Hei aattelin vaan että minkä laisia ne poissaolokohtaukset on?
Eikös ole ihan normaalia "haaveilua" kun tuijotin kerran tv:tä, mutta en ajatellut YHTÄÄN mitään. Yhtäkkiä sitten "havahduin" ja koitin muistella mikä mainos äsken oli tullut mutten muistanut.. Mietin vaan että eikös se oo ihan tavallista?
Ja joskus jos meen jostain valosasta pimeeseen tai pimeestä valosaan paikkaan nii meinaan pyörtyy.. siis tulee semmone olo että korvissa "kohisee" ja silmissä sumenee...
Ei varmaan liity tännee epilepsia keskusteluihin mut aattelin vaa kysästä...
Poissaolokohtauksista?
5
692
Vastaukset
- ---
Ei ole poissaolokohtaus. Tollanen on ihan tavallista.
- poissaolokohtauksissa
Mun poissaolokohtaukset on kai aika lyhyitä ja tuntuu kun oisin hetkeks nukahtanu tai jotain. Tosi outo olo sen jälkeen.. monesti saattaa väsyttää..
- sauvatar
poissaolokohtauksissa kirjoitti:
Mun poissaolokohtaukset on kai aika lyhyitä ja tuntuu kun oisin hetkeks nukahtanu tai jotain. Tosi outo olo sen jälkeen.. monesti saattaa väsyttää..
on, tulee " ajatuskatkos ".
- tikeria
minulla on itselläni on poissaolo epilepsia.minulla ei ole ollut kuin yksi kohtaus, mutta kun lääkäri selitti minulle kohtauksista niin se sanoi että saatan selittää vaikka kaverilleni jotain asiaa ja yhtäkkiä keskeyttää ja vain tuijotta ja yhtäkkiä jatkaa samaa lausetta.itse kuitenkin luulen että olen selittänyt asiaa putkeen koko ajan.
- sauvatar
tain jään tuijottamaan jotain ja joudun miettimään hetken mistä puhuttiin
ja joko saan siitä jutusta kiinni tai en.
Kaverit monesti auttaa, et juteltii näin,
ei ne mitään huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1764987Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993097Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2522947Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432882- 522501
- 271919
- 221737
- 341733
- 651709