Olen tätä jo joskus kysynyt, mutta silloin ei oikein kukaan osannut auttaa...
Eli minulla on The sims1 ja kaikki sen lisäosat, paitsi taikaa, joka on mennyt rikki. Sen jälkeen asensimme sitten uudestaan tuon sims1:n ja sen muut lisäosat (paitsi taikaa) ja peli toimi hyvin. Vähän ajan päästä ostimme vielä uudestaan taikalisäosan ja asensimme sen. Edeleen kaikki toimi. :) Sitten ostin Sims2:n ja asensin sen ja molemmat, sekä sims1 että sims2 toimivat hyvin. Mutta nyt jokin aika sitten, meillä meni tuo uusi taikaalevy sims1:ssä rikki (jälleen) ja poistimme taas sims1:n kokonaan, ja asensimme uudestaan ilman taikaalevyä. Mutta sen asennus ei enään toiminutkaan. Kauaa tätä en kerennyt suremaan, koska olin juuri saanut Yöelämäälisäosan, jonka sitten asensimme ja Sims2:n toimi hyvin.
Nyt sitten kokeiltuani monta kertaa, tuo sims1:n ei toimi edelleenkään ja olen jo kahdesti poistanut ja asentanut sen uudelleen, eikä lähde toimimaan. Eli se menee kyllä siihen valikkoon, mistä voi valita "Pelaa" "Asenna" "Muita simspelejä" jne ja valitsen sen "pelaa" ja simssini käynnistyy normaalisti, mutta heti kun se "odotus hommeli", jonka aikana musiikki soi jne (ennen kuin päästään varsinaiseen peliin) loppuu, niin simssini sammuu ja palaa työpöydälle, ilman mitään virheilmoituksia tms.
Missähän voisi olla vika?
Selitin nyt näin pitkästi, jos se, että sims1:ni ei enään toimi, johtuisi jostain aijemmin tekemistäni jutuista tms. :)
Sims1:ssä jtn häikkää...
4
275
Vastaukset
- Sedona
Oletko käyttänyt koodeja paljon jne? Saattaa johtua siitä.
Tai oletko ladannut paljon? Saattaa johtua tästäkin.
Oletko ladannut hackeja? Tosta voi johtua erityisemmin.
TAI täydellinen vastaus: Koneesi tehot eivät riitä. Tai koonestasi puuttuu jotain tarvittavaa. - Hra.Hakkarainen...
No.. Sims ykkönen pitää poistaa koko tietokoneesta elikkäs ohjauspaneelista poista ja sit poistat ne simssit ja asennnat uudelleen..
- melliex
Niin olen poistanutkin, ja olenhan jo silloin kauan sitten kun taikaalevy meni rikki joutunut poistamaan ja asentamaan sims1:ni uudestaan, ja on toiminut. Siksi ihmittelen, miksei nyt toimikkaan?
No olen jonkin verran käyttänyt koodeja sims1:ssä ja kaikki lataamani jutut olen poistanut siitä. Hackeja en ole koskaan kaivannutkaan. Eihän koneestani voi puuttua mitään, kun peli on ennekin toiminut, ja tehotkin riittävät, varsinkin kun on yksi lisäosa vähemmän (taikaa)
Voisiko muita syitä löytyä? (Kiitos kuitenkin ja edellisistä)
- GlitterRose
Kokeile ladata tämä SimsEraser virallisilta sivuilta: http://www.thesims.ea.com/us/index.html?menu=getcool&content=getcool/ eli käynnistät sen ohjelman ja sitten kun se on valmis kokeilet asentaa uudestaan.. (en ole kokeillut mutta jotkut sanovat että toimii)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113459Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218