Apua, en ole mikään käsityö ihminen, ja pojalla 6 v. olisi naamiaiset ensi viikolla. Kertokaa, mitä minä voisin esim. ommella niihin. Tai mistä sen ikäiset pojat tykkäisi? Olen ehdottanut merirosvo-juttua, mutta kun jollain muulla pojalla on suunnitteilla sama, niin sekään ei käy. Eikä poika taida oikein itsekään keksiä, muuta kuin SPIDERMAN asun (kääk), aivan liian vaikeaa minulle.
Kiitoksia vinkeistänne jo etukäteen :)
naamiaiset
4
458
Vastaukset
- Aikku
lelukaupoista saattaa löytyä valmiita naamiaspukuja. Miten ois supesmies puku? vaikka perus t-paitaan ompelee kiinni iso supermiehen merkki jonka ensin askartelet :) sitten jotkut housut ja kankaasta viitta :) vyö ja naamari.
- ei-ompelutaitoinen
Itse ostin 6 vuotiaalle pojalleni naamiaisasun Hyvästä Tuurista. Hinta 11.90. Siellä ainakin on myynnissä mm. palomiehen, poliisin, ritarin ja merirosvon asuja. Myös hämähäkkipukuja jotka sitten vähän kalliimpia. Jos mahdollista, käyppä kurkkaamassa jos löydätte jotain sopivaa. Yksi vaihtoehto itse tehdä olisi vaikka intiaanipuku. Se ei periaatteessa vaadi kuin kirjavan kankaan jonka leikkelee repalereunaiseksi ja tekee pääntien. Siihen sitten jonkinlainen nauha vyöksi. Kaupasta ostat inkkaripäähineeseen isoja erivärisiä sulkia ja ompelet ne päähinenauhaan. Naamaan vähän värillisiä viiruja. En itse ole mikään ompelija, mutta toivottavasti näistä oli edes jotain apua.
- huono käsitöissä
osta punaiset trikoot ja punainen poolo ja punainen kypäräpipo. kangasmaalilla/tussilla mustia raitoja ja spiderman on valmis. jos et löydä mistään valmista.
entä turtles? vihreät vaatteet ja kasvot vesiväreillä tai kasviväreillä vihreiksi ja aseet hahom mukaan.
entä tiikeri? keltaisiin housuihin häntä kiinni ja musta/keltainen paita päälle.
peikko on myös helppo. säkkikangasta ja häntä ja naama vähän sotketuksi. - yksi mielipide
Eihän sitä naamiaisiin tosiaan tarvita mitään "hienoja" naamiaisasuja. Pienellä mielikuvituksella saa niin hämähäkkimiehen kuin monia muitakin asuja, eikä tarvita ompelutaitoa. Eihän kaiken tarvitse olla niin "oikeannäköistä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249