Vähärauman ala-aste

apua

Kertokaa kokemuksia (omia, tai lasten)millainen koulu on?Opettajat?Onko koulukiusaamista?Olemme muuttamassa ja lapsemme on menossa kyseiseen kouluun, pelottaa vaan kun se on niin iso koulu.
Asiallisia vastauksia kiitos!!

13

2962

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äityli

yksi parhaimmista Porin ala-asteista.

• Minna-

Mua pelottaa enemmänkin itse äiti joka kyselee suomi24.fi palstalla ala-asteen opettajista ja koulukiusaamisesta. Kaikissa vähänkin isommissa kouluissa on koulukiusaamista, puhuttiin siitä tai ei. Ja eiköhän opettajat suoriudu tehtävistään ko. koulussa aivan hyvin jos vaan kaikki äitien kullannuput aukoisi niille päätään.

• just joo

Tällä palstallahan kysellään jos jonkin sorttista asiaa.Meitä ihmisiä kun on niin monenlaisia.Tuskin se maankaatojuttu on jos joku haluaa tästäkin asiasta kysyä.Ei kai siinä pahaa ole jos äiti lapsestaan välittää.Varmasti on ihan hyvä koulu kysessä.Joten Onnea vaan koulutaipaleelle.

• siellä ollut

on tosi hyvä koulu...koulukiusaamista nyt tai´taa ol joka koulus

• mahtava

Ja ihana koulu! Opettajat on mukavia ja koulukiusaamista todella vähän ja siihenkin puututaan heti. Itse sitä koulua käyneenä ja myöhemmin useasti siellä vierailleena voin vakuuttaa kuinka hyvä koulu on.

• kuulemma

Sirkka Vanhakartano oli aikanaan opettajana mutta taitaa olla jo eläkkeellä?

• 8494

Hyvä koulu ehdottomasti, oppilasmäärästä huolimatta.

• eretrerterrtet

Linkku-Veksa kävi useasti koulun porteilla 1970-luvulla, kun oltiin siellä välitunnilla. Rehtori Raimo "Foku" Forström tuli sitten kerran ajamaan Linkun sieltä pois. Muistan vielä, kun linkku huusi Fokulle suureen ääneen että "haista vittu"!

• isoonäytti

Linkku opetti biologiaa santalan mettäs.

• lekendaaristtouhuu

Linkku-Veksa taisi olla ainoa asia mikä monelle vähärauman koululaiselle jäi mieleen.
      Linkun kun näki niin ei voinut unohtaa.

• ehheheehhehe

No jäi muitakin, esim. "kikkerä", joka kelasi fillarilla ihan uskomattomia nopeuksia. Se tais asua jossain Viasveden suunnassa. Mut Linkku jäi mieleen ja heti nähtyään tajusi, että erossa pitää pysyä.

• Anonyymi

Veke oli paras bilsanmaikka mitä on nähty, jo ala-asteella kaikki tiesi miltä näyttää västäräkki väärinpäin kun veke näytti sukualbumistaan mistä vähä-raumalaiset on kotosin :D

• Anonyymi

Mikähän mies oli"Kikkerä"miehiään?
      Oli aina kiukkuinen ja nopea liikkeissään.
      Polki pyörään aivan karseella vauhdilla.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe