Niille, jotka ovat kiinnostuneita Barcelonassa asumisesta voin suositella nettisivuja www.barcelona-home.com. Sain itse sitä kautta töitä ja he esimerkiksi myös vuokraavat täysin kalustettuja asuntoja lyhyelle tai pitkälle ajalle.
Barcelonassa asuminen
4
973
Vastaukset
- Xina
Hei!
Osaatko sanoa saako näihin asuntoihin ottaa lemmikkejä mukaan (kissa)?
Olen kyllä asuntoja katsonut ja ehkä kaksiota haluaisin.
On vain vähän kalliita... sellaiset 1000€.
Vaikka en tiedä onko se nyt sitten Barcelonassa niin kallista :) - Mervi81
Olen tosi kiinnostunut muutamaan Barcaan... millainen hintataso vuokrissa? Samainen ongelma mulla, 2 kissaa mukana. Mites työt, saanko udella mitä työtä sait? Paikallinen palkkataso? Kiitos :)
- viva españa
hola,
laittakaapas mailia mulle tulemaan te joilla on aikomuksena barcelonaan muuttaa...:)
oon nimittäin itsekin sinne suuntaamassa, mitä pikemmin sitä parempi! olis vaan mukava kun löytäis suomalaisen kämppiksen! :)
ja kenenkään lemmikit ei haittaa, omani tosin eivät oo mukaan tulossa tähän matkaan..!
mutta postia saapi siis laittaa [email protected]
- voi elämän kevät
Mikä ongelma kissat muka on? Jos kerran olet Barceloonaan asti muuttamassa niin ei ole suuri ongelma luopua kissoista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882