Kari Tapion keikat

Anniina

Tervehdys kaikille!
Tietääkö kukaan onko netissä missään nähtävillä kattavaa Kari Tapion keikkakalenteria ja jos on, niin millä sivulla? Olen itse katsonut keikat tähän saakka tanssinetin sivuilta, mutta sieltä keikkoja taitaa puuttua aika tavalla. Esim. juuri Vuokatin keikkaa ja laivakeikkoja ei ollut siellä näkyvillä. Kiitos vastauksesta jo etukäteen ja aurinkoista kevättä kaikille! :)

13

8722

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkan saanut

      Kari Tapio on Vikingin Gabriellalla

      • Anniina

        Joo, tuon tiesinkin, että Kari Tapio on 15.2. Viking Gabriellalla. Meinasin itsekin lähteä sinne, mutta en nyt sitten pääsekään, kun opiskelut estävät. Sen sijaan Isabellalla olin tammikuussa Karia katsomassa. Oli hyvä keikka ja väkeä paljon! :) Mutta olisi tosiaan hienoa, jos jostain voisi nähdä täydellisen keikkakalenterin. Hänellä kun ei ole mitään omia nettisivuja eikä hän sellaisia kai haluakaan.


    • kegänkanta

      Maestro Jalkanen konsertoi 25.2.06 Järvenpäässä ( muutama lippu myymättä)ja tietääkseni 11.3.06 Varkaudessa. Toukokuun 21. ja 22. päivä on esiintymässä laivalla (Viking Amorella tai Isabella) välillä Turku-Tukholma.Ks. Vikinglinen nettisivut. Harmittelen minäkin, ettei tanssipalvelimen sivut ole ihan ajan tasalla Karin osalta. Hyvää kevättä kaikille minunkin puolestani.

      • Viimeinen

        lippu meni tänne.


    • HeTeKa
      • Anniina

        Hei taas!
        Ja kiitokset myös HeTeKa:lle ja Kengänkannalle vastauksista! :) Tuon päivityspyynnön tanssinetin sivuille olenkin jo lähettänyt, niinkuin varmasti moni muukin. Ilmeisesti mitään muuta nettisivua, josta keikat voisi nähdä ei siis ole, joten täytyy kai sitten vain odotella, että ne Polar-artisteilla vaivautuvat päivittämään sivua. Toivotaan, että se tapahtuu pian! Viking Isabellalle toukokuussa olenkin menossa. :)


      • Kari fani
        Anniina kirjoitti:

        Hei taas!
        Ja kiitokset myös HeTeKa:lle ja Kengänkannalle vastauksista! :) Tuon päivityspyynnön tanssinetin sivuille olenkin jo lähettänyt, niinkuin varmasti moni muukin. Ilmeisesti mitään muuta nettisivua, josta keikat voisi nähdä ei siis ole, joten täytyy kai sitten vain odotella, että ne Polar-artisteilla vaivautuvat päivittämään sivua. Toivotaan, että se tapahtuu pian! Viking Isabellalle toukokuussa olenkin menossa. :)

        Olet menossa Karia katsoon Isabellalle toukokuussa mut tuletko mistäpäin suomeen???Lähetkö yksin? Mä kans olen aattellut jos lähtis.
        Olis kiva jutella myös ihmisen kanssa joka tykkä Kari Tapiosta.


      • Anniina
        Kari fani kirjoitti:

        Olet menossa Karia katsoon Isabellalle toukokuussa mut tuletko mistäpäin suomeen???Lähetkö yksin? Mä kans olen aattellut jos lähtis.
        Olis kiva jutella myös ihmisen kanssa joka tykkä Kari Tapiosta.

        Hei Kari fani!
        Olisiko sinulla mahdollisesti jokin sähköpostiosoite, johon voisin laittaa sinulle sähköpostia? Asun ja opiskelen tällä hetkellä Porissa, joten sieltä sitten olisin lähdössä Turkuun silloin toukokuussa. Uskon, että myös äitini lähtee mukaan! Pitää myös kovasti Kari Tapiosta. :) Mistä päin itse olet?


      • Kari fani
        Anniina kirjoitti:

        Hei Kari fani!
        Olisiko sinulla mahdollisesti jokin sähköpostiosoite, johon voisin laittaa sinulle sähköpostia? Asun ja opiskelen tällä hetkellä Porissa, joten sieltä sitten olisin lähdössä Turkuun silloin toukokuussa. Uskon, että myös äitini lähtee mukaan! Pitää myös kovasti Kari Tapiosta. :) Mistä päin itse olet?

        Kyllä mulla on sähköpostiosoite mutta en voi laittaa tänne joten?????
        Ai asut Porissa mun serkkunikin asuu siellä.
        Mitenkähän me saataisiin toisiimme yhteyden mietippä sä jos keksit???
        Meen Kariin katsoon ilmeisesti seuraavan kerran 2.3 Iskelmäravintola KOMEETTAA Tampereelle tai sitten aikaisemmin Ravintola Sirkukseen Hämeenlinnaan 23.2.06


      • Anniina
        Kari fani kirjoitti:

        Kyllä mulla on sähköpostiosoite mutta en voi laittaa tänne joten?????
        Ai asut Porissa mun serkkunikin asuu siellä.
        Mitenkähän me saataisiin toisiimme yhteyden mietippä sä jos keksit???
        Meen Kariin katsoon ilmeisesti seuraavan kerran 2.3 Iskelmäravintola KOMEETTAA Tampereelle tai sitten aikaisemmin Ravintola Sirkukseen Hämeenlinnaan 23.2.06

        Hei taas!
        Voit halutessasi laittaa minulle mailin osoitteeseen [email protected]. Se on vähän sellainen "epävirallinen" osoite, selitän sitten tarkemmin. :)


      • Kari fani
        Anniina kirjoitti:

        Hei taas!
        Voit halutessasi laittaa minulle mailin osoitteeseen [email protected]. Se on vähän sellainen "epävirallinen" osoite, selitän sitten tarkemmin. :)

        Joo kiitos kirjoitan kyllä sulle heti.
        Tiedän että Kari on 2.3.06 Tampereella Iskelmäravintola KOMEETASSA jonne olen ainakin menossa. Tule sinäkin???


      • Anniina
        Kari fani kirjoitti:

        Joo kiitos kirjoitan kyllä sulle heti.
        Tiedän että Kari on 2.3.06 Tampereella Iskelmäravintola KOMEETASSA jonne olen ainakin menossa. Tule sinäkin???

        Selvä, kirjoitellaan! :) Voisin kyllä hyvin lähteä ravintola Komeettaan Tampereelle silloin 2.3., sillä se kyllä käväisi minulla mielessä, että sinne kannattaisi mennä. Voin sitten ilmoitella tarkemmin vielä lähempänä! Huomasin tänään lehdestä, että perjantaina 17.2. Kari olisi Yyterin kylpylähotellissa Porissa. Oletko sinne tulossa? Serkkusihan asui Porissa. Itse olisin näillä näkymin menossa sinne. Sinne pääsee myös bussilla Kauppatorilta. Bussin numero on 30, lähtö klo 20.15 ja paluu klo 01.10. Liput on ennakkoon 15 euroa, mutta kai niitä oveltakin saa. Ajattelin vielä tässä viikolla soittaa hotelliin ja kysyä. :)


    • josku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe