älkää murhatko lapsianne

suude

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET MURHATKO LASTANNE SITÄ PITÄÄ AJATELLA SEURAUKSIA ENNEN KUIN HYPPÄÄ SÄNKYYN
JA JOS LAPSI ON SEN TULOS SIITÄ PITÄÄ OTTAA
VASTUU JA JOS EI ITSE PYSTY NIIN MONI LAPSETON PERHE KYLLÄ HALUAA OTTAA VASTUUN
ITSE OLEN AINA OLLUT ABORTTIA VASTAAN JA OLEN SAANUT KAKSI IHANAA LASTA ENNEN SITÄ OIKEAA RAKKAUDEN HEDELMÄÄ VAIKKA MINULLE TARJOTTIIN
RAHAA ETTÄ TEKISIN ABORTIN NIIN VALITSIN MIELUMMIN LAPSEN JOTA EI VOI RAHALLA KORVATA
JUMALAKIN SANOO ÄLÄ TAPA JA SE ON MURHA JA SIITTÄ SAA TUOMION EI TÄÄLLÄ VAAN SIELLÄ MIHIN MENEMME TÄMÄN ELÄMÄN JÄLKEEN.ETSIKÄÄ JEESUSTA!

57

2756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luucika

Onko pakko huutaa?
      Isot kirjaimet vievät asialtasi pohjan ja saavat sinut näyttämään yksinkertaiselta ja lapselliselta, kun et edes tajua, miten internetin keskustelupalstalla käyttäydytään.

• suude

VOI EI SE MUA HAITTAA MILTÄ NÄYTÄN,TUNNUN TAI OSAANKO KÄYTTÄYTYÄ JOS VAIN TOTUUS MENEE ETEENPÄIN JA TOTUUDEN SANAT ON HULLUTUSTA NIILLE JOTKA PIMEYDESSÄ VAELTAVAT

• Luucika
        suude kirjoitti:

VOI EI SE MUA HAITTAA MILTÄ NÄYTÄN,TUNNUN TAI OSAANKO KÄYTTÄYTYÄ JOS VAIN TOTUUS MENEE ETEENPÄIN JA TOTUUDEN SANAT ON HULLUTUSTA NIILLE JOTKA PIMEYDESSÄ VAELTAVAT

Kun kerran tiedät, että puheesi on hullutusta meille, niin miksi tulet tänne valistamaan?

• ihana...

ihminen olet...

"VAIKKA MINULLE TARJOTTIIN
      RAHAA ETTÄ TEKISIN ABORTIN NIIN VALITSIN "
      Oi kun kaunis teko...

OLISKOHAN KANNATTANUT KÄYDÄ KOULUT LOPPUUN ENNEN KU SIKIÄT JA OPPIA MITEN KIRJOITETAAN KÄYTETÄÄN PILKKUA JA PISTEITÄ JOTTA SAADAAN EDELLYTYKSET TULTUA YMMÄRRETYKSI NO OOT SENTÄÄN PUKANNU 2 LASTA MAAILMAAN TOIVON MUKAAN HE EDES KÄYVÄT KOULUNSA LOPPUUNA JA PELAAVAT MYÖS OHELLA JALKAPALLOA

• Saara

sanat suustani :DD

• joku jota ei kiinnosta

Mutta jos ei muuta keksi kuin arvostella toisten pilkkuja tai pisteitä niin ei kannata vaivautua kirjottamaan.Teet itsestäsi vain naurettavan.

• suude

kyllä siinä on suuren kiusauksen edessä ottaako 20.000e vai ei mutta jokainen valitsee itse ja olen iloinen etten ainakaan tähän syntiin langennut vaikka kaikenlaisia muita on tullut tehtyä kukaan ei ole synnitön vain jeesus oli ja hänet on hyvä löytää täällä ajassa niin saa synnit anteeksi ja aloittaa uuden elämän hänessä

ennen lapsiani kerkesin käydä montakin koulua loppuun ja kyllä sinäkin jotain ymmärsit kun kirjoitit kaikki 3 lastani ovat aivan ihania

• en usko
        suude kirjoitti:

kyllä siinä on suuren kiusauksen edessä ottaako 20.000e vai ei mutta jokainen valitsee itse ja olen iloinen etten ainakaan tähän syntiin langennut vaikka kaikenlaisia muita on tullut tehtyä kukaan ei ole synnitön vain jeesus oli ja hänet on hyvä löytää täällä ajassa niin saa synnit anteeksi ja aloittaa uuden elämän hänessä

ennen lapsiani kerkesin käydä montakin koulua loppuun ja kyllä sinäkin jotain ymmärsit kun kirjoitit kaikki 3 lastani ovat aivan ihania

se on nyt valittaa jos kaduttaa kun ei ottanu 20.000
        egee.Sori vaan mutta katumus paistaa läpi.

