Barcelonassa asuminen

anni

Niille, jotka ovat kiinnostuneita Barcelonassa asumisesta voin suositella nettisivuja www.barcelona-home.com. Sain itse sitä kautta töitä ja he esimerkiksi myös vuokraavat täysin kalustettuja asuntoja lyhyelle tai pitkälle ajalle.

4

1077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xina

Hei!
      Osaatko sanoa saako näihin asuntoihin ottaa lemmikkejä mukaan (kissa)?
      Olen kyllä asuntoja katsonut ja ehkä kaksiota haluaisin.
      On vain vähän kalliita... sellaiset 1000€.
      Vaikka en tiedä onko se nyt sitten Barcelonassa niin kallista :)

• Mervi81

Olen tosi kiinnostunut muutamaan Barcaan... millainen hintataso vuokrissa? Samainen ongelma mulla, 2 kissaa mukana. Mites työt, saanko udella mitä työtä sait? Paikallinen palkkataso? Kiitos :)

• viva españa

hola,

laittakaapas mailia mulle tulemaan te joilla on aikomuksena barcelonaan muuttaa...:)

oon nimittäin itsekin sinne suuntaamassa, mitä pikemmin sitä parempi! olis vaan mukava kun löytäis suomalaisen kämppiksen! :)
        ja kenenkään lemmikit ei haittaa, omani tosin eivät oo mukaan tulossa tähän matkaan..!

mutta postia saapi siis laittaa [email protected]

• voi elämän kevät

Mikä ongelma kissat muka on? Jos kerran olet Barceloonaan asti muuttamassa niin ei ole suuri ongelma luopua kissoista...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      23
      4774
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      139
      4585
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      51
      3689
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      75
      3350
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      6
      3067
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      42
      2837
    7. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2784
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      31
      2555
    9. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      86
      2482
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      23
      2480
    Aihe