Kuinka suuri limatulppa on ja kun se irtoaa, niin irtoaako se heti kokonaan ja voiko tulla ensin vaan vähän ja myöhemmin taas lisää? Tänään huomasin, et mulla tuli ihan pieni määrä ihan kirkasta tosi kiinteää limaa (mutta siis määrä oli tosi pieni). Eli olikohan se limatulppaa? Vai oliko jotain muuta? Valkovuodolta ei vaikuttanut, koska oli ihan kirkasta. Viikkoja nyt on 34, mut limatulpan irtoamisestaha synnytykseen voi mennä vaik muutama viikkokin...
limatulpasta
3
504
Vastaukset
- elokuun äiti
samanlaista jossain vaiheessa. Ei varmaan ollut mulla ainakaan limatulppaa, koska taisi olla kans samat ajakohdat. Se oli kai jotain valkovuodon tapasta tms. Limatulpan lima oli mulla ainakin sellaista läpikuultavan valkoista ja siinä vaiheessa ne kököt oli isompia. Mulla oli myös supistuksia jo sillon kun limpatulppa alkoi irrota.
- Marlo
perhevalmennuksessa puhuttiin asiasta ja sanottiin että limatulppa voi tulla monessa eri osassa jolloin sen helposti sekoittaa valkovuotoon. Eli kyseessä voi hyvinkin olla limatulppa.
- typykkä
Niin muistelinkin, et sellaista valmennuksessa puhuttiin. Ajattelin ettei se ainakaan valkovuotoo olis, kun oli tosiaan oikein sellainen kiinteä ja venyvä. Jos se nyt oli sitä limatulppaa, niin tuleeko sitä mulla lähiaikoina lisää vai voiko olla, et loput siitä tulee vaik vasta parin viikon päästä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073