• suude
        en usko kirjoitti:

se on nyt valittaa jos kaduttaa kun ei ottanu 20.000
        egee.Sori vaan mutta katumus paistaa läpi.

ei se oo ainut mistä oon luopunut on niitä isompiakin mutta ei kaduta tätä elämää ei voi rahalla eikä tavaralla korvata

• ................

ÄLÄ KIRJOITA KOKO TEKSTIÄ HUUTAMALLA! Lisäksi pilkut ja pisteet helpottavat lukemista. Toinen asia jonka haluan mainita on, jokainen vastatkoon omistaan. Missä on sinun lähimmäisen rakkaus, kun helvetillä uhkailet. Missä on sinun myötätuntosi "syntisiä" kohtaan?

• suude

SE ON SENVERRAN VAKAVA ASIA ETTÄ SEN VOI HUUTAA
        JA JOKAINEN KYLLÄ VASTAA KERRAN KAIKISTA TEOISTAAN ENKÄ MINÄ TUOMITSE KETÄÄN VAAN JUMALA
        EIKÄ SIINÄ KENENKÄÄN MYÖTÄTUNTO AUTA MUTTA KUN OTTAA JEESUKSEN SYDÄMMEENSÄ NIIN SAA SYNNIT ANTEEKSI JA MURHA ON SYNTI JA JOS ON MURHAN JO TEHNYT TIETÄMÄTTÄ MIKÄ ON OIKEIN SAA SIITTÄ VAPAUTUKSEN JA IHANA RAUHA LASKEUTUU SISIMPÄÄN JA VOI SITTEN TAIVAASSA TAVATA LAPSENSA

• edellinen
        suude kirjoitti:

SE ON SENVERRAN VAKAVA ASIA ETTÄ SEN VOI HUUTAA
        JA JOKAINEN KYLLÄ VASTAA KERRAN KAIKISTA TEOISTAAN ENKÄ MINÄ TUOMITSE KETÄÄN VAAN JUMALA
        EIKÄ SIINÄ KENENKÄÄN MYÖTÄTUNTO AUTA MUTTA KUN OTTAA JEESUKSEN SYDÄMMEENSÄ NIIN SAA SYNNIT ANTEEKSI JA MURHA ON SYNTI JA JOS ON MURHAN JO TEHNYT TIETÄMÄTTÄ MIKÄ ON OIKEIN SAA SIITTÄ VAPAUTUKSEN JA IHANA RAUHA LASKEUTUU SISIMPÄÄN JA VOI SITTEN TAIVAASSA TAVATA LAPSENSA

No huuda jos huudatuttaa, mutta käytä hyvä ihminen edes pisteitä ja pilkkuja. Selkeämmät lauseet helpottavat lukemista, eivätkä anna sinusta niin mielipuolista kuvaa. Juuri sen takia tuskin moni ottaa sinua todesta! Etkö ymmärrä miten huonon kuvan sinun asioiden laidasta tuollainen teksti antaa. Minulle tuli ainakin heti mieleen, ettei kaikki marmorikuulat ole tallessa. Pysy asiasi tiellä ja sille uskollisena, mutta paranna tekstin laatua...

• raiskaajalle ?

Sitäkö halua, että katsoisin raiskaajani kasvonpiirteitä lapsessani lopunelämää ?
      Olet kova ihminen. Ei kiitos.

• Lapselle kostat

Ei se ole lapsen vika että isä on raiskaaja.
        Vai oletko näitä ihme hyypiöitä jonka mielestä pojat maksavat isänsä teot.

• Surusilmä
        Lapselle kostat kirjoitti:

Ei se ole lapsen vika että isä on raiskaaja.
        Vai oletko näitä ihme hyypiöitä jonka mielestä pojat maksavat isänsä teot.

Naisenko vika, jos hänet RAISKATAAN, naisellekko se pitää KOSTAA?! Huomaa että on miehen viesti. Ja armottoman typerän sellaisen. Tai sitten armottoman typerän naisen, jota ei ole raiskattu. HÄPEÄ!!!!!

