Mitä teki Jorma Huohvanainen?

Ringo

Mitä Jorma Huohvanainen teki ennen kuuluisaa piiritystään? Mikä oli syy miksi kytät ajoivat häntä takaa? Ryöstö, murha...Mikä (Google ei auttanut)?
Tiedän, että Huohvanainen linnoittautui Hirsalassa vuonna 1994 asuntoonsa ja ammuskeli poliiseja, jonka seurauksena oli se että poliisit joutuivat hänet ampumaan. Mutta hieman taustatietoa kaivattaisiin.

16

20084

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keikka-Eikka

      Huohvanainen teloitettiin ulos tullessaan palavasta talosta panssarivaunun pikkuisesta ikkuna-aukosta.

      • Ringo

        Miksi häntä piiritettiin? Mitä hän oli aiemmin tehnyt?


      • raw-arska

        Kun poliisit tekevät vain työtään niin heti yhteiskunnan "loiset" käyvät itkemään. Itse olen homannut saman työssäni vartija.(eikä missään linnassa kyllä kyllä-miehenä,jonka ainut ansio on vetää pannullinen kaffia päivässä)Vaan minut HÄLYTETÄÄN paikalle TOIMIMAAN! On siinä monasti mennyt häiriköltä pasmat sekaisin kun mut näkee,sit tulee itkut ja anteeksipyynnöt. Helppo on heikompia pelotella. Olette tienne valinneet,kestäkää SEURAUKSET


      • Keikka-Eikka
        raw-arska kirjoitti:

        Kun poliisit tekevät vain työtään niin heti yhteiskunnan "loiset" käyvät itkemään. Itse olen homannut saman työssäni vartija.(eikä missään linnassa kyllä kyllä-miehenä,jonka ainut ansio on vetää pannullinen kaffia päivässä)Vaan minut HÄLYTETÄÄN paikalle TOIMIMAAN! On siinä monasti mennyt häiriköltä pasmat sekaisin kun mut näkee,sit tulee itkut ja anteeksipyynnöt. Helppo on heikompia pelotella. Olette tienne valinneet,kestäkää SEURAUKSET

        Teollisuusvartia on halveksittu ammatti. Siihen toimeen hakeutuvat vain ne jotka eivät pääse poliisiksi eivätkä kelpaa vanginvartijaksi.


      • raw-arska
        Keikka-Eikka kirjoitti:

        Teollisuusvartia on halveksittu ammatti. Siihen toimeen hakeutuvat vain ne jotka eivät pääse poliisiksi eivätkä kelpaa vanginvartijaksi.

        provo, tollaiselta sosiaalitapaukselta. sä voi käsi ojossa pyöriä sossun luukulla ja homostella linnassa. Me VERONMAKSAJAT se maksetaan. Mun ammatti on ihan pääliköiden hommaa


      • olla totta

        Veksi, tämä viestiketju on yli 2vuotta vanha..no makunsa ajankäyttöön kullakin.


      • Sulo.S
        olla totta kirjoitti:

        Veksi, tämä viestiketju on yli 2vuotta vanha..no makunsa ajankäyttöön kullakin.

        Tyhmää nostaa vanhoja viestiketjuja ylös! No huvinsa kullakin!


      • nestori50

        Joo...Huohvanainen teloitettiin ilman oikeudenkäyntiä Hirsalassa. Oli tulossa konttaamalla palavasta huvilasta ulos kiväärinperä edellä, EI siis osoitellut ketään, halusi ehkä antautua?
        Poliisi ampui raakasti ns. susiluodeilla suoraan päähän, vaikka ohjeistus heillä AINA on ollut että jalkoihin tai alavartaloon. TÄYSIN SELVÄ TELOITUS rauhanajan Suomessa !!!


      • Hgtgghh
        Sulo.S kirjoitti:

        Tyhmää nostaa vanhoja viestiketjuja ylös! No huvinsa kullakin!

        Jos se on sinun mielestäs tyhmää, niin varmaan sua ärsyttää tämäkin.


    • Igor

      Huovanainen uhkasi tontille vahingossa ajanutta taxia aseella. Vieresessä huvilassa oli Siemens yhtiön Euroopan johtajien kokous ja Kirkkonummen poliisi epäili aluksi, että terroristit liikkeellä. Siitä lähti tuo vyyhti liikkeelle, joka päättyi ikävästi.

    • Anonyymi

      Tarviiko tollasta kysellä? Jorma oli Metsuri Huohvanaisen velipoika. Metsuri kuului Lepakkoliigaan (Bats) ja istuu jo toista elinkautistaan. Metsuri on tähän mennessä murhannut neljä ihmistä. Se on vasta viiskymppinen, niin vielä ehtii vaikka mitä.

      • Anonyymi

        Vapautuu n. 70-vuotiaana, ehtii vielä vaikka vähän lisää murhailemaan.
        Tietysti voi käydä niinkin, ettei pääse enää ikinä pois vankilasta.


    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe