hahahah.

        mulla on nyt sitten x-type pihassa! vau! hieno auto on, kehrää kun kissa.


      • mina
        mina kirjoitti:

        hahaa. sen kun jatkat provoilujasi, vale-mina!!naurattaa oikein nuo provo-yrityksesi...:)))) hahahah.

        mulla on nyt sitten x-type pihassa! vau! hieno auto on, kehrää kun kissa.

        Taas joku provopentu täällä palstalla. Olen ostanut Lada 110:n pitkän vertailun jälkeen. Luin Ladasta kaikki mahdolliset koeajotestit, joten valintani oli luonnollisesti Lada. Ihmettelen suuresti tällaista menoa täällä palstalla, että provoja kirjoitellaan toisista.


      • Jaguar S-type 4.2 V8
        mina kirjoitti:

        hahaa. sen kun jatkat provoilujasi, vale-mina!!naurattaa oikein nuo provo-yrityksesi...:)))) hahahah.

        mulla on nyt sitten x-type pihassa! vau! hieno auto on, kehrää kun kissa.

        Jagen merkillä varustettu naamioitu Ford Mondeo. Eikö olisi kannattanut ostaa oikea Jaguar eli S-typestä ylöspäin. Lisäksi tuo X-type on niin nousukasmainen malli, mitä koskaan Jaguarilla on ollutkaan. Itsellä on ollut XJ- ja XK-type, nyt on tuo S-type 4.2 V8.


      • mina
        Jaguar S-type 4.2 V8 kirjoitti:

        Jagen merkillä varustettu naamioitu Ford Mondeo. Eikö olisi kannattanut ostaa oikea Jaguar eli S-typestä ylöspäin. Lisäksi tuo X-type on niin nousukasmainen malli, mitä koskaan Jaguarilla on ollutkaan. Itsellä on ollut XJ- ja XK-type, nyt on tuo S-type 4.2 V8.

        olet minua neuvomaan. ostin x-typen ja se on minun päätökseni. ja tiedoksi sinä "mina-provo" niin olen jo tehnyt sinusta valituksen. he tietävät kuka olet, olet kuulemma ennekin kirjotellut tänne noita päähänpistojasi. saas nähdä, mitä sinulle tekevät... en malta odottaa päätöstä!!!!!!>:)

        taidat vaan olla kateellinen, kun sinulla ei ole varaa kuin ladaan... ja suku on joku juopposuku, ja ainoa jolla on auto, on sinä sinulla on joku hemmetin lada 110, sekin on varastettu koska sinulla ei ole varaa ostaa. heheheheheheeeehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe. pikaista mielenvikataudista paranemista.

        hah


      • kokemusta on
        mina kirjoitti:

        olet minua neuvomaan. ostin x-typen ja se on minun päätökseni. ja tiedoksi sinä "mina-provo" niin olen jo tehnyt sinusta valituksen. he tietävät kuka olet, olet kuulemma ennekin kirjotellut tänne noita päähänpistojasi. saas nähdä, mitä sinulle tekevät... en malta odottaa päätöstä!!!!!!>:)

        taidat vaan olla kateellinen, kun sinulla ei ole varaa kuin ladaan... ja suku on joku juopposuku, ja ainoa jolla on auto, on sinä sinulla on joku hemmetin lada 110, sekin on varastettu koska sinulla ei ole varaa ostaa. heheheheheheeeehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe. pikaista mielenvikataudista paranemista.

        hah

        Ei kannata välittää noista provoista, antaa niiden elää omaa elämäänsä, ei ne sitten jaksa enään provota, kun huomaavat ettei heidän jutuista välitetä. Itsekin olen kysellyt samanlaisista asioista, kuin sinä, mutta en ole lähtenyt mukaan. Kyllä ne pennut sitten rauhoittuu, kun huomaavat ettei heidän jutuistaan oteta pulttia.



        Ps. Oletkos nyt ihan vielä 19v, kirjoitustaidoistasi päätellen? Nyt syyllistyitte itse provoamiseen, joten ei kannata valittaa, koska itse "ruokit" näitä provoja.


      • Mondeota
        Jaguar S-type 4.2 V8 kirjoitti:

        Jagen merkillä varustettu naamioitu Ford Mondeo. Eikö olisi kannattanut ostaa oikea Jaguar eli S-typestä ylöspäin. Lisäksi tuo X-type on niin nousukasmainen malli, mitä koskaan Jaguarilla on ollutkaan. Itsellä on ollut XJ- ja XK-type, nyt on tuo S-type 4.2 V8.

        Vaan Kromi-Taunuksen.


      • mina
        Mondeota kirjoitti:

        Vaan Kromi-Taunuksen.

        sinä tiedät että olenko 15 vai 19. 19 tietysti. olen rehellinen persoona ja en kyllä valehtelisi iästäni!


    • mina

      provot siihen paikkaan kun heti vähänkin uhkailin. hahh hahhah. pelkuri.

      • mina

        Kun tuli mun toisella persoonalla paskat housuun. Olen niin raukka, mutta toinen minani tuli kritisoimaan hiukan. Olen nyt persaukinen, koska kaikki viimeset rahani meni siihen Jaguarin floppimalliin, olen katsokaas niin nousukas, että täyty hankkia vähän statusta ja voin mieltäni pönkittää sillä nousukasmallin(X-type) Jaguarilla. Nyt voin taas näytellä rikasta, jospa saisin miehen sen avulla. Voi voi, kun se kuluttaa paljon ja bensiinin hinta on niin korkea, apuva apuva.


      • mina
        mina kirjoitti:

        Kun tuli mun toisella persoonalla paskat housuun. Olen niin raukka, mutta toinen minani tuli kritisoimaan hiukan. Olen nyt persaukinen, koska kaikki viimeset rahani meni siihen Jaguarin floppimalliin, olen katsokaas niin nousukas, että täyty hankkia vähän statusta ja voin mieltäni pönkittää sillä nousukasmallin(X-type) Jaguarilla. Nyt voin taas näytellä rikasta, jospa saisin miehen sen avulla. Voi voi, kun se kuluttaa paljon ja bensiinin hinta on niin korkea, apuva apuva.

        yritys, mina-provo. älä luulekkaan et sä voisit tolla manipuloida mua. hahhah! oikein kunnon naurut saan, kun luen noita sun kateellisia viestejäs..!!!! oot vaan kateellinen kun asut jossain paskasta tehdyssä läävässä, etkä tiedä muita automerkkejä kun lada. ainiin, mjun ansiosta tiedät että jaguar-merkkinen autokin on olemassa. ihme että ne huoli tommosen loisen sinne kirjastoon kirjottelemaan noita provo-viestejä. hahhaa.


      • mina 2
        mina kirjoitti:

        yritys, mina-provo. älä luulekkaan et sä voisit tolla manipuloida mua. hahhah! oikein kunnon naurut saan, kun luen noita sun kateellisia viestejäs..!!!! oot vaan kateellinen kun asut jossain paskasta tehdyssä läävässä, etkä tiedä muita automerkkejä kun lada. ainiin, mjun ansiosta tiedät että jaguar-merkkinen autokin on olemassa. ihme että ne huoli tommosen loisen sinne kirjastoon kirjottelemaan noita provo-viestejä. hahhaa.

        Jos se sun mielestä on paskasta tehty läävä. Eikä täällä näy Paljoa Ladoja, ne on siellä sun asuinpaikassa, täällä ei kukaan edes huolisi kakkosautoksikaan Ladaa. Ei täällä tarvitse olla kenenkään kateellinen toisen autolle, koska todennäköisesti, jos naapuri haluaa samanlaisen auton, niin se sen myös ostaa. Elintaso on täällä Espoon Westendissä aika korkea, joten kateellisuus on aika matalalla.


      • mina
        mina 2 kirjoitti:

        Jos se sun mielestä on paskasta tehty läävä. Eikä täällä näy Paljoa Ladoja, ne on siellä sun asuinpaikassa, täällä ei kukaan edes huolisi kakkosautoksikaan Ladaa. Ei täällä tarvitse olla kenenkään kateellinen toisen autolle, koska todennäköisesti, jos naapuri haluaa samanlaisen auton, niin se sen myös ostaa. Elintaso on täällä Espoon Westendissä aika korkea, joten kateellisuus on aika matalalla.

        hahhah. heti muuttui ääni kellossa.miten sitten selität nuo aikaisemmat viestit? et mitenkään. hei hei.
        se on voi voi, kun ei ole rahaa eikä autoa. puhun nyt sinusta.


    • blackmagictiger

      miksei sopis sulle. sun kannattaa käydä jagge-mazda liikkeessä testaamassa jaggea ja kattoo miten paljon se kuluttaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      134
      2112
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      375
      1568
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1176
    4. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      108
      982
    5. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      969
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      92
      943
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      55
      928
    8. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      20
      864
    9. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      858
    10. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      111
      808
    Aihe