Ninni on edustavin, iloisin, eloisin ja sopivan muodokas.
Amen.
PARAS VOITTI!
8
886
Vastaukset
- Pete123
Todellakin paras voitti!
..muutamaan vuoteen en ole voinutkaan todeta näin.- Ninni ei paras
useimpien muiden mielestä kuitenkaan. Tuo "laatikkopää" oli aika osuva ilmaus...
- mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NO EI TODD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ISONENÄINEN
JA MASKULIINISEN NÄKÖINEN! eI MITÄÄN MAHIKSIA MAAILMALLA!! voi-vOI!
- suvi
Mun mielestä sillä oli kylläkin aika ok:n näkönen nenä, eikä todellakaan isoimmasta päästä, kun vertasi muihin varsinkin niiden profiileihin! Esim. parilla muulla, oiskohan ollu nro 2:lla ja sillä Karoliinalla oli mun mielestä kauheet noita-akan koukkunenät!! Ja sitten Ritallakin tais olla pitkähkö nenä. Lisäks aika monella näytti olevan myös kaksoiskeukaa:/ Siispä mun mielestä ehdottomasti oikea henkilö voitti, koska Ninnissä ei ollu mitään "häiritseviä" piirteitä, jotka olis pistäny mun silmään ja muutenkin oli joukosta kaunein! Ainoostaan puhuessa vaikutti vähän teinimäiseltä.. Aika heikkotasosta porukkaa oli tällä kertaa.
- Nita
suvi kirjoitti:
Mun mielestä sillä oli kylläkin aika ok:n näkönen nenä, eikä todellakaan isoimmasta päästä, kun vertasi muihin varsinkin niiden profiileihin! Esim. parilla muulla, oiskohan ollu nro 2:lla ja sillä Karoliinalla oli mun mielestä kauheet noita-akan koukkunenät!! Ja sitten Ritallakin tais olla pitkähkö nenä. Lisäks aika monella näytti olevan myös kaksoiskeukaa:/ Siispä mun mielestä ehdottomasti oikea henkilö voitti, koska Ninnissä ei ollu mitään "häiritseviä" piirteitä, jotka olis pistäny mun silmään ja muutenkin oli joukosta kaunein! Ainoostaan puhuessa vaikutti vähän teinimäiseltä.. Aika heikkotasosta porukkaa oli tällä kertaa.
pitkä nenä joka ulottui ylähuuleen asti liian korkea otsa...Seija Paakkolan näköinen... ei kaunis ei...
- ½!!!!
Ninni oli mun suosikki heti kun mä näin sen paras voittti tosiaaan!!!!!!!!!!!!!
- ........
Niin, siis tarkotat, että huonoin voitti. No okei, ei ehkäpä huonoin, mutta melkein peräpään pitäjä. :L Tänä vuonna oli huonoimmat missit, kuin koskaan ja sitten vielä tuollainen voittaja. Niin, hmm, makunsa kullakin. Turhia nämä missikisat muutenkin ovat, joten ei sen niin väliä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403751Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333344- 692958
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912800- 351818
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821786- 241639
- 281577
- 291559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231544