siinäpä se..viikonloppuna tulipuhetta miehen kanssa seksistä siitä että hän jaksaa joka päivä pyöritellä tissejäni ja kopeloida jne...
olen siis tosi otettu tästä että mies niin paljon haluaa mua mutta välillä se menee siihen ettäen yksinkertaisesti jaksa sitä samaa joka päivä...ja sitten tulee sanottua pahastikkin kun ärsyttää,sitten jostain syystä kun saa olla näiltä tavoilta rauhassa hetken niin alkaa hirveesti tehdä mieli kaikkea varsinkin sponttaanisti,sitten mies on yllättynyt ja iloinen kun haluan taas. olen kyllä sanonut usein että kannattaa välillä antaa mun olla rauhassa koska se tuntuu kauheelta tuputtamiselta jokaiselle päivälle...sekavaa..
ja siis olen tosi otettu tosta ja kerron sen kyllä miehellekkin.
kyllähän munkin tekis mieli seksiä joka päivä mutta halut menee siinä kun mä stressaan mihin lapset laittaa siksi aikaa ja päikkäri ajat on menny jo kun mies tulee töistä kotiin.ja kylläon koitettu vessat ja suihkut sun muut pikaset paikat mutta pidemmän päälle siihen kyllästyy,ja kun yrittää lasten ohjelmien aikaan sängyssä ovi lukossa niin eiköhän sielä sitten paukuteta ovea ja kysellä mitä me tehdään...ja kun lapsia on kaksi alle 3v...
mietin vaan että onkohan tässä vaan pakko sitten odottaa että lapset vähän kasvaa että ei tarvii stressata sitä mitä ne tekee kun ollaan miehen kanssa "asioilla"...
me ollaan kylläalusta asti oltu tosi intohimoisia seksin suhteen ja ollaan vieläkin mutta jos ei hirveesti pysty tekemään sponttaanisti sitä niin siitä lähtee se tietty jännitys..
kokemuksia?mikä auttoi vai auttoiko mikään?
mieheni pettynyt minuun?
5
1364
Vastaukset
- ja osaatte puhua
niin ei syytä huoleen. Kun asioista pystyy keskustelemaan tai puhumaan muuten niiden oikeilla nimillä ja ,toinen ymmärtää niin yhteisiä hetkiä joko pitää järjestää tai sitten tosiaan tuollai pikaisesti suorittaa. Tulee sellainenkin aika myös lapsiperheissä, että sitä aikaakin löytyy...
- Miiskaa
Hoida jannulta jänne pois.Minulla vaimo aikansa panttaili ja kerrat väheni loppui lopulta kokonaan.Kävin vieraissa kun en enää runkata kehdannu.Mikä tuo nyt on ottaa vaikka suihin tai kinttaaseen jos toinen haluaa ja ite ei.Kyllä 5 minsaa riittää siihen hommaan kun sen taidolla tekee.Eikä se ole mikään parisuhde jos ei viittä vaivasta minuuttia ole kumppanille antaa.
- ...
...miettinyt, miksi vaimosi panttaa? Liikenikö sinulta hänen tyydyttämiseensä edes sitä viittä minuuttia? Oman vaimokkeeni ei tarvi pihdata, meidän parisuhteessa molemmat saavat ja nauttivat. Miehille riittää joskus viiden minuutin suikit ja tumputukset, nainen tarvii hieman enemmän, tilanteesta riippuen. Itse nautin ja kiihotun vaimokkeestani, kun näen hänenkin nauttivan minusta.
- vaimoke
synnytyksen jälkeen meni 2vk ekaan kertaan..
sen jälkeen on ollut seksiä noin 2-3kertaa viikossa,välillä kuitenkin voi käydä niin että kolmena päivänä 3-4kertaa/pv ja sitten viikko ilman...
tiedän tiedän..liiaan vähän..
yritän kyllä "ottaa itseäni niskasta kiinni" ja hoidella miestä useammin..- aika paljonkin
seksiä pienten lasten vanhemmiksi, mutta tietysti jos se tuntuu liian vähältä, niin ongelmallistahan se voi olla. Toivottavasti saatte omaa kahdenkeskistä aikaa järjestettyä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413928Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3573048Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt141978Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101685Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41129- 71974
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar42889Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23831- 70818
- 44794