Sitäpaitsi, mikä "lapsi" se siinä vaiheessa on, pelkkä solumyökky, jossa alkaa virtaamaan myöskin sen SAIRAAN ÄIJÄN veri(ja geenit). itse en voisi KATSOAKKAAN sellaiseen lapseen päin, jossa näkisen sen SAIRAAN ELUKAN piirteitä, joka TUHOSI ELÄMÄNI. Siinä vaiheessa lasta katsoessani tuntisin vain SYVÄÄKIN SYVEMPÄÄ VIHAA.

PERKELE!

• suude

jokaisella on oikeus syntyä tänne oli saanut alkunsa miten hyvänsä ja jokaisella on tarkoitus
        ja jumala rakastaa kaikkia jos se tekee ihmisestä kovan kun noudattaa jumalan käskyjä niin se on hyvä vaan pysyypä synti loitolla

• ris-ta
        suude kirjoitti:

jokaisella on oikeus syntyä tänne oli saanut alkunsa miten hyvänsä ja jokaisella on tarkoitus
        ja jumala rakastaa kaikkia jos se tekee ihmisestä kovan kun noudattaa jumalan käskyjä niin se on hyvä vaan pysyypä synti loitolla

Jokaisella on oikeus syntyä, vaikka se olisi saanut alkunsa synnistä, yhdestä pahimmista synneistä mitä maailmassa on! Jokaisella on tarkoitus. Ahaa, mielestäsi raiskaus on siis oikein, Jumala sen on määrännyt että mies raiskaa naisen, ja tarkoituksena siitä on lapsi, lapsi jota nainen luultavasti vihaa. Onneksi sinä et päätä suomen lakia, näet asian aika mustavalkoisena. Kuvittelet, että kaikki korjautuu sillä ettei tee sitä aborttia.

• Raiskaajalle
        Surusilmä kirjoitti:

Naisenko vika, jos hänet RAISKATAAN, naisellekko se pitää KOSTAA?! Huomaa että on miehen viesti. Ja armottoman typerän sellaisen. Tai sitten armottoman typerän naisen, jota ei ole raiskattu. HÄPEÄ!!!!!

Sitäpaitsi, mikä "lapsi" se siinä vaiheessa on, pelkkä solumyökky, jossa alkaa virtaamaan myöskin sen SAIRAAN ÄIJÄN veri(ja geenit). itse en voisi KATSOAKKAAN sellaiseen lapseen päin, jossa näkisen sen SAIRAAN ELUKAN piirteitä, joka TUHOSI ELÄMÄNI. Siinä vaiheessa lasta katsoessani tuntisin vain SYVÄÄKIN SYVEMPÄÄ VIHAA.

PERKELE!

Ei viattomalle lapselle.
        Mikä on vaikeeta?

• Vihaaaaaa
        ris-ta kirjoitti:

Jokaisella on oikeus syntyä, vaikka se olisi saanut alkunsa synnistä, yhdestä pahimmista synneistä mitä maailmassa on! Jokaisella on tarkoitus. Ahaa, mielestäsi raiskaus on siis oikein, Jumala sen on määrännyt että mies raiskaa naisen, ja tarkoituksena siitä on lapsi, lapsi jota nainen luultavasti vihaa. Onneksi sinä et päätä suomen lakia, näet asian aika mustavalkoisena. Kuvittelet, että kaikki korjautuu sillä ettei tee sitä aborttia.

Niin paljon sitä lasta niin antaa sen adoptoitavaksi.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Raiskaajalle kirjoitti:

Ei viattomalle lapselle.
        Mikä on vaikeeta?

Kosta ja kosta. LUULETKO ETTÄ RAISKATULLA ON VOIMAA TEHDÄ/AJATELLA MUUTA KUIN OMAA SELVIYTYMISTÄ? Ja miten pienikokoinen naishenkilö edes voi kostaa sairaalle naisiavihaavalle äijälle/äijille?!?! Se että on raiskauksessa saatettu niin KUVOTTAVALLA tavalla raskaaksi, ja haluaa sen "lapsen"(niinkuin sinä kutsut), eli törkeän rikoksen jälkiseuraumuksen abortoida, ei ole mitään KOSTAMISTA kenellekkään. Jos 6henkinen äijä joukko raiskaa 16-vuotiaan tytön, kehtaatko mennä lässyttämään tytölle tota PASKAA??? Juuri tuollaisille ihmisille pitäisi käydä niin,ETTÄ TAJUAISIVAT MISTÄ PUHUVAT!!!!!! Mutta taisi viestisi olla SAIRAS PROVO. MENE PIKAISESTI HOITOON, EN YMMÄRRÄ MITÄ TYYDYTYSTÄ SAAT. ÄITISI OLISI PITÄNYT TEHDÄ ABORTTI.

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Vihaaaaaa kirjoitti:

jA SAMA SAIRAS IDIOOTTI TÄÄLLÄKIN HUUTELEE!

• Ei hyväksy
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

Kosta ja kosta. LUULETKO ETTÄ RAISKATULLA ON VOIMAA TEHDÄ/AJATELLA MUUTA KUIN OMAA SELVIYTYMISTÄ? Ja miten pienikokoinen naishenkilö edes voi kostaa sairaalle naisiavihaavalle äijälle/äijille?!?! Se että on raiskauksessa saatettu niin KUVOTTAVALLA tavalla raskaaksi, ja haluaa sen "lapsen"(niinkuin sinä kutsut), eli törkeän rikoksen jälkiseuraumuksen abortoida, ei ole mitään KOSTAMISTA kenellekkään. Jos 6henkinen äijä joukko raiskaa 16-vuotiaan tytön, kehtaatko mennä lässyttämään tytölle tota PASKAA??? Juuri tuollaisille ihmisille pitäisi käydä niin,ETTÄ TAJUAISIVAT MISTÄ PUHUVAT!!!!!! Mutta taisi viestisi olla SAIRAS PROVO. MENE PIKAISESTI HOITOON, EN YMMÄRRÄ MITÄ TYYDYTYSTÄ SAAT. ÄITISI OLISI PITÄNYT TEHDÄ ABORTTI.

Aborttia, mutta sinun elämä on sinun elämä.

• ris-ta
        Vihaaaaaa kirjoitti:

Niin, synnytän raiskaajani lapsen ja iloisena annan sen adoptioon, niin no, olenhan nyt tehnyt päivän hyvän työn synnyttäessäni tuon lapsen, Jumalan tahtohan se oli. Te ehkä voisitte sen tehdä, minä en TODELLAKAAN.

• ris-ta

Kyllä tuon viestin huomaa ihan vaikkei kirjoittaisi isoilla kirjaimilla. Sinä et tehnyt aborttia, sinä et murhaisia lastasi, sinä et sitä, sinä et tätä. En pidä aborttia murhana. Tästä johtuen en tunne tehneeni pahaa. Itse olet aina ollut aborttia vastaan, minä itse olen aina ollut abortin puolella. Mielipiteet kullakin.

• suude

asioilla on aina kaksi puolta hyvä ja paha
        hyvä tulee isältä jumalalta joku rakastaa jokaista luotua ja haluaa pelastaa jokaisen ja paha tulee saatanalta joka haluaa tuhota kaiken
        vaikka itsekkään en aina ole ollut uskossa niin aina olen sen tiennyt että abortti on murha
        nyt kun jeesus on sydämmessä haluaa osoittaa oikeaa tietä niille jotka saatana on vienyt eksyksiin ja jeesus antaa sinulle tekosi anteeksi kun otat hänet sydämmeesi ja tunnustat syntisi siittä alkaa uusi elämä

• ris-ta
        suude kirjoitti:

asioilla on aina kaksi puolta hyvä ja paha
        hyvä tulee isältä jumalalta joku rakastaa jokaista luotua ja haluaa pelastaa jokaisen ja paha tulee saatanalta joka haluaa tuhota kaiken
        vaikka itsekkään en aina ole ollut uskossa niin aina olen sen tiennyt että abortti on murha
        nyt kun jeesus on sydämmessä haluaa osoittaa oikeaa tietä niille jotka saatana on vienyt eksyksiin ja jeesus antaa sinulle tekosi anteeksi kun otat hänet sydämmeesi ja tunnustat syntisi siittä alkaa uusi elämä

En ole mikään maailman uskovaisin ihminen, enkä tee Jumalan tahtojen mukaan, mutta siltikin "luotan" Jumalan hyvyyteen. En osaa oikein selittää. Sanot, että olet aina TIENNYT että abortti on murha. Minäpä sanon että MINÄ OLEN AINA TIENNYT, että abortti ei ole murha. Se on mielipide, ihmisillä on asioista eri mielipiteitä. Miksi synnyttäisin, koska en erityisemmin pidä lapsista, enkä halua lapsia. Siksi, että sinulle tulisi hyvä mieli? En usko sinunkaan olevan synnitön.

• isä alle 30vee

se kuitenkin ole jokaisen oma päätös,tekeekö abortin
      vai ei.Tuskin on kenenkään asia moralisoida toisen tekemisiä,kuitenkaan täällä ei olla toisia miellyttämässä omilla teoilla.
      Ehkäpä se on jonkun mielestä syntiä,mutta joku mainitsi raiskauksessa alkunsa saaneen lapsen,kuka ei hyväksyisi aborttia siinä tilanteessa?
      Tietenkin"miksi annoit raiskata itsesi?",onhan näitäkin kommentteja,eli jos siltä itsestä tuntuu niin tehkää abortti,sillä ei ole merkitystä mitä muut ajattelevat siitä.

• Isä yli 30 vee

Lapsenko vika se on, lapsellekko se pitää kostaa?

• Isä yli 30 vee

Se on kostettava, Isä siitä tuomion saa siitä raiskauksesta.

• Surusilmä
        Isä yli 30 vee kirjoitti:

Lapsenko vika se on, lapsellekko se pitää kostaa?

Naisenko vika, jos hänet RAISKATAAN, naisellekko se pitää KOSTAA?! Huomaa että on miehen viesti. Ja armottoman typerän sellaisen. HÄPEÄ!!!!!

• suude

kun on itse löytänyt totuuden haluaa valaista muitakin totuuteen koska saatana on läpensä kiero ja ei halua ydenkään löytävän jeesusta
        isät ovat muuten vastuussa myös abortista jumalan edessä samalla viivalla äitien kanssa
        koska siihen tekoonkin tarvitaan kaksi niin tuomionkin saa kaksi raiskauksessa alun saaneellakin on joku tarkoitus tässä elämässä

• suude
        Surusilmä kirjoitti:

Naisenko vika, jos hänet RAISKATAAN, naisellekko se pitää KOSTAA?! Huomaa että on miehen viesti. Ja armottoman typerän sellaisen. HÄPEÄ!!!!!

kaikille on armo tarjolla sen päättää ihan itse
        ottaako sen vastaan täälä ajassa se on hullutus mutta ajattele ikuisuuttasi siellä sitä ei enää saa vaikka haluaisikin
        ja se klimppi se on se mistä jumala sanoo että minä tunsin sinut jo ennen kuin sinua oli olemassakaan

• surusilmä
        suude kirjoitti:

kaikille on armo tarjolla sen päättää ihan itse
        ottaako sen vastaan täälä ajassa se on hullutus mutta ajattele ikuisuuttasi siellä sitä ei enää saa vaikka haluaisikin
        ja se klimppi se on se mistä jumala sanoo että minä tunsin sinut jo ennen kuin sinua oli olemassakaan

miten KEHTAAT lässyttää ja "pelotella" ihmisiä talläisessä asiassa, mene ittees!!!!!! HÄPEÄ, ET TIEDÄ MISTÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN JOTEN PIDÄ PÄÄSI KIINNI!!!!

• suude
        surusilmä kirjoitti:

miten KEHTAAT lässyttää ja "pelotella" ihmisiä talläisessä asiassa, mene ittees!!!!!! HÄPEÄ, ET TIEDÄ MISTÄÄN YHTÄÄN MITÄÄN JOTEN PIDÄ PÄÄSI KIINNI!!!!

en minä pelottele vaan kerron totuuden niinkuin
        jumala on sen sanonut
        enkä häpeä jeesustani joka minut on pelastanut ja antanut minunkin muut syntini anteeksi

mitä sinä tiedät? kun et tiedä tutuutta!

• Surusilmä
        suude kirjoitti:

en minä pelottele vaan kerron totuuden niinkuin
        jumala on sen sanonut
        enkä häpeä jeesustani joka minut on pelastanut ja antanut minunkin muut syntini anteeksi

mitä sinä tiedät? kun et tiedä tutuutta!

...yrität pelotella! Tiedän koska mulla on omat aivot. kuka edes uskoo jonkun aivopestyn hihhulin höpinöitä? sääli lapsiasi, mitä kaikkea kamalaa heille syötät... Uskisten lapsetkin alkavat uhkailemaan toisia lapsia jollain tulimerillä sun muilla. Tiedän että te nykyajan uskikset elätte jollain keskiajalla sääntöinenne ja uhkauksinenne. Tosiasia on että Jeesus oli hyvä ja ymmärtäväinen, oikeudenmukainen kaikkia kohtaan, rento ja varmasti huumorintajuinenkin nuorimies, eikä hän olisi ikimaailmassa tuominnut sellaisia asioita, joita te ahdasmieliset ja itsekkäät ihmiset tuomitsette. eli siis kaukana siitä millaisena te hänet kerrotte(keskiajalla on kerrottu). Mutta enivei, et tajua kumminkaan, eikä tämä ole Jeesus-palsta, joten häivy täältä kun et mistään mitään ymmärrä! :( En aio enää sinulle kommentoida. piste.

• suude
        Surusilmä kirjoitti:

...yrität pelotella! Tiedän koska mulla on omat aivot. kuka edes uskoo jonkun aivopestyn hihhulin höpinöitä? sääli lapsiasi, mitä kaikkea kamalaa heille syötät... Uskisten lapsetkin alkavat uhkailemaan toisia lapsia jollain tulimerillä sun muilla. Tiedän että te nykyajan uskikset elätte jollain keskiajalla sääntöinenne ja uhkauksinenne. Tosiasia on että Jeesus oli hyvä ja ymmärtäväinen, oikeudenmukainen kaikkia kohtaan, rento ja varmasti huumorintajuinenkin nuorimies, eikä hän olisi ikimaailmassa tuominnut sellaisia asioita, joita te ahdasmieliset ja itsekkäät ihmiset tuomitsette. eli siis kaukana siitä millaisena te hänet kerrotte(keskiajalla on kerrottu). Mutta enivei, et tajua kumminkaan, eikä tämä ole Jeesus-palsta, joten häivy täältä kun et mistään mitään ymmärrä! :( En aio enää sinulle kommentoida. piste.

kukaan ei oo meitä aivopessyt totuuden ymmärtää kun elää siinä eikä lapset ketään uhkaile vaan saavat tehdä valintansa itse jeesus on sama eilen, tänään ja huomenna ja jo yli 2000 vuotta sitten jeesuksen on hyvä olla joka palstalla myös sinun sydämmessä

• Lindaniina
        Isä yli 30 vee kirjoitti:

Se on kostettava, Isä siitä tuomion saa siitä raiskauksesta.

Voiskohan sen penskan tunkee synnytyksen jälkeen sille raiskaajaisälle, jos se vaikka raiskaisi senkin samointein?

• Tuollaisille
        Lindaniina kirjoitti:

Voiskohan sen penskan tunkee synnytyksen jälkeen sille raiskaajaisälle, jos se vaikka raiskaisi senkin samointein?

Ihmisille annetaan mahdollisuus lisääntyä.
        Olisipa oma äitisi tehnyt abortin.
        Säälin ajatusmaailmaasi.
        Mahtaa elämäsi olla köyhä ja katkera.

• Lindaniina
        Tuollaisille kirjoitti:

Ihmisille annetaan mahdollisuus lisääntyä.
        Olisipa oma äitisi tehnyt abortin.
        Säälin ajatusmaailmaasi.
        Mahtaa elämäsi olla köyhä ja katkera.

Huomattavasti sairaampaa on, että täällä ehdotetaan, että sen raiskatun naisen pitäisi synnyttää lapsi raiskaajalle. Oma viestini oli siihen verrattuna aivan asiallinen.

• kyllästyynyyt
        suude kirjoitti:

kun on itse löytänyt totuuden haluaa valaista muitakin totuuteen koska saatana on läpensä kiero ja ei halua ydenkään löytävän jeesusta
        isät ovat muuten vastuussa myös abortista jumalan edessä samalla viivalla äitien kanssa
        koska siihen tekoonkin tarvitaan kaksi niin tuomionkin saa kaksi raiskauksessa alun saaneellakin on joku tarkoitus tässä elämässä

Suude itsesi näin jälkikäteen vai liekö jo myöhäistä

• beip

::helppohan sun on sanoa,ku et oo ikinä joutunu aborttia tekee,ite oon 16v. ja mulle tehtiin 29pvä joulukuuta abortti.

• suude

tiesitkö totuudesta ennen tekoasi?
        olen aina tiennyt että abortti on syntiä (murha)
        ja vaikka itsekkin olen harjoittanut muuta syntiä kuin kyseistä on kaikki synti jumalaa vastaan niistä pääsee kun tulee uskoon ja ottaa jeesuksen asumaan sydämmeen ja saa rauhan aloittaa uuden elämän oikealla tiellä

• lucifer
        suude kirjoitti:

tiesitkö totuudesta ennen tekoasi?
        olen aina tiennyt että abortti on syntiä (murha)
        ja vaikka itsekkin olen harjoittanut muuta syntiä kuin kyseistä on kaikki synti jumalaa vastaan niistä pääsee kun tulee uskoon ja ottaa jeesuksen asumaan sydämmeen ja saa rauhan aloittaa uuden elämän oikealla tiellä

asiat vois laittaa niille kuuluville palstoille,eikä täällä hokee siitä jessestä joka lauseessa.
        Jotkut ei välttämättä halua uskoa taruolentoihin.

• hyi

Ymmärrän että tällä palstalla saa ilmaista oman mielipiteensä, mutta tuo menee jo liian pitkälle ja lapsellisuuden puolelle. Moni on tehnyt abortin ja on masentunut siitä ja monen on kerrassaan "pakko" tehdä abortti. Itse en abortista myöskään pidä , mutta on minulla sentään myötätuntoa ihmisiä kohtaan jotka sen ovat tehneet. Sinuna häpeäisin sanojasi. ja Jeesuksen sotkeminen tähän asiaan on mielestäni aika ylimääräistä ja eiköhän raamatussa myös sanota, että hän antaa meille meidän syntimme anteeksi. Sinuna etsisin jonkin uskonnollisen palstan jolla paasata, sillä luulen että monille naisille kommenttisi aiheuttaa paljon tuskaa, eikä auta päätöksessä juuri yhtään.

• suude

on hyvä kuulla totuus ennenkuin tekee väärin.
        ja moni miettii katkaisua kauvan ja sitten
        tuntee tulleensa petetyksi.
        kyllä ne synnit saa anteeksi kun tulee uskoon ja ottaa jeesuksen sydämmeen. ei muuten!

• hyi..
        suude kirjoitti:

on hyvä kuulla totuus ennenkuin tekee väärin.
        ja moni miettii katkaisua kauvan ja sitten
        tuntee tulleensa petetyksi.
        kyllä ne synnit saa anteeksi kun tulee uskoon ja ottaa jeesuksen sydämmeen. ei muuten!

luulenpa, että aika moni näistä ihmisistä on ottanut ns. Jeesuksen sydämeensä.. Ja sinuna tutkisin sitä raamattua vielä paremmin, kerran näin hartaasti alat uskoa julistamaan .. loukkaamalla muita ihmisiä ja tekemällä itsestäsi pellen. Sinuna todellakin miettisin kuinka pahasti toisian loukkaat, sillä eihän se jeesus varmaan sitäkään tahtoisi.

• kati8Qs

minulle sanottiin, etten ikinä voi tulla raskaaksi. nyt olen 13 raskausviikolla ja sain tietää vasta kaksi viikkoa sitten. minulle on normaalia, että kuukautiset jäävt pois kovan stressin vuoksi ja sitä minulla riitti. en ajatellutkaan olevani raskaana, sillä olihan väitettykin muuta. toisin kävi. nyt minulla ei ole muuta mahdollisuutta kuin tehdä abortti. oli pikkujoulut, oli uusi vuosi. tuli otettua alkoholia. ja lapsen kannalta ajateltuna on parempi, että käyn tekemässä abortin. kuvitelkaa, kuinka hankala hänen elämänsä tulisi olemaan sairaana. mahdollisesti sokeana tai kuurona. jos lääkärit ei voi luvata minulle sikiön olevan terve kaikin puolin, en voi pitää sitä.

• suude

niin kuullostaa tutulta
        mulla oli sama lähtötilanne ja jatkokin
        mutta lopetin heti kaiken kun kuulin raskaudestani. pelkäsin ja odotin mutta turhaan lapseni on ollut aivan ihana vaikka isää ei ole koskaan nähnytkään enkä mä sitä vihaa
        miten voisin hänhän on puolet minusta

• äiti

aborttia tehnyt ja toivon etten koskaan joudu tekemäänkään. Minulle oli itsestäänselvyys pitää lapsi, joka todettiin vammaiseksi jo raskausaikana. En olisi kyennyt häntä abortoimaan koska uskon että hänenkin elämällään on tarkoitus.

En silti pidä aborttia murhana ja on tilanteita joissa se on paras ratkaisu. Kuten juuri tuo raiskaus-tapaus. Mikäli siis nainen itse haluaa abortin, en ole varma mitä tekisin jos tuossa tilanteessa olisin.

Mutta yhden tapauksen tiedän, missä päätyisin tuohon ratkaisuun. Eli jos seuraavan raskauden todettaisiin vaarantavan henkeni. Oli sitten Jumalan tahto mikä hyvänsä, en vapaaehtoisesti suostuisi kuolemaan ja tekemään pienestä erityislapsestani orpoa. Hänellä on elämässään haasteita jo riittävästi muutenkin, äidin menetyksestä en usko olevan hänelle mitään hyötyä. Hän tarvitsee minut pitämään puoliaan ja tarjoamaan rakkautta. Tuskin hän koskaan tulisi ymmärtämään sitä että äiti valitsi mielummin kuoleman koska raskaudenkeskeytys olisi ollut syntiä (vaikka tulevalla lapsella ei olisi hengissäselviämismahdollisuuksia ollutkaan).

Mielummin sitten viimeisellä tuomiolla kärsin tästä synnistäni, jos tiedän sen avulla edes vähän helpottaneeni lapseni elämää.

• suude

jos tietäisemmekin meidän elämän suunnan ja pituuden mutta kun emme tiedä
        kuolema voi kohdata milloin vain
        selityksesi ei auta tuomiolla

• antaapa
        suude kirjoitti:

ne paljon sun siellä mielisairaalan suljetulla osastolla käyttää konetta. Muista ottaa kaikki napit, myös ne punaiset ja siniset!

• jesus christ is dead and st...
        suude kirjoitti:

sen viimeisen tuomion annat kun tunnut tietävän mikä
        tuomio kenellekin kuuluu????

• äiti
        suude kirjoitti:

olen valmis kärsimään tuomioni, jos Jumala (tai mikä sitten lieneekään) rikokseni rangaistuksen arvoiseksi näkee.

Rakkain asia minun elämässäni on kuitenkin tuo pieni lapsi ja hänen eteensä teen kaikkeni. Vaikka sitten abortin jos raskaus tekisi lapsestani orvon.

• jesus christ is dead and st...
        äiti kirjoitti:

olen valmis kärsimään tuomioni, jos Jumala (tai mikä sitten lieneekään) rikokseni rangaistuksen arvoiseksi näkee.

Rakkain asia minun elämässäni on kuitenkin tuo pieni lapsi ja hänen eteensä teen kaikkeni. Vaikka sitten abortin jos raskaus tekisi lapsestani orvon.

olen sitä mieltä,että vastaat teoistasi vain itsellesi.Kukaan muu ei ole oikeutettu sinua tuomitsemaan.

• Saara

Ei täällä kukaan lapsiaan murhaa. Jokunen satunnainen tapaus, se onkin suuri otsikko iltapäivälehdessä. Nuku siis yösi rauhassa.

• Bais_

No tota joo... Ensinnäkin mä tulin raskaaksi, vaikka käytin ehkäisyä. Eli olin kyllä yrittänyt poissulkea sen mahdollisuuden, että tulisin tahtomattani raskaaksi. Niin kuitenkin kävi ja olin 10-viikolla raskaana viime Torstaina, kun mulle tehtiin kaavinta. Mun mielestä on parempi ottaa se pois alkiona "mikä ei ole ihminen", kuin että se esim. huostaanotetaan tai muuta vastaavaa. Mulla ei ole valmiuksia tulla äidiksi. Ei järjen, rahallisen, en pystyisi takaamaan turvallista/vakaata elämää/kavatusta lapselleni. Minusta niin oli parempi, jos jumala mua haluaa ranakista niin siitä vain... Enköhän mä kärsi jo omas päässäni ihan tarpeeksi...

• tuleva äiti

olisin enemmän huolissani niistä monista lapsista joiden tämä suuden jumala antaa kärsiä ja kuolla nälkään ympäri maailmaa. mutta jos kaikilla on tarkoitus niin kai jumala sitten antaa ihmisten syntyä vain kärsimään ja kuolemaan... en paljon tuollaista olentoa voi kunnioittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe