Onko kenelläkään kokemusta betadine-voiteen käytöstä emättimen bakteeritulehduksen hoidossa? Luin tuotteen kuvauksen yliopiston apteekin sivuilta ja olen myös kuullut että on toiminut ko. tulehdusten hoidossa..
betadine-voide emätintulehdusten hoitoon
3
3407
Vastaukset
- (-)
Minulla on lokakuusta asti ollut hiiva (tuli antibioteista), joka sittemmin on levinnyt koko kehoon. Joulukuussa minulla oli myös bakteeritulehdus, mutta silloin kun en tiennyt Betadinestakaan mitään, käytin määrätyn Metronidazolin. Ja sen jälkeen se hiiva sitten levisikin koko kehoon (kielessä mm.) ja lisäksi sain ilmeisesti hermoperäisiä kipuja alapäähäni.
Vasta siinä vaiheessa kun olin noista haamukivuista kärsinyt jonkin aikaa sanoi joku että Betadine on auttanut häntä (hiivatulehduksessa ilmeisesti). Olen nyt käyttänyt sitä toista viikkoa aamuin, illoin, ja ainakin se vaaleus on kadonnut minkä näin jossain syvällä kun oikein levittelin itseäni. Eli siis ilmeisesti hiiva.
Saattaa siis auttaa hiivaan. Voi toki kokeilla auttaisiko bakteeriinkin. On se rutkasti hellävaraisempi aine kuin antibioottimyrkyt joiden takia itse en tiedä koska tulen enää täysin terveeksi.- betty
Miten olet käyttänyt tuota betadine voidetta? Itse sivelin sitä runsaasti minitamponiin ja laitoin yöksi. Tuntuu kyllä heti auttaneen hieman, tänään ei ole siis ollut tuoksuhaittoja eikä mitään vuotoakaan
- (-)
betty kirjoitti:
Miten olet käyttänyt tuota betadine voidetta? Itse sivelin sitä runsaasti minitamponiin ja laitoin yöksi. Tuntuu kyllä heti auttaneen hieman, tänään ei ole siis ollut tuoksuhaittoja eikä mitään vuotoakaan
sormin lääpin häpyhuuliin ja välillä työnnän/pyöräytän vaginaankin varmuuden vuoksi. Sen kun sitten vielä tietäisi että kauanko tätä kannattaa käyttää - no kun hiivavoiteita kehotetaan käyttämään väh. 2 viikkoa, niin kaippa sitten tätäkin saman ajan.
Kuulin juuri että olisi olemassa ihan varsinaisena emätinrasvanakin (itse olen käyttänyt sitä ihan tavallista vaan). En tiedä saako sitä reseptittä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222391
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4292213Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?981200Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?141013- 45859
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!16857Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34800Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109796Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.247760Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte167737