Onko kyseinen vekotin hyvä perus navigaattori? Tarvitsen vain suomen/skandinavia kartat. Tärkeintä että opastus tulee suomen kielellä.Mistähän tuollaisen laitteen sais halvimmalla?
TomTom One
6
3344
Vastaukset
- täältä...
http://www.klc.fi/products.php?p=3a9659
Saksassa vajaat 340e,muttakun lasket postikulut
päälle ja mahd. takuu ym. ongelmat = ei kannata.- Nimetön
halvempi... kirjoitti:
http://www.pchouse.fi/cgi-bin/pchouse?sivu=3&tid=752&tr=119&tr1=129&tr2=345
Ostin Gigantista ja maksoi 380 euroa. Olen ollut tyytyväinen laitteeseen. Toimintoja on ihan riittävästi ja eiköhän tuo karttojen päivityskin onnistu vaikka siellä Gigantissa. Minulla on juuri tuo Skandinavia kartta.
- juha
Nimetön kirjoitti:
Ostin Gigantista ja maksoi 380 euroa. Olen ollut tyytyväinen laitteeseen. Toimintoja on ihan riittävästi ja eiköhän tuo karttojen päivityskin onnistu vaikka siellä Gigantissa. Minulla on juuri tuo Skandinavia kartta.
moi!
Aivan mahottoman hyvä laite on, ostin maahantuojalta suoraan vantaalta 389e muistaakseni noin 2 kk sitten, nyt mulla autossa jonka huomenna haen kiinteä navigointi ja tuo tomtomi jää mulla tarpeettomaksi. nopeimmalle nyt 300 euroa, ps on myös jätetty tänäänke pörssiin, numeron saat kepön nettisivuilta , mm autojen lisätarvikkeet - Tom00000
juha kirjoitti:
moi!
Aivan mahottoman hyvä laite on, ostin maahantuojalta suoraan vantaalta 389e muistaakseni noin 2 kk sitten, nyt mulla autossa jonka huomenna haen kiinteä navigointi ja tuo tomtomi jää mulla tarpeettomaksi. nopeimmalle nyt 300 euroa, ps on myös jätetty tänäänke pörssiin, numeron saat kepön nettisivuilta , mm autojen lisätarvikkeetKun olette saaneet käsiinne toimivan, virrallisen laitteen (kaupasta pitäisi ostaa kokeilematta), niin saisiko pari käyttökokemusta aiheesta?
-kun laittaa äänet pois (ei jakssa kuunnella alituisia käännöskäskyjä), niin jääkö varoitusäänet päälle? Siis KP hälytys?
-kun zoomaa näyttöä ja vaikka ei zoomaakaan, kuinka kaukana on kuvaruudun yläreuna? Jonkinlaista mittakaavaa siis ajattelen.
-kun etsii osoitetta vieraalta paikkakunnalta, voiko osoitteen laittaa ensin ja laite ehdottaa sopivaa kuntaa, mistä ko osoite löytyy? Kun ei aina voi tietää missä kunnassa ko osoite on, puhumattakaan ulkomaista. (vrt oikotie karttapalvelu)
(Esim Kaarina ei ole aakkosjärjestyksen mukaisessa paikassa...)
-jos käytät "lisää suosikki" toimintoa (tomtom esitteen mukaisesti, vieraalla paikkakunnalla ostoksilla ja jätät auton jonnekin) jossakin parkkipaikalla, jolloin et ole enää kartan (GPS sijainti) mukaan tiellä, voitko lisätä?
Tässä pari havaintoa, Palm versioista todettuina.
Kai nämä alyttömyydet on korjattu jo uusimpiin, varsinaisiin laitteisiin???
- S.u.k.a.S
Hei!
Jep. Tuo on ihan hyvä henkilöautoon. Perus ominaisuudet, halpa ja pieni. Mielenkiintoista olisi tietää tuo bluetooth:lla toimivat plus palvelut? Itse en sitä saanut toimimaan. Kun kokeilin ystävän laitetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073