paljonka teillä oli tai on painoa tullut puoleen väliin mennessä? tai koko raskauden aikana?
painosta?
15
1908
Vastaukset
- odottava mamma
puoleen väliin mennessä n. 3,5 kiloo
- typykkä (rv 34)
Eli tähän mennessä on 10 kiloo tullut...
- oli tullut
painoa puoliväliin mennessä noin 2 kg. Tosin painoindeksini ennen odotusta oli lievän ylipainon puolella eli muistaakseni 26-27. Siis mulla ei saisi kovin paljon paino noustakaan. Nyt (rv 24 2) paino on noussut 3-4 kiloa, riippuen päivästä ;-)
- Mamá
..neljä - viisi kiloa tullut nyt kun rv 24.
- tupla
painoa tullut nyt (21 1) n.4-5kg... mut kaksosia odotellaan...;)
- mennessä
3 kiloa, rv 31 tasan.
- -Täti Vihreä- (20+0)
painoa tullut vähän päälle kolme kiloa lisää...
- n22kg
eli runsaasti...
- painoa
En muista puoliväliä, enkä nyt jaksa hakee neuvolakorttia. ;)
Mutta nyt on rv 31 1 ja kiloja joku 8-9 tullu. Löhtö tosin alipainonen, ja nytlaskin painoindeksin ja oon normaali. :) Et ei kai tuo haittaa. - juytgb
BMI raskauden alussa 20,9...
- vielä...
rv 28 5 kg
pakkasilla jämähtäny toi liikunta niin varmaan tulee herkemmin painoa ja näillä viikoilla kun vaavi alkaa kasvaan...maha ainakin alkanut kasvaan- minä
Tällä hetkellä tullut noin 3,5 kiloa..painoindeksi ennen raskautta 19.04..Rasvaset ruuat, karkit ja suklaat sekä kahvin olen joutunut jättämään kokonaan pois huonojen olojen vuoksi, ei vaan tee mieli. Ihan hyvä tälläselle entiselle herkuttelijalle :D ja jostain kummasta tullu kävelyt raittiissa ilmassa intohimoksi, heti tuntuu pahalta jos ei pääse päivittäin.. Mutta eiköhän sitä painoa silti kerry ihan tarpeeks.
- kiloja
eli puoliväli just ohitettu ja kiloja tullu jo 5. alussa painoindeksi oli vähän päälle 19 (en muista nyt tarkkaan).
eipähän nuo kyllä vielä näy ku masussa ja tisseissä, joten en oo stressannu asialla. ehtii sitä sitten palautua.. - angel06
painoo oli ensimmäisellä neuvolakerralla 69.4kg, mutta lääkärissä kuukautta myöhemmin 4kiloo tippu..nyt rv19 4 ja paino ei ole noussu..65.4kg nyt..
- 20..
mulla oli lähtöpaino 49kg (160cm)paino hurahti loppujen lopuksi 70kg.tuntu että sitä vaan söi ja söi..ei juuri varmaan muuta osannutkaan tehdä.sain lähtöpainon takaisin kolmen ja puolen kuukauden kuluttua synnytyksestä,pelkällä ruokavalion muutoksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403691Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333264- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351758
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241559
- 281517
- 291489
